شناسه خبر: ۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد

آهنگ های عاشقانه دهه ۹۰ | بهترین آهنگ عاشقانه دهه نود | پرطرفدارترین آهنگ های عاشقانه دهه ۹۰

پرطرفدارترین آهنگ های عاشقانه دهه ۹۰ که در ذهنمان ماندگار شدند!

اصولا پرطرفدارترین و بهترین آهنگ ها در هر سبکی، ماندگارترین آن هاست.در اینجا تعدادی از ماندگار ترین آهنگ های عاشقانه دهه ۹۰ را به شما معرفی می کنیم.

آهنگ های عاشقانه

پر بازدید

ترینی‌ها :

در میان همه آهنگ ها با سبک های مختلف، آهنگ های عاشقانه یکی از پرطرفدارترین آن هاست. در سال های اخیر، خواننده های ایرانی تعداد زیادی آهنگ های عاشقانه ماندگار وارد دنیای موسیقی ایران کرده اند. شاید شما نیز برخی از این آهنگ ها را شنیده باشید. در این مقاله تعدادی از آهنگ های عاشقانه که در دهه 90 ماندگارتر بوده اند جمع آوری شده است.

  • بهت قول میدم؛ محسن یگانه

«بهت قول میدم» نام یکی از تک‌آهنگ‌های  محسن یگانه است که در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، با ترانه‌سرایی، آهنگسازی و تنظیم محسن یگانه و میکس و مسترینگ آرش پاکزاد منتشر شد.نماهنگ این آهنگ که در اواخر سال ۲۰۱۶ در سایت یوتیوب بارگذاری شد، با ۱۲۰ میلیون بازدید، چهارمین ویدئوی پربیننده در یوتویوب فارسی است.

بهت قول میدم محسن یگانه

  • دریا؛ رضا ملک زاده

آهنگ دریا از رضا ملک زاده یکی از ماندگارترین آهنگ های عاشقانه ایرانی است. رضا ملکزاده یکی از خوانندگان خوش چهره و خوش استایل عرصه موسیقی پاپ است که با آهنگ زیبای دریا به شهرت رسید.رضا ملکزاده در تهران به دنیا آمده و نوازنده گیتار و پیانو است.یکی از محبوب ترین ترانه های وی آهنگ دریا است که یکی از آهنگ های محبوب سال ۱۳۹۹ شد.

این اثر او به پر دانلودترین ترانه عاشقانه آن سال تبدیل شد.

این 8 آهنگ رضا صادقی سنگ رو هم عاشق میکنه! + دانلود

  • بغض؛ ایهام

ایهام بند یا ایهام یک گروه موسیقی تلفیقی پاپ سنتی است. این گروه در سال ۱۳۹۶ با همکاری زانیار خسروی با مازیار لشنی فعالیت خود را در عرصه موسیقی آغاز کرد.

اولین قطعهٔ این گروه با عنوان بغض در ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ منتشر شد که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. آهنگ بغض از نظر بسیاری از کارشناسان موسیقی بهترین آهنگ در سبک پاپ و موسیقی تلفیقی می‌باشد که در سال ۱۳۹۶ ساخته‌شده‌است.

ایهام

  • شاخه گل من؛ کسری زاهدی

آهنگ شاخه گل من یکی از زیباترین آهنگ های عاشقانه ایرانی است. این آهنگ در سال 1399 منتشر شد.کسری زاهدی با انتشار قطعه شاخه گل به اوج شهرت رسید و این ترانه به یکی از پر دانلودترین ترانه های سال ۹۹ تبدیل شد و هنوز هم یکی از بهترین اهنگ های پاپ ایرانی است که بارها دانلود شده و عاشقانه است.

  • اگه بارون بباره؛ مهدی احمدوند

مهدی احمدوند (زادهٔ ۲۹ بهمن ۱۳۷۰ کرج) خواننده، ترانه‌سرا، تنظیم کننده و آهنگساز، موسیقی پاپ اهل ایران است.

در سال 1396 آهنگ عاشقانه اگه بارون بباره منتشر شد و به یکی از پر دانلود ترین آهنگ ها در سبک خود تبدیل شد.

مهدی احمدوند

  • یه خبری شده؛ ناصر زینعلی

ناصر زینعلی یکی از خوانندگان جوان و خوش صدای کشور عزیزمان است که فعالیت خود را از سال 93 آغاز نموده است. آهنگ عاشقانه یه خبری شده در سال 1399 منتشر شده است.

آهنگ فوق العاده یه خبری شده ناصر زینعلی می تواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای  دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه یه خبری شده خاطره سازی کنند و لذت ببرند.

دانلود 6 تا از خاطره انگیزترین آهنگ های محسن چاوشی از گذشته تاکنون

این عشقه؛ بهنام بانی

این عشقه با ترانه ای از کارن موسوی، آهنگسازی و تنظیم حامد برادران یکی از بهترین آهنگ های عاشقانه ایرانی است که  در سال ۱۳۹۸ منشتر شد .این عشقه، اولین آهنگ از اولین آلبوم رسمی بهنام بانی است.

  • آدم سابق؛ رضا بهرام

رضا بهرام این آهنگ عاشقانه را در سال 1398 منتشر کرد و یکی از ماندگارترین آهنگ های این خواننده به شمار می رود.

D-Pop ترانه سرا و آهنگساز این اثر بوده و گروه پازل، تنظیم آن را بر عهده داشته اند.

رضا بهرام

  • کولی؛ همایون شجریان

آهنگ کولی همایون شجریان با شعری از سیمین بهبهانی یکی از بهترین آهنگ های عاشقانه همایون شجریان است که در سال 1394 منتشر شده است.

  • دیوونه ی دوست داشتنی؛ علیرضا طلیسچی

این آهنگ عاشقانه در سال 1397 منتشر و یکی از شادترین آهنگ های عاشقانه ایرانی است.دیوونه ی دوست داشتنی با آهنگسازی طلیسچی و تنظیم حامد برادران منتشر شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد