شناسه خبر: ۵۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد

لباس های نازنین بیاتی | استایل نازنین بیاتی

ست کردن مانتو مجلسی با نازنین بیاتی؛ شیرین ترین بازیگر سینمای ایران + تصاویر

نازنین بیاتی یکی از پرطرفدارترین بازیگران سینمای ایران است و لباس های مجلسی او در فیلم های مختلف بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

نازنین بیاتی

پر بازدید

ترینی‌ها :

نازنین بیاتی متولد 15 دی 1368، از محبوب ترین بازیگران نسل جوان ایران است که فعالیت خود را با فیلم دربند آغار کرد و خیلی زود به شهرت رسید. نازنین بیاتی در فیلم ها و جشنواره ها با لباس های شیکی ظاهر می شود و استایل های او همیشه مورد توجه بوده است. در ادامه می تواند شیک ترین لباس هایی که نازنین بیاتی تا الان با آن ها ظاهر شده است را ببینید.

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی

یکی از جذاب‌ترین نکات درباره استایل نازنین بیاتی این است که به کدهای پوششی اهمیت می‌دهد. یعنی در موقعیت‌های مختلف از لباس‌ها و استایل متناسبی بهره می‌برد. اگر قرار است که در جشنواره‌ای مهم شرکت کند، حتما لباس‌هایی مجلسی و رسمی به تن می‌کند. اگر هم در موقعیت‌های قرار می‌گیرد که رسمی‌بودن آنها اندک است، لباس‌هایی متناسب با شرایط انتخاب می‌کند. بیاتی همیشه آراسته است و از این روی، باید به او آفرین بگوییم.

نازنین بیاتی

 

بعضی از افراد دارای امضای شخصی برای استایلشان هستند. منظور چیست؟ یعنی همیشه عناصری در استایلشان وجود دارد که دیگران آنها را با وجود موارد مذکور می‌شناسند. نازنین بیاتی دقیقاً در این دسته قرار نمی‌گیرد. او استایل‌های متنوعی برای خود ترتیب می‌دهد و برای همین است که شاید نتوانیم بگوییم صاحب سبکی شخصی است. نازنین گاهی از استایل‌های کلاسیک استفاده می‌کند و گاهی به‌سراغ مدل‌های ترندی می‌رود یا مدل‌های مختلف لباس را امتحان می‌کند.

نازنین بیاتی

این تنوع باعث می‌شود که شورونشاط خاصی در استایل او دیده شود و تکراری نباشد. بیاتی هم در انتخاب لباس‌هایش به‌دنبال تنوع و آزمودن تیپ‌های مختلف است و هم در زمینه آرایش. او مدل‌های موی مختلفی را برای خود در نظر می‌گیرد و در آرایش هم اهل تنوع است و هیچ‌گاه به سبک‌وسیاقی دائمی و به‌خصوص دیده نمی شود. مدل‌های مختلف آرایش مو و صورت هم برایش نتایج مثبتی دارند. چهره خندان و گشاده او در این مورد بی‌تأثیر نبوده است. 

نازنین بیاتی

دلبری نازنین بیاتی برای آقای بازیگر سر صحنه تئاتر + عکس

نازنین بیاتی

شخصیت پوششی نازنین بیاتی بسیار شاد و متنوع است. همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد، او از طیف متنوعی از لباس‌ها استفاده می‌کند. رنگ‌ها هم در شکل‌دهی به استایل او جایگاه خاصی دارند. نازنین از رنگ‌های شاد استفاده می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود که بسیار پرشور و شاداب به‌نظر برسد. بیاتی سلیقه خوبی در انتخاب رنگ‌های درخشان دارد و واهمه‌ای از انتخاب و پوشیدنشان برای موقعیت‌های مختلف هم ندارد.

نازنین بیاتی

در تصویر بالا، نازنین بیاتی از شلواری زرد کم‌رنگ در کنار شالی رنگارنگ استفاده کرده است و رویه سفید هم باعث شادابی و روشنی استایل شده است؛ البته او می‌توانست برای انتخاب رویه به سراغ گزینه‌های دیگری هم برود. برای مثال، شاید استفاده از رنگ آبی پاستلی گزینه مطلوبی می‌شد.

کنار هم قراردادن رنگ‌های پاستلی در سال‌های اخیر از ترندهای محبوب مدوفشن بوده است. منظور از رنگ‌های پاستلی طیف کم‌رنگ رنگ‌های مختلف است. برای مثال، رنگ آبی کم‌رنگ، سبز نعنایی یا یاسی را چنددرجه کم‌رنگ‌تر کنید تا به گروه پاستلی‌ها وارد شوند.

نازنین بیاتی

 

نازنین بیاتی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان