شناسه خبر: ۵۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد

دامن شلواری بازیگران ایرانی | استایل با دامن شلواری

مثل بازیگران مشهور دامن شلواری بپوشید | ایده های ناب استایل با دامن شلواری

دامن شلواری برای تابستان یکی از آیتم های بسیار خنک و کاربردی است. برای استایل کردن می توانید از بازیگران ایرانی ایده بگیرید.

دامن شلواری

پر بازدید

ترینی‌ها :

بازیگران ایرانی زیادی را دیده ایم که در مراسم های مختلف از دامن شلواری برای استایل کردن استفاده کردند. دامن شلواری هم راحتی شلوار را دارد و هم شیک بودن دامن را و این دلیلی است که بازیگران ایرانی هم از آن به خوبی استفاده کرده اند. در ادامه استایل های بازیگران ایرانی با دامن شلواری را قرار داده ایم، می توانید ایده بگیرید.

السا فیروز آذر رعایت اصول دامن شلواری

دامن شلواری

دامن شلواری بهتر است با بلوز فیت و کوتاه و البته کتی که کمی آزاد است پوشیده شود. در غیر این صورت می‌تواند شما را چاق نشان دهد. این نکته و رعایت‌اش خصوصا برای کسانی که قد متوسط رو به پایین دارند مهم است و نمی‌خواهند کفش پاشنه بلند و ارتفاع دار بپوشند. رنگ‌هایی در یک تنالیته آبی- سرمه ای- خاکستری هم به پوشش او هماهنگی دوست داشتنی داده است.

ترانه علیدوستی، سادگی و راحتی با دامن شلواری و صندل

دامن شلواری

ترانه در سفری که برای نمایش فیلم فروشنده چند سال پیش به ژاپن داشت؛ تیپ بسیار ساده‌ای زده بود. از دوست داشتنی بود و مهربانی در صورتش که می‌تواند با هر پوششی، حسی خوب در بیننده به جا بگذارد؛ اگر بگذریم، می‌بینید ترانه بسیار ساده ما در این مراسم یک دامن شلواری خردلی رنگ بلند پوشیده است و به کت کوتاه و شال مشکی‌اش رنگ و لعاب داده است. البته ترانه در این مراسم همین کار را هم نکرده و یک صندل مشکی ساده و بی‌دردسر پوشیده است.

شیلا خداداد، مسافری با دامن شلواری و کت پله‌ای

دامن شلواری

شیلا هم در جشنواره فیلم فجر چند سال پیش، یک کت جلو باز و دامن شلواری سبز شویدی پوشیده بود. او هم قانون این سبک شلوار را رعایت کرده بود: بالاتنه ساده و با رنگ تیزه بلوز و کیف کمری مشکی. کت شیلا مانند کت السا ساده نبود و برش پله‌ای زیبایی هم داشت اما هوشمندی طراح لباس را هم نشان می‌داد که دامن شلواری که برای او انتخاب کرده بود؛ خیلی گشاد نبود و شاید اصلا بعضی‌ها شاکی شوند که این دامن شلواری نیست و یک شلوار آزاد است.

سارا بهرامی و شلوارهای دامنی

دامن شلواری

در خوش لباس بودن و هدفمند لباس پوشیدن سارا بهرامی شکی نیست. چه دوست دارش باشیم و چه نه. سارا به شلوارهای گشاد به سمت دامن شلواری و دامن‌های جمع و جور و دوخت دار که به سمت شلوار شدن می‌روند، علاقه زیادی نشان داده است و اتفاقا در این نوع پوشش قواعدش را هم شکسته است. ولی چون بازیگری استخوانی و لاغر است، می‌توانسته این ویراژها را در کنار پوشش انتخابی‌اش داشته باشد.

سارا در یکی از عکس های‌اش کتی جلو بسته (یا مانتوی جلو بسته) پشت بلند زرد پوشیده بود یا یک دامن شلواری تا سر زانو و کفش‌هایی پاشنه بلند مشکی. پلیسه‌های بلند روی کت و با خط دامن شلواری سارا را بلند‌تر هم نشان می‌داد.

لیندا کیانی

دامن شلواری

دامن شلواری های فرشته حسینی

دامن شلواری

دامن شلواری

دامن شلواری

دامن شلواری طناز طباطبایی

دامن شلواری

دامن شلواری

 

دامن شلواری الهام کردا

دامن شلواری

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان