شناسه خبر: ۵۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد

مدل کیف بازیگران ایرانی | کیف گران بازیگران ایرانی

گران ترین کیف‌ های بازیگران ایرانی که با دیدنشون حیرت زده میشید!

بازیگران ایرانی علاوه بر استایل های شیک و جذاب، همیشه سعی می کنند از کیف های متفاوت و خاصی هم استفاده که گاهی قیمت زیاد این کیف ها سوژه می شود.

کیف بازیگران ایرانی

پر بازدید

ترینی‌ها :

بازیگران ایرانی و سلبریتی ها همیشه توجه خاصی به استایل و اکسسوری ها داشتند. کیف یکی از مهم ترین بخش های استایل بازیگران ایرانی است و گاهی کیف های عجیب و غریبشان با قیمت های زیاد سوژه می شود. اما ببینید کدام یک از بازیگران ایرانی گران ترین کیف ها را به همراه داشته اند.

سحر دولتشاهی

کیف بازیگران ایرانی

در تصویر بالا هم او را با کیف کلاچی با طراحی خاص می‌بینید که بنا به طراحی و جنسش ارزان نیست. این کیف از آن تولیدات داخلی به نظر می‌رسد که برای افرادی با سلیقه‌های خاص دوخته می‌شوند. هماهنگی رنگ و مدل این کیف با باقی بخش‌های استایل سحر بسیار درخشان از کار درآمده است. 

پریناز ایزدیار

 

کیف بازیگران ایرانی

در تصویر بالا هم او را با کیف دستی کوچکی می‌بینیم که رنگ سبز جذابی دارد. این کیف‌های کوچک و البته گران‌قیمت از ترندهای سال‌های اخیر و به ویژه سال جدید هستند. حتی کیف‌هایی با همین شمایل و شکل در اندازه‌های کوچک‌تر هم از سوی برندهای معروف جهان روانه بازارها شده‌اند.کیف ایزدیار از ترندهای گران‌قیمت روز است و البته با این استایل او در هماهنگی مطلوبی هم قرار دارد.

لیندا کیانی

 

کیف بازیگران ایرانی

در تصویر بالا هم او را با کیف کلاچ کوچکی می‌بینید که با بخش‌های دیگر استایلش در هماهنگی کامل است و طرح جذاب ایرانی دارد. طرح‌ها و نقش‌های سنتی ایرانی بسیار دلربا هستند و حضورشان در استایل هرکس می‌تواند موجب تزریق الهام و اصالت شود. 

ساره بیات

کیف بازیگران ایرانی

در تصویر بالا او را با کیف گران‌قیمت و زیبایی می‌بینید که با باقی بخش‌های استایلش در هماهنگی کامل است. استایل ساره با رنگی قهوه‌ای از آن مواردی است که تاحدی هم محافظه‌کارانه به نظر می‌رسد. باید بگوییم که در پانتئون‌ شیک‌پوش‌های دنیای سینما، ساره بیات هم جایگاه خوبی دارد. او همیشه آراسته و شیک‌پوش است و سلیقه‌اش در انتخاب کیف‌های گران هم خوب به نظر می‌رسد.

سحر دولتشاهی (۲)

کیف بازیگران ایرانی

این کیفی که در تصویر بالا در دستان او می‌بینید از جمله ترندهای سال‌های اخیر بوده که بسیار بسیار گران‌قیمت است. سحر در تصویر بالا، این کیف لوکس را با استایل مونوکرومی ست کرده است که بسیار خوش‌دوخت و شیک به نظر می‌رسد.  دولتشاهی در انتخاب اکسسوری و به ویژه کیف نمره خیلی خوبی می‌گیرد. البته قیمت این کیف‌های زین‌اسبی که از معروف‌ترین کیف‌های طراحی دیور هستند، بسیار زیاد است.

فریبا نادری

کیف بازیگران ایرانی

نادری از آن هنرپیشه‌هایی است که به تیپ و ظاهرش اهمیت زیادی می‌دهد. او در سال‌های اخیر فعالیت چندانی نداشته و بیشتر از راه حضور در شوها و مسابقات مختلف مطرح بوده است. در همین آثار هم نمایی از زندگی لوکس و انتخاب‌های لاکچری‌اش را دیده‌ایم. کیفی که در تصویر در دست دارد هم از جمله کیف‌های گران‌قیمتی است که باعث شده به راحتی در این فهرست قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان