شناسه خبر: ۶۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد

لباس های الناز ملک | استایل الناز ملک

امروز ببینیم تو کمد لباس «الناز ملک»، بازیگر زخم کاری چی گیرمون میاد!

الناز ملک از فصل گذشته تا فصل جدید، بازیگر زخم کاری است و توانسته توجه های زیادی را به خود جلب کند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به استایل های این بازیگر جوان.

الناز ملک

پر بازدید

ترینی‌ها :

الناز ملک بازیگر جوان متولد 19 آذر 1374 و اصالتا اهل آذربایجان شرقی است. الناز ملک را با دو سریال سقوط و زخم کاری شناختیم و در همین تجربه های اول توانست توجه همه را جلب کند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به استایل های الناز ملک که در فصل جدید سریال زخم کاری هم حضور دارد.

بررسی استایل الناز ملک

بارهایی که الناز ملک را در مراسم‌ها و جمع‌های هنری دیده‌ایم زیاد نیستند اما در همین بارها نشان داده که می‌داند چطور خوش‌پوش و آراسته به نظر برسد. به ویژه در مراسم اکران فصل دوم زخم کاری این بازیگر با استایلی شیک و کلاسیک توانست توجه همه را به خود جلب کند و در جمع بازیگران کارآزموده دیگر بدرخشد.

الناز ملک

الناز ملک

تصویر بالا استایل الناز ملک برای این مراسم را نشان می‌دهد. کت و شلواری مشکی‌رنگ از جنس لینن و جلیقه‌ای سفید با خطوط ظریف مشکی و دکمه‌های چوبی. مدل پیله‌دار شلوار و آستین‌های بالازده کت، این استایل را کژوال‌تر و مطابق با حال و هوای گرم تابستان کرده‌ است. او کیف دوشی کوچک و شالی مشکی رنگ را برای تکمیل این استایل برگزیده بود.

نگاهی به کمد لباس «المیرا دهقانی»؛ یاسمن سریال «لحظه گرگ و میش»

الناز ملک

احتمالا این نکته را می‌دانید که ترکیب سفید و مشکی یکی از کم‌ریسک‌ترین انتخاب‌ها برای زمانی است که مطمئن نیستید چه بپوشید. چنین ترکیبی برای بیشتر مواقع رسمی و غیررسمی مناسب است و به همین دلیل برای اولین حضور یک بازیگر در چنین مراسمی انتخاب خوبی محسوب می‌شود.

الناز ملک

به نظر نمی‌رسد الناز ملک علاقه زیادی به استفاده از اکسسوری‌ها داشته باشد. همانطور که می‌بینید تنها اکسسوری او یک دستبند ظریف با بند سفید رنگ است که با جلیقه و سر آستین کتش هماهنگی دارد. همچنین آرایش او به رژلب صورتی ملایم و کمی سایه و ریمل خلاصه می‌شود. نتیجه نهایی به بیننده حس شادابی و جوانی را القا می‌کند.

الناز ملک

برخلاف آنچه در اکران زخم کاری بازگشت از الناز ملک دیدیم، در مواقع دیگر او میانه‌ای خوب با رنگ‌ها دارد. در بیشتر عکس‌هایی که در حساب اینستاگرام این بازیگر می‌بینیم، رنگ‌های شاد توجه ما را جلب می‌کنند.

الناز ملک

 در بیشتر این تصاویر او آرایش چشم ندارد یا به کمترین آرایش برای چشم‌هایش اکتفا کرده است و این کار باعث می‌شود زیبایی طبیعی چشم‌هایش نقطه قوت چهره او باقی بماند.

الناز ملک

اگر می‌خواهید با اضافه کردن کمترین رنگ به استایل مشکی آن را هیجان‌انگیز کنید، پیشنهاد ما رنگ قرمز است. کافی است یک شال با طرح‌های مشکی به استایل مونوکروم مشکی‌تان اضافه کنید. یا یک پاپیون قرمز بر روی شومیز مشکی خود وصل کنید. همین اشاره کوچک قرمز می‌تواند بازی را عوض کند.

الناز ملک

همانطور که گفتیم الناز ملک استایل‌های رنگی را دوست دارد و می‌داند چطور رنگ‌ها را در کنار هم به کار ببرد که زیباتر شوند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد