شناسه خبر: ۵۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد

مانتو قد کوتاه ها | شلوار برای قد کوتاه ها

این مانتو و شلوار ها رو بپوش، اگه قدت زیر 165 هست + تصاویر

افرادی که قدی زیر 165 دارند، به عنوان قد متوسط شناخته می شود و اگر می خواهید کشیده تر دیده بشید این مانتو و شلوار ها رو بپوشید.

مانتو و شلوار

پر بازدید

ترینی‌ها :

مانتو و شلوار برای اینکه قد شما کشیده تر دیده شود، باید با دقت انتخاب شود. شما باید مانتو و شلوارهایی را انتخاب کنید که یا به صورت مونوکوروم بوده و یا راسته و کتی باشند. در ادامه با مانتو و شلوارهایی که تاثیر زیادی در کشیدگی قد شما دارند آشنا شوید.

1.مانتوهای کتی رو امتحان کنید

مانتوهای کتی که این روزا ویترین مغازه ها رو هم پر کردن یکی از بهترین گزینه ها برای خانم هاییه که خیلی بلند قد نیستند. این مانتو ها به خاطر قد کوتاه و برش هایی که دارند باعث میشوند که پاهای شما کشیده تر و در نتیجه قدتون بلند تر به نظر بیاد. فرقی هم نمی کنه که از مانتوهای کتی جلو بسته خوشتون میاد یا جلو باز.

مانتو و شلوار

 

مانتو و شلوار

مونوکروم بپوشید

رنگ مانتو را به نحوی انتخاب کنید که استایل شما مونوکروم (تک رنگ) باشد. تک رنگ پوشیدن در نشان دادن خط صافی از اندام‌تان تاثیر بسزایی دارد. اگر قد کوتاه هستید یا اندام ریزی دارید، از استایلی که تنوع رنگی بالایی دارد دوری کنید؛ چون پوشیدن دو رنگ مانتو و شلوار، بدن شما را در چشم بیننده به دو قسمت تقسیم می‌کند و چشم به اشتباه، قد را کوتاه‌تر تصور خواهد کرد.

مانتو و شلوار

یک پوشش مونوکروم یا تک رنگ، یک راه هوشمندانه برای کشیده نشان دادن بدن شما (با ایجاد یک خط بصری عمودی) است. این کار، چشم‌ها را گمراه کرده، و اغلب ظاهر بلندتری را به اندام شما می‌بخشد.

قانون دو به سه یا یک به سه

موثرترین و مهم‌ترین فاکتور برای انتخاب یک مانتو برای افرادی که چندان بلند نیستند، قد مانتو است. یک جستجوی ساده برای انتخاب قد مانتوی مناسب برای قدکوتاه‌ها، شما را گیج می‌کند. برخی منابع شما را به استفاده از مانتوهای بلند تا قوزک پا تشویق می‌کنند و برخی دیگر مدعی هستند که مانتوی خیلی کوتاه می‌تواند پاهای شما را کشیده‌تر نشان بدهد. هیچ کدام از این توصیه‌ها اشتباه نیست و البته کامل هم نیست. برای تشخیص درست، از قانون دو به سه (یا یک به سه) استفاده کنید.

مانتو و شلوار

این الگو که به صورت ترکیبی از اعداد نام گذاری شده است، قانون ساده‌ای که در عکاسی از آسمان هم کاربرد دارد و به شما می‌گوید در یک عکس طبیعت، آسمان می‌تواند یک سوم فضای عکس و زمین دو سوم باقی مانده را اشغال کند یا برعکس. این قانون به سادگی در استایل کردن کوتاه قدها می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد؛ مانتو دو سوم و شلوار یک سوم قد شما را در بر بگیرد یا برعکس. باید دقت کنید که از لباس‌هایی که تمام خطوط مرزی بدنتان را می‌پوشاند استفاده نکنید. 

مانتو و شلوار

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد