شناسه خبر: ۵۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد

الهام از پرنده برای رنگ لباس | رنگ پرنده در ست کردن لباس

ست کردن رنگ لباس تابستونی رو از پرنده ها یاد بگیر + تصاویر

برخی از لباس ها با الهام از رنگ طبیعت ست می شوند. ما در ادامه ایده استایل لباس تابستونی از رنگ پرنده ها را قرار دادیم.

رنگ لباس با پرنده

پر بازدید

ترینی‌ها :

برای ست کردن رنگ لباس تابستونی می تونید از طبیعت به خصوص پرنده ها ایده بگیرید. ترکیب رنگ پرنده ها الهام بخش زیبایی برای ست کردن رنگ لباس هستند. در ادامه هایی ایده های را برای ست کردن رنگ لباس تابستونی با پرنده برای شما قرار دادیم.

 

ست کردن با پرنده

طراحی لباس با الهام از طبیعت یکی از دلایل موفقیت طراحان بزرگ به شمار می‌رود. توانایی شناخت ترکیب رنگ‌های مختلف در کنار همدیگر برای خلاقیت در طراحی لباس موضوعی بوده که به خوبی می‌توان آن را در طبیعت مشاهده کرد.  

ست کردن با پرنده

ست کردن با پرنده

در طول تاریخ انسان‌ها برای پیشرفت در تک تک جنبه‌های زندگی از طبیعت الهام می‌گرفتند. این را می‌توان در ساخت خانه‌ها، طراحی وسایل نقلیه و ابزارآلات نیز مشاهده کرد. الهام گرفتن از طبیعت در طراحی لباس معطوف به زمان حال نمی‌شود بلکه از زمان‌های گذشته از ساختارهای طبیعی برای پوشش استفاده می‌شده است. امروزه علاوه بر هفته مد پاریس و لندن، استفاده از الگوها و رنگ‌های طبیعی در لباس را در قبایل اتیوپیایی نیز مشاهده کرد.

ست کردن با پرنده

ست کردن رنگ پرنده

ست کردن رنگ پرنده

زیبایی، تنوع و قدرت طبیعت برای قرن‌ها منبع غنی خلاقیت در طراحی لباس بوده است. امروزه به ندرت پیش می‌آید که در لیست ترندهای فصلی چیزی از گل‌ها، گیاهان، الگوهای بدن حیوانات و دیگر المان‌های طبیعی به چشم نخورد. این طراحی‌ها لذت و شیفتگی ما را به جهان طبیعی نشان داده و داستان ظریفی را در مورد نحوه تعامل ما با طبیعت بیان می‌کند. 

ست کردن با پرنده

 

ست کردن با پرنده

ست کردن با پرنده

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان