شناسه خبر: ۵۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد

صندل بازیگران ایرانی | کفش تابستانی بازیگران زن

شیک ترین صندل های بازیگران ایرانی در جشنواره ها + تصاویر

بازیگران زن ایرانی در جشنواره های مختلف از صندل های شیک و بهاری استفاده کردند که در ادامه می توانید جذاب ترین آن ها را ببینید.

بازیگران زن ایرانی

پر بازدید

ترینی‌ها :

بازیگران زن ایرانی در جشنواره های مختلف با صندل ظاهر می شوند و استایل بهاری و تابستانی خود را با این سبک کفش کامل می کنند. صندل بازیگران زن ایرانی می تواند ایده خوبی برای استایل تابستانی و بهاری باشد. در ادامه شیک ترین صندل هایی که بازیگران زن ایرانی در جشنواره ها پوشیدند را ببینید.

الناز شاکردوست

صندل بازیگران ایرانی

یکی از آیتم‌های مورد علاقه الناز صندل می‌باشد که تا کنون چندین بار در اکران‌ها و سایر مناسبت‌ها، انتخاب او بوده‌است که نشان از جسارت و شدت علاقه او به صندل می‌باشد. برای مثال در این استایل الناز شاکردوست که مورد تحسین بسیاری از افراد قرار گرفت، او یک کت‌شلوار شیک آبی رنگ را با شال و کیف زرد ست کرده و برای کفش هم به سراغ صندلی زیبا رفته که استایل او را کامل کرده‌است.

الناز حبیبی

صندل بازیگران ایرانی

به این استایل رسمی الناز نگاه کنید؛ او در این استایل از دو رنگ سبز و سفید کمک گرفته‌است که کاملا با هم هماهنگ هستند و استفاده از اکسسوری‌های مینیمال و ساده هم آن را تکمیل کرده‌است. الناز صندلی پاشنه بلند پوشیده‌است که قد او را کشیده‌تر و بلندتر نشان می‌دهد.

برای شیک بودن در بهار از «ساحل» پوست شیر ایده بگیر + تصاویر

پریناز ایزدیار

صندل بازیگران ایرانی

در برخی از استایل‌های نیمه‌رسمی و رسمی پریناز او صندل پوشیده‌است. این استایل پریناز ایزدیار مربوط به اکران مردمی فیلم «سرخ‌پوست» می‌باشد. همانطور که می‌بینید او تمامی عناصر استایلش را از دو رنگ مشکی و آبی انتخاب کرده که کنتراست جذابی به استایل او بخشیده‌است. همچنین صندلی که پوشیده با تمامی آیتم‌های استایلش هماهنگ بوده‌است. این توجهی که به جزئیات دارد، سلیقه عالی و خوش‌استایلی این بانوی هنرمند را به رخ می‌کشد.

لیلا حاتمی

صندل بازیگران ایرانی

این استایل لیلا حاتمی مربوط به اکران خصوصی فیلم «رگ خواب» می‌باشد. در آن رنگ قالب سفید به چشم می‌آید که به کار بردن اندکی رنگ آبی خصوصا در حاشیه‌های دامن آن را از سادگی درآورده‌است. پارچه به کار رفته در آن حس خنکی را منتقل می‌کند و صندل کرمی رنگ هم کاملا با آن مطابقت دارد.

این ۱۲ بازیگر ایرانی دلبرترین استایل نوروز امسال رو داشتند! + تصاویر

مهتاب کرامتی

صندل بازیگران ایرانی

مهتاب کرامتی در این استایل از ساعت گرفته تا مانتو و صندل از عناصری تماما مشکی استفاده کرده و با یک شال قرمز به آن رنگی تازه بخشیده‌است. این تکنیک که با یک آیتم رنگی به استایل مونوکروم تنوع می‌دهد و تضاد ایجاد می‌کند؛ بسیار جذاب است.

سارا بهرامی

صندل بازیگران ایرانی

این استایل سارا بهرامی که قدری با استایل‌های دیگرش متفاوت است؛ مربوط به جشنواره‌ای در استرالیاست. او یک دامن شلواری مشکی که موتیف‌های گل آفتابگردان سفید و درشتی روی آن نقش بسته را با یک شومیز سرخابی و صندلی همرنگ شومیز ست کرده و در آن می‌درخشد. همچنین سارا در رویدادهای رسمی دیگری صندل را انتخاب کرده‌است.

ایده کت و شلوار بهارت رو از خوشتیپ ترین بازیگران ایرانی بگیر + تصاویر

آناهیتا افشار

صندل بازیگران ایرانی

در این استایل رسمی مشکی آناهیتا افشار که مورد تحسین هم قرار گرفت؛ او را با یک صندل لژدار و اسپرت مشاهده می‌کنیم.

هانیه توسلی

صندل بازیگران ایرانی

هانیه توسلی، یکی از بازیگرانی است که به صندل علاقه زیادی دارد و این می‌تواند به دلیل گرایش او به سادگی باشد. در اینجا هانیه توسلی استایلی مشکی طوسی دارد و از صندل مشکی استفاده کرده است. هانیه در از دو رنگ خنثی در استایلش استفاده کرده و با لاک و رژ لبی قرمز یک تضاد کوچک را به‌ نمایش گذاشته‌ است.

نازنین بیاتی

صندل بازیگران ایرانی

این استایل رسمی نازنین بیاتی از دو رنگ سفید و مشکی تشکیل شده‌است که تضاد جذابی دارند. او صندل مشکی رنگی هم پوشیده‌است که با سایر آیتم‌های استایلش همخوانی دارد.

عکس هایی از دیگر بازیگران ایرانی با صندل

آیا این خبر مفید بود؟

  • اعظم ارسالی در

    زیباست ولی علاقه ام رانسبت به هرچیزی ازدست دادم

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد