شناسه خبر: ۵۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد

استایل تابستانی شیدا خلیق

ست کردن شومیز و شال با «شیدا خلیق»؛ زیباترین عروس این روزهای ایران

عکس های عروسی شیدا خلیق و کیوان ساکت اف تمام فضای مجازی را پر کرده و به این بهانه استایل های شیک نوعروس ایرانی را برای شما قرار دادیم.

شیدا خلیق

پر بازدید

ترینی‌ها :

شیدا خلیق بازیگر ایرانی متولد 5 خرداد 1372، روز گذشته با مجری و بازیگر ایرانی کیوان ساکت اف ازدواج کرد. لباس عروس زیبای شیدا خیلق مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. در این بخش از ترینی ها در بررسی استال بازیگران، به سراغ لباس های تابستانی شیدا خلیق رفته ایم، همراه ما باشید.

شیدا خلیق

شیدا خلیق از آن دسته بازیگرانی است که معمولا شیک لباس می‌پوشد اما حضور چندان پررنگی در جشن‌ها و مراسم‌های مختلف ندارد و به طور کلی هم بازیگر کم‌کاری است. او معمولا رنگ‌های درست را با هم ترکیب می‌کند و شیک و ترندی لباس می‌پوشد.

شیدا خلیق

استایل شیدا خلیق

این بازیگر 30 ساله در آخرین حضورش در مهمانی دوازدهمین سالگرد تاسیس باشگاه فرهنگی، ورزشی ستارگان هنر ایران، کت شتری جذابش را با پیراهن آبی روشن ست کرده بود. این ترکیب رنگ از جذاب‌ترین ترکیب‌رنگ‌هایی به حساب می‌آید که کمتر کسی از آن استفاده می‌کند. شیدا خلیق این ترکیب رنگ را با کیف و شال ستش تکمیل‌تر کرده بود.

شیدا خلیق

از دیگر استایل های جذاب شیدا خلیق، که از یک برند ایرانی تدارک دیده و بسیار درخشیده است. شومیز مشکی، شلوار قرمز و روسری توری نباتی‌رنگ اجزای این تیپ تابستانی شیدا خلیق هستند. البته او در یکی از تصاویر، روسری را با هدبند سفید و مشکی‌اش جایگزین کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان