شناسه خبر: ۵۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد

استایل با دامن جین | دامن جین با چی بپوشیم

دامن جین رو با چی بپوشیم؟ | ست کردن دامن جین در استایل بهاری

دامن جین از ترندهای امسال بوده و می توانید استایل های شیک و زیبایی را به صورت روزمره با آن داشته باشید. همراه ما باشید.

دامن جین

پر بازدید

ترینی‌ها :

دامن جین یکی از شیک ترین آیتم هایی است که امسال در استایل های خیابانی زیاد دیده می شود . دامن جین در انواع رنگ های مختلف در بازار موجود است اما باید استایل کردنش را یاد بگیرید. شما می توانید دامن جین را به راحتی در استایل خود جا دهید ما در ادامه راهنمای شما هستیم.

1- دامن جین و کت کرپ

یک کت دوخته شده از پارچه کرپ باکیفیت، بهترین گزینه برای ترکیب با دامن های جین است. کنار هم قرار گرفتن این دو آیتم استایل بهاری شما را نسبتا رسمی می کند. رنگ مشکی یکی از مناسب ترین رنگ ها برای ترکیب با لباس های جین است. بنابراین اگر کت شما از پارچه کرپ مشکی دوخته شده باشد، می توانید آن را با دامن های جین آبی تیره یا روشن و یا حتی دامن هایی با رنگ های مشکی یا ذغالی ست کنید.

دامن جین

اگر طرفدار رنگ های روشن هستید، می توانید از پارچه کرپ کرم برای دوخت کت خود استفاده کنید. کت کرپ کرم رنگ یکی از بهترین گزینه ها برای ست شدن با دامن آبی روشن است. بعد از اینکه کت و دامن خود را ست کردید، می توانید برای تکمیل استایل خود از یک تاپ یا تیشرت استفاده کنید. توجه داشته باشید که تاپی را انتخاب کنید که رنگ آن خنثی و یا کرم باشد. اگر دوست دارید برای دامن جین خود یک کت کرپ جذاب بدوزید، می توانید از طریق فروشگاه پارچه نگار به رنگ ها متنوع پارچه کرپ دسترسی داشته باشید.

2- کراپ کت برای ترکیب با جین

کراپ کت یکی از آیتم های ترند شده این روزها است. بنابراین می توانید برای طراحی یک استایل بهاری شیک و به روز از آن استفاده کنید. ترکیب کراپ کت با دامن های جین میدی یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن استایل کژوال و جوان پسندانه است. شما می توانید دامن دنیم خود را با یک کراپ کت دوخته شده از پارچه ژاکارد با رنگ های شاد استایل کنید. این ترکیب باعث می شود که استایل شما شاد و سرزنده به نظر برسد.

دامن جین

کراپ کت دوخته شده از پارچه کرپ مازراتی هم یک گزینه مناسب برای ترکیب با این دامن ها است. شما می توانید یک دامن آبی روشن بلند را با تاپ، کراپ کت کرپ مازراتی و شال مشکی ست کنید. بنابراین یک استایل کژوال و راحت مناسب برای استفاده در موقعیت های مختلف روزمره خواهید داشت.

3- تیشرت و دامن جین

تیشرت یکی از بهترین آیتم هایی است که می توانید با دامن جین بپوشید. استفاده از تیشرت های لانگ، با برش آزاد به شما کمک می کند تا یک استایل بهاری بسیار راحت داشته باشید. شما می توانید از تیشرت های تریکو در کنار این دامن های جذاب استفاده کنید.

استفاده از تیشرت های چاپ دار و کفش اسپرت در کنار این دامن، به شما کمک می کند تا یک استایل اسپرت داشته باشید. همچنین پوشیدن تیشرت ساده با رنگ خنثی برای شما یک استایل ساده و راحت می سازد.

شومیز نخی برای ترکیب با جین

شومیز یکی از بهترین گزینه ها برای ترکیب با دامن جین است. شما می توانید از شومیزهای دوخته شده با پارچه نخی بهاره برای طراحی استایل خود استفاده کنید. ترکیب این دامن های جین با شومیزهای رنگی باعث زیباتر دیده شدن استایل شما می شود.

دامن جین

شما می توانید مدل های مختلف شومیز را به شکل های مختلفی با دامن جین ست کنید. مثلا می توانید یک شومیز ساده جلو باز را همراه با یک تاپ ساده و همرنگ با آن ست کنید. همچنین شومیز های فانتزی انتخاب مناسبی برای استایل کردن این دامن ها خواهند بود.

4- استایل بهاره با مانتو و دامن جین

مانتو یکی دیگر از آیتم هایی است که می توانید با دامن جین ست کنید. مانتوهای بلند دوخته شده با پارچه ترگال گزینه مناسبی برای طراحی یک استایل بهاری جذاب خواهند بود. شما می توانید دامن های جین میدی را با مانتوهای بلند تا زیر زانو استایل کنید و از زیبایی این ترکیب لذت ببرید. همچنین، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی پارچه نگار به طیف گسترده از پارچه های مانتویی برای ترکیب با این دامن ها دسترسی داشته باشید.

دامن جین

5- استایل با حجاب با دامن جین

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که آیا می توان با استفاده از دامن جین یک استایل محجبه داشت؟ پاسخ این سوال مثبت است. شما می توانید با ترکیب این دامن با آیتم هایی مثل مانتوهای و شومیزهای بلند یک استایل باحجاب بهاری را طراحی کنید. همچنین می توانید با پوشیدن جوراب شلواری مشکی یا کرم استایل خود را تکمیل کنید.

دامن جین

دامن های جین یک آیتم همه کاره برای طراحی استایل های بهاره به شمار می روند. ترکیب این دامن ها با لباس های رنگی بهاره بسیار زیبا خواهد بود. همچنین پوشیدن آن ها با لباس هایی با رنگ خنثی هم یک استایل کژوال جذاب را می سازد. اگر دوست دارید یک استایل زیبای بهاری با این دامن داشته باشید، می توانید از پارچه های بهاره و تابستانه موجود در فروشگاه پارچه نگار، برای دوخت آیتم های مکمل این دامن استفاده کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد