شناسه خبر: ۵۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد

استایل تابستانی سارا بهرامی | لباس های سارا بهرامی

لوکس پوشی به سبک «سارا بهرامی»؛ زیبای خوش استایل ایرانی + تصاویر

در شیک پوشی و انتخاب های درست سارا بهرامی در استایل کردن هیچوقت شکی نبوده و می توانید به عنوان یک الگوی بسیار عالی از او ایده بگیرید.

سارا بهرامی

پر بازدید

ترینی‌ها :

سارا بهرامی بازیگر زیبا و خوش استایل ایرانی است که به انتخاب نقش هایش اهمیت زیادی می دهد. سارا بهرامی علاوه بر انتخاب درست نقش هایش، در استایل هم بسیار دقت نظر زیادی دارد. در ادامه به بررسی استایل سارا بهرامی که این روزها با سال گربه در پرده سینماها دیده می شود می پردازیم.

در مرور استایل سارا بهرامی متوجه می‌شویم که او درست مانند انتخاب نقش‌هایش در زمینه طراحی استایل لباسش هم به تنوع اهمیت زیادی می‌دهد. به‌رغمِ تنوعی که در استایل سارا بهرامی دیده می‌شود، سه ویژگی اصلی و شاخص همیشه او را همراهی می‌کنند:

  • امتحان‌کردن استایل‌های مختلف؛
  • تناسب استایل با موقعیت‌ها و مراسم مختلف؛
  • آراستگی همیشگی و رعایت نظم در استایل؛
  • جسارت در انتخاب‌های خاص؛
  • آرایش صورت و موی ساده و مینیمال.

سارا بهرامی

در ادامه می‌خواهیم مروری بر استایل بهرامی داشته باشیم. این مرور با در نظرگرفته شاخصه‌های استایلی است که پیش‌تر گفتیم. آماده‌اید؟

۱. امتحان‌کردن استایل‌های مختلف

سارا بهرامی از آن دسته افرادی است که شاخصه‌های خاصی در استایل دارد اما نمی‌توان تیپ او را در هر موقعیت و رویداد پیش‌بینی کرد. در واقع، به‌دلیل میل به تنوعی که در انتخاب پوشش و تیپ‌های مختلف دارد، در مراسم مختلف از سبک‌ها و طرح‌های گوناگون استفاده می‌کند.

سارا بهرامی

همین باعث می‌شود که نتوانیم درباره استایل بعدی او حدس بزنیم. البته ناگفته نماند که این تنوع را به‌خوبی در تیپ خود پیاده‌سازی می‌کند و استایل‌های خوب از او کم دیده نشده است.

مثل بازیگران مشهور دامن شلواری بپوشید

۲. تناسب استایل با موقعیت‌ها و مراسم مختلف

بهرامی موقعیت و مراسم مختلف را به‌خوبی می‌شناسد و درک بالایی از تناسب استایل با موقعیت دارد. این چیزی است که متأسفانه از سوی بسیاری از هنرمندان در حضورشان در رویدادهای گوناگون رعایت نمی‌شود.

سارا بهرامی

بهرامی می‌داند که موقعیتی مانند جشنواره، لباسی آراسته و رسمی می‌طلبد. از سوی دیگر، به‌خوبی می‌داند که در موقعیت‌های ساده‌تر مانند شرکت در اکران عمومی فیلم‌ها نیازی به تدارک‌دیدن تیپ‌های به‌شدت رسمی و پرزرق‌وبرق نیست.

۳. آراستگی همیشگی و رعایت نظم در استایل

با مرور استایل و لباس‌های سارا بهرامی به یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های تیپ او می‌رسیم: آراستگی. استایل‌های بهرامی بسیار آراسته هستند و در بیشتر مواقع، لباس‌هایش بسیار خوش‌دوخت‌اند و شکیل.در نظرگرفتن اندام و دوخت لباس‌هایی با مدل متناسب با آن، چیزی است که در استایل سارا بهرامی دیده می‌شود. او از برخی مزون‌های مطرح داخلی مانند تیارا مزون برای طراحی و دوخت لباس‌هایش کمک می‌گیرد.

سارا بهرامی

آراستگی یکی از عناصری است که درصد زیادی از بار جذابیت و مقبول‌بودن استایل را به دوش می‌کشد. اگر لباسی شیک و زیبا از اتو و آراستگی مناسبی برخوردار نباشد، روی تن جلوه خوبی پیدا نخواهد کرد.

۴. جسارت در انتخاب‌های خاص

در استایل و لباس‌های سارا بهرامی جسارت هم دیده می‌شود. همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، او به تنوع در استایل علاقه‌مند است. همین یعنی جسارت دارد و از آزمودن تیپ‌های مختلف نمی‌هراسد.علاوه بر این، در انتخاب طرح لباس هم جسارت‌هایی از سوی بهرامی دیده می‌شود. او از برش‌های خاص، مدل‌ها و ترکیب‌های تازه برای دوخت لباس‌ها و طراحی استایلش بهره می‌برد.

سارا بهرامی

باید اعتراف کنیم که بهرامی در این بخش هم موفق است؛ بانوان ایرانی برای رعایت قوانین با محدودیت‌های زیادی در پوشش خود در موقعیت‌های مختلف و رسمی مواجه‌اند اما سارا بهرامی قاعده بازی را بلد است و با انتخاب‌های خاص و جسورانه نمره خوبی در زمینه تعیین سبک و مدل پوشش می‌گیرد.

۵. آرایش صورت و موی ساده و مینیمال

آرایش صورت و موهای سارا بهرامی هم قابل‌اعتناست. او هرگز از آرایش‌های عجیب، پررنگ‌ولعاب و اغراق‌شده استفاده نمی‌کند. این‌روزها، انواع مژه‌های مصنوعی و آرایش و مدل‌های ابروی مختلف باعث می‌شود که چهره‌ها به هم شباهت زیادی پیدا کنند و نوعی زیبایی مصنوعی روی چهره بیشتر افراد بنشیند؛ چنین چیزی چندان جذاب نیست.

سارا بهرامی

سارا بهرامی از این مسیر دور است؛ او آرایشی ساده و مینیمال دارد. رنگ‌هایی که برای آرایش لب‌ها و باقی بخش‌های صورت استفاده می‌کند، معمولا نود و خنثی هستند. موهایش هم همیشه آراسته و ساده‌اند.استفاده از اکسسوری‌هایی مناسب و ظریف هم در استایل‌های او به جذاب‌شدن تیپ‌های مختلفش کمک شایانی می‌کند. نوعی وقار و آرامش در صورت و تیپ بهرامی دیده می‌شود که قابل‌تحسین و توجه است.

سارا بهرامی

سارا بهرامی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان