شناسه خبر: ۵۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد

ست کردن مانتو راه راه | استایل با لباس راه راه

مانتو راه راه رو چطوری ست کنیم؟ | راز خوشتیپ شدن با لباس های راه راه

لباس های راه راه امسال بسیار ترند شده اند و پیش از پوشیدن بهتر است اصول ست کردن آن ها را بدانید.

لباس راه راه

پر بازدید

ترینی‌ها :

شاید امسال هر کسی یک لباس راه راه در کمد خود داشته باشد. یکی از لباس هایی که هیچ وقت از مد نمی افتد، لباس راه راه است. بنابراین اصول استایل کردن با آن هم جزو واجبات است. همراه ما باشید تا طرز استایل کردن با لباس راه راه را آموزش ببینید.

با لباس راه راه چی بپوشیم

همانطور که گفتیم لباس راه راه انواع مختلف و رنگ های متنوعی دارد که پرطرفدارترین رنگ آن ترکیب دو رنگ سفید و مشکی است. قبل از راهنمایی برای ست کردن لباس راه راه انواع آنرا یادآوری می کنیم:

  • لباس راه راه عمودی
  •  لباس راه راه افقی
  • لباس راه راه رنگی
  • لباس رنگی سیاه سفید
  • لباس راه راه باریک
  •  لباس راه راه برتون

استایل راه راه

لباس راه راه عمودی مناسبترین نوع لباس راه راه برای افراد دارای اضافه وزن است، زیرا باعث می شود لاغرتر و کشیده تر بنظر برسند.

اگر لباس راه راه سیاه سفید برای شما تکراری شده و می خواهید رنگ های شادتری بپوشید، لباسی با راه راه رنگی را انتخاب کنید. اما بهتر است برای ست کردن آن از رنگ خنثی استفاده کنید که ظاهرتان زیاد شلوغ نشود.

لباسی که راه راه باریک داشته باشد در کنار لباس های دیگر راحت تر می شود و کاربردی تری است. ضمن اینکه شما را لاغر و باریک نشان می دهد.

لباس راه راه برتون شامل رنگ های تیره و روشن است و راه راه هایی 6 سانتی متری دارد که هیچ گاه تکراری نمی شود.

استایل راه راه

ست کردن لباس راه راه

لباس های راه راه تنها شامل بلوز راه راه یا پیراهن نمی شوند و آیتم های مختلفی را دربرمی گیرند. در ادامه به شما می گوییم که هر لباس راه راه را با چی بپوشید.

 ست کردن مانتو راه راه

اگر مانتو شما راه راه است سعی کنید از شال یا روسری ساده استفاده کنید، چنانچه مانتو شما راه راه سیاه سفید دارد روسری یا شال سفید یا مشکی تک رنگ سرکنید.

مانتو راه راه

علاوه بر رنگ مانتو به مدا راه راه ان نیز توجه داشته باشید. مانتویی با راه راه عمودی بهترین انتخاب برای خانم هایی است که کمی اضافه وزن دارند و انها را باریکتر نشان می دهد.

ست کردن تیشرت راه راه

اگر تیشرت راه راه دارید و نمی دانید انرا با چه لباسی بپوشید، پیشنهاد ما ست کردن آن با شلوار جین و کتانی سفید است. البته ترکیب شلوار کتان روشن نیز با تیشرت راه راه سیاه سفید قشنگ می شود.

لباس راه راه

اما اگر راه راه تیشرت شما از رنگ های روشن ایجاد شده، می توانید آنرا بهمراه چکمه بلند عسلی یا دامن کوتاه ست کنید.

ست کردن پیراهن راه راه

اگر در کمد لباستان یک پیراهن دارید مناسبترین و راحت ترین لباس برای یک دورهمی دوستانه در اختیار شماست. این پیراهن را میتوانید بهمراه یک کت کوتاه و کفش کالج ست کنید.

ست کردن پیراهن راه راه

ست کردن شلوار راه راه

شلوار راه راه انتخاب مناسبی برای فصول گرم سال است. برای ست کردن شلوار راه راه بهتر است سبکی کلاسیک را در نظر بگیرید و از یک پیرهن ساده که با رنگ یکی از نوارهای شلوارتان همخوانی داشته باشد استفاده کنید. برای تکمیل استایل با شلوار راه راه علاوه یک کفش ساده کلاسیک انتخاب کنید.

ست کردن شلور راه راه

با پوشیدن شلوار با راه راه های پهن کمی از استایل کلاسیک فاصله می گیرید و می توانید از کتانی هم استفاده کنید.

چند اصل کلی در پوشیدن لباس های راه راه

اگر تصمیم به استفاده از لباس راه راه در استایل خود دارید، اما نمی خواهید خیلی بُلد باشد، میتوانید لباس بادی یا تیشرت راه راه زیر مانتو یا کت اسپرت خود بپوشید. یا اینکه تنها قسمتی از لباس شما راه راه باشد.

  • اگر هم بلوز و هم شلوار شما راه راه است بهتر است که جنس لباس های شما متفاوت باشد.
  • در صورتی که لباس راه راه شما مجلسی است، از یک کفش ساده و تک رنگ بهمراه آن استفاده کنید.
  • در ست کردن لباس راه راه اکسسوری ها و تاثیر آنها را فراموش نکنید.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد