شناسه خبر: ۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد

قدیمی ترین آهنگسازهای دنیا | مشهورترین آهنگسازهای جهان | بزرگترین آهنگسازهای دنیا

قدیمی ترین آهنگسازهای دنیا در طول تاریخ با شهرت جهانی!

در این مقاله از بین قدیمی ترین آهنگساز های جهان ، بهترین آنها را به شما معرفی می کنیم.

قدیمی ترین آهنگساز های جهان

پر بازدید

ترینی‌ها :

آهنگساز های مشهور بسیاری در طول تاریخ وجود داشته اند و آثار بی نظیری از قدیمی ترین آهنگسازهای جهان به جا مانده است. بتهوون، شوپن و هایدن نمونه ای از قدیمی ترین آهنگسازهای جهان هستند که با نواختن قطعه های متعدد، تاثیر زیادی بر موسیقی گذاشته اند. در این مقاله با تعدادی از بهترین و قدیمی ترین آهنگسازهای جهان آشنا می شوید.

سرگئی راخمانینف

سرگئی یک آهنگساز بینظیر است که عطر و طعم هارمونی او ظریف و قابل تشخیص است، بعلاوه ارکستراسیون وی بسیار غنی و پرمایه است. او این استعداد را دارد که موسیقی خود را طوری جلوه دهد که انگار با شما صحبت می کند. از آثار به یاد ماندنی او می توان به کنسرت پیانو شماره 2، 3 و 4 اشاره نمود.

سرگئی راخمانینف

آنتون وبرن

او یک آهنگساز اتریشی متعلق به دومین مکتب موسیقی وین بود.

شیوه آهنگسازی او در زمان خود کاملاً جدید و نوآورانه بود. او بر نسل پس از جنگ، سریالیسم، آهنگسازان تجربی و فراتر از آن، مینیمالیست ها تأثیر گذاشت.

فرانتس شوبرت

فرانتس یک آهنگساز معروف اتریشی و از چهره های برجسته ی مکتب موسیقی کلاسیک/رمانتیک بود. وی با وجود عمر کوتاه خود، آثاری گرانبهایی در زمینه ی موسیقی بجای گذاشت.

فردریک شوپن

او یک آهنگساز لهستانی در دوره ی موسیقی رمانتیک بود و از نوازندگان برجسته ی پیانو در آن دوران محسوب می شد.

او الهام بخش میلیون ها پیانیست، معلم و آهنگساز بوده است.

فردریک شوپن

یوزف هایدن

یوزف یک آهنگساز و موسیقی دان اتریشی بود که در توسعه موسیقی مجلسی نقشی اساسی ایفا کرد. او بدلیل آثار گرانبهای خود لقب “پدر سمفونی” را از آن خود کرد.

ون بتهوون

بتهوون موسیقی ‌دان و آهنگساز آلمانی بود که از بزرگترین آهنگسازان اروپایی به حساب می آید. می ‌توان گفت که بتهوون نخستین آهنگساز رمانتیک است و آثار وی در همه سبک‌ها، همچنان بعنوان اصلی ‌ترین رپرتوار موسیقی کلاسیک در نظر گرفته می ‌شود. لودویگ ون بتهوون یکی از آهنگسازان ممتاز تاریخ است که هیج مانندی ندارد.

ون بتهوون

سباستین باخ

یوهان باخ یک آهنگساز آلمانی بود که بعنوان بزرگترین آهنگساز غرب شناخته می شود. موسیقی وی بسیار با شکوه است و در طول قرن ها بازتاب زیادی داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد