شناسه خبر: ۵۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد

ست کردن مانتو و شال | ست کردن مانتو و روسری

هر رنگ مانتو رو با چه شالی ست کنیم؟ | اصول ست کردن مانتو با شال و روسری + تصاویر

اگر نکاتی که در ادامه درباره اصول ست کردن مانتو با شال قرار داده ایم را رعایت کنید خیلی زود تاثیرش را در شیک بودن استایل خود می بینید.

ست کردن شال و مانتو

پر بازدید

ترینی‌ها :

ست کردن مانتو با شال و روسری، از مهم ترین مسئله استایل خانم هاست. ست کردن مانتو با شال و روسری زمانی سخت تر می شود که از مانتو طرحدار در استایل خود استفاده می کنید. در ادامه ایده های ست کردن مانتو با شال را برای شما قرار داده ایم.

با هر رنگ مانتو چه رنگ شال و روسری باید بپوشم؟

قدم دوم برای داشتن استایلی خاص و زیبا، این است که بدانید هر رنگ مانتو را بهتر است با چه رنگ روسری یا شالی ست کنید؟ برای پاسخ به این سؤال، در این بخش به بررسی انواع رنگ مانتو پرداخته‌ایم.

  • مانتو سفید

برای ست کردن رنگ مانتو سفید با شال، از رنگ‌های روشن و خنثی مانند کرم و سفید استفاده نکنید. می‌توانید از رنگ‌های تیره مانند مشکی در کنار سفید استفاده کنید که ترکیبی پرطرفدار و کلاسیک است.

ست کردن مانتو سفید

اگر می‌خواهید ترکیب‌های جذاب و جدیدتری با مانتو سفید بسازید، از رنگ‌‌های پاستلی و ته‌ رنگ نیز می‌توانید استفاده کنید. ست مانتو سفید با شال سبز، یک ترکیب بسیار زیبا و جذاب خواهد بود. رنگ‎‌هایی مانند مشکی، فیروزه‌ای، سبز، آلبالویی و آبی ترکیب جذابی با مانتو سفید ایجاد خواهد کرد.

  • مانتو مشکی

بهتر است برای ست کردن مانتو مشکی با شال از رنگ‌های تیره مانند سورمه‌ای یا قهوه‌ای استفاده نکنید. شما می‌توانید رنگ‌های زیادی را با مشکی ست کنید. بهتر است از رنگ‌های روشن و شاد استفاده کنید.

ست کردن مانتو مشکی

ست مانتو مشکی با شال طوسی و ست مانتو مشکی با شال سبز، دو ترکیب پیشنهادی ما به شما است. رنگ‌هایی مانند زرشکی، قرمز، لیمویی، سفید و آبی برای ست شدن با مشکی بسیار مناسب هستند.

  • ست کردن مانتو طوسی

سعی کنید با مانتو طوسی بیشتر از رنگ‌های گرم استفاده کنید و از پوشیدن شال‌ با رنگ خنثی پرهیز کنید. ست مانتو طوسی و شال سبز یک ست بسیار جذاب و چشم‌نواز است. برای ست کردن رنگ مانتو طوسی با شال می‌توانید از رنگ‌هایی مانند صورتی، سفید، لیمویی، زرد، زرشکی، سبز و همچنین سورمه‌ای استفاده کنید.

  • مانتو قهوه‌ای

انتخاب رنگ قهوه‌ای برای مانتو، هم می‌تواند استایلی بسیار جذاب برای شما به وجود بیاورد و هم می‌تواند بدترین استایل را برای شما بسازد!باید توجه کنید که استفاده از رنگ‌های زیاد روشن، جیغ و شاد می‌تواند ترکیب بسیار بدی با مانتو قهوه‌ای بسازد.

مانتو قهوه ای

پیشنهاد ما این است که از رنگ‌های مشابه خود قهوه‌ای مانند کرم، آجری و رنگ‌های طیف قهوه‌ای استفاده کنید. برای ست کردن مانتو قهوه‌ای با شال می‌توانید از رنگ‌های کرم، مشکی، آجری و سفید استفاده کنید.

  • مانتو قرمز

مانتو قرمز یکی از جذاب‌ترین و در عین حال پر‌ریسک‌ترین رنگ‌ها برای مانتو است. برای ست کردن آن با رنگ‌های دیگر سعی کنید کمتر از رنگ‌های جیغ و گرم استفاده کنید.

ست کردن مانتو قرمز

ست مانتو قرمز با شال طوسی و ست مانتو قرمز با شال سبز، دو ترکیب بسیار زیبا و پیشنهادی ما است. برای ست کردن مانتو قرمز با شال و روسری می‌توانید از رنگ‌های سفید، مشکی، زرد، سورمه‌ای و همچنین سبز استفاده کنید.

  • خاص پوشی با مانتو نارنجی

انتخاب مانتو نارنجی، علاوه‌بر آنکه ریسک بالایی دارد، در صورت انتخاب درست رنگ شال و روسری تیپ بسیار جذابی برای شما ایجاد می‌کند. مانتو نارنجی با شال سبز ترکیب خاصی است که انتخاب آن می‌تواند جلوه زیادی به استایل شما بدهد.

ست کردن مانتو نارنجی

ست نارنجی و کرم نیز یک انتخاب هوشمندانه و زیبا است. ست نارنجی و طوسی نیز یکی از ست‌های زیبا و خاص با استفاده از مانتو نارنجی است. برای ست کردن مانتو نارنجی با شال می‌توانید از رنگ‌های سفید، مشکی، کرم، طوسی و سبز استفاده کنید.

  • مانتو زرد

مانتو زرد نیز جذابیت‌های خود را دارد که در صورت انتخاب درست رنگ شال و روسری، استایلی بی نظیر برای شما به وجود خواهد آورد. ترکیب مانتو زرد با شال طوسی یک ترکیب بسیار عالی و جذاب است. برای ست کردن مانتو زرد با شال می‌توانید از رنگ‌های سفید، بنفش، آبی و سبز تیره استفاده کنید.

ست کردن مانتو زرد

  • مانتو صورتی

صورتی یک رنگ بسیار زیبا و پرطرفدار به ویژه در میان خانم‌های جوان است. برای ست کردن مانتو صورتی با شال بهتر است از رنگ‌های ملیح و ملایم استفاده کنید. البته طیف‌های مختلفی از رنگ صورتی وجود دارد. پیشنهاد ما استفاده از رنگ‎های سفید، صورتی کم‌رنگ و سورمه‌ای در کنار مانتو صورتی پررنگ است. پیشنهاد ما برای ست کردن مانتو صورتی با شال استفاده از رنگ‌های طوسی و سفید و همچنین سورمه‌ای است.

مانتو جین رو با چه شال، شلوار و کفشی ست کنیم؟ + تصاویر

ست کردن صورتی

  • مانتو بنفش

مانتو بنفش نیز یکی از رنگ‌هایی است که انتخاب و ست کردن آن با رنگ‌های دیگر ریسک بالایی دارد و باید در آن بسیار دقت کنید. اما در صورت انتخاب درست، استایلی بسیار جذاب و خاص خواهید داشت. برای ست کردن مانتو بنفش و شال می‌توانید از رنگ‌های زرد، صورتی، یاسی و سفید استفاده کنید.

مانتو بنفش

  • مانتو آبی

رنگ آبی مکمل رنگ نارنجی است و به همین علت، استفاده از رنگ‌ نارنجی و رنگ‌های نزدیک و شبیه به نارنجی در کنار آبی بسیار چشم‌نواز و شیک است. رنگ آبی مانند دیگر رنگ‌ها طیف‌های مختلفی دارد که بسیاری از آن‌ها در میان خانم‌ها طرفدار دارد. پیشنهاد ما استفاده از رنگ‌هایی مانند سفید، لیمویی روشن و همچنین صورتی روشن است.

مانتو آبی

همچنین برای ست مانتو آبی نفتی با روسری، می‌توانید از رنگ‌هایی همچون زرد و نارنجی استفاده کنید. برای ست کردن مانتو آبی و شال می‌توانید از رنگ‌های نارنجی، قرمز، زرد، خردلی، مشکی و همچنین سفید استفاده کنید.

  • مانتو سبز

رنگ سبز مکمل رنگ قرمز است. به همین علت ست کردن مانتو سبز با شال به رنگ قرمز و یا طیف رنگ‌های آن بسیار جذاب و شیک است.

ست کردن سبز

همچنین طیف‌های مختلف رنگ سبز در بین خانم‌ها طرفداران زیادی دارد. به طور مثال برای ست مانتو سبز زیتونی با روسری می‌توانید از رنگ سفید استفاده کنید. ست مانتو سبز با شال طوسی و مانتو سبز با شال نارنجی دو ترکیب جذاب پیشنهادی ما است. برای ست کردن مانتو سبز با شال می‌توانید از رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد، مشکی، سفید و خردلی استفاده کنید.

  • مانتو طلایی

مانتو طلایی یکی از مدل‌ها و رنگ‌های خاص مانتو است که بیشتر برای پوشیدن در مجالس و مهمانی‌ها، طرفداران خاص خود را دارد. برای ست مانتو طلایی با روسری می‌توانید از رنگ‌های مشکی، سفید و کرم استفاده کنید.

  • مانتو نسکافه‌ای

نسکافه‌ای یک رنگ بسیار جذاب و خاص است که طرفداران زیادی در میان خانم‌ها دارد. در صورت ست کردن درست مانتو نسکافه‌ای با رنگ مناسب می‌توانید استایلی بسیار شیک و جذاب داشته باشید. برای ست مانتو نسکافه‌ای با شال می‌توانید از رنگ‌های مشکی، سفید و کرم استفاده کنید.

ترفندهایی برای ست کردن رنگ مانتو و شال

در این بخش قصد داریم به بررسی 7  ترفند برای ست کردن رنگ مانتو و شال بپردازیم.

1. استفاده از دایره رنگ، یک قانون ساده برای شیک پوشی

دایره رنگ دارای ۴ طیف رنگی است که از ترکیب آن‌ها با هم رنگ‌های مکمل به دست خواهند آمد. در این چرخه، رنگ‌های سرد در یک سو و رنگ‌های گرم در سوی دیگر قرار گرفته‌اند.شما می‌توانید با استفاده از دایره رنگ، رنگ‌های مکمل و مشابه هم را پیدا کرده و در ست کردن رنگ مانتو و شال خود از آن‌ها استفاده کنید.

2. از رنگ‌های مکمل برای ست کردن رنگ مانتو و شال خود استفاده کنید.

رنگ‌های مکمل در کنار هم، در عین وجود نوعی تضاد، هماهنگی و تناسب زیبایی نیز دارند. این تناسب باعث می‌شود که استایل شما بسیار آراسته و چشم‌نواز به نظر بیاید. برای استفاده از رنگ‌های مکمل در استایل خود ما ترکیب رنگ‌های سفید و مشکی، زرد و بنفش و قرمز و سبز را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ست کردن مانتو و شال

3. استفاده از طیف‌های مختلف یک رنگ را فراموش نکنید!

استفاده از طیف‌های گوناگون یک رنگ، زیبایی خاصی به استایل شما خواهد داد. به‌طور مثال می‌توانید از مانتو آبی تیره در کنار شال آبی روشن استفاده کنید. استفاده از طیف‌های مختلف یک رنگ در کنار هم، به استایل شما نظم و تناسب خاصی می‌دهد.

4. از رنگ‌های گرم و سرد در کنار هم استفاده کنید!

استفاده درست از رنگ‌های گرم و سرد در کنار هم، زیبایی و جذابیت خوبی به استایل شما خواهد داد. رنگ‌های گرم القا کننده هیجان و انرژی هستند و برعکس رنگ‌های سرد آرامش و سردی را به شما القا می‌کنند. استفاده تکی از هر یک در استایل شما ممکن است باعث آزار چشم و شلوغ یا یخ به نظر رسیدن تیپ شما شود.

5. سر تا پا یک رنگ نپوشید!

هیچ‌گاه تمام لباس‌هایتان را یک رنگ انتخاب نکنید! این موضوع باعث ایجاد یک تیپ یک نواخت و بد خواهد شد. انتخاب هوشمندانه برخی لباس‌های یک رنگ در کنار هم، گاهی برای شما مفید است به طور مثال پوشیدن مانتو و شلوار یک رنگ می‌تواند باعث بلند قدتر نشان دادن شما شود.

ست کردن مانتو و شال

6. رنگ ها و ست‌های جدید را امتحان کنید!

شاید شما هم جزء آدم‌هایی باشید که اهل ریسک نیستند و اکثر مانتو و شال و روسری‌هایشان از یک طیف رنگ مانند مشکی است! برای داشتن استایل‌های جدید و جذاب و اینکه آدمی خوش‌پوش و خوش‌سلیقه به نظر برسید بهتر است ریسک کنید! شجاع باشید و از رنگ‌هایی که تا حالا استفاده نکرده‌اید در کنار هم استفاده کنید.مطمئن باشید پس از مدتی از این تحول و استایل جدید بسیار لذت خواهید برد.

7. از مدها و رنگ سال پیروی کنید!

با اینکه همیشه و مدام به دنبال مد رفتن کار درستی نیست، اما شاید گاهی بد نباشد از رنگ‌های سال و مد شده استفاده کنید! گاهی سعی کنید با پیروی از مد از رنگ‌های جدید و خاص استفاده کنید تا هم طبق مد روز لباس بپوشید و هم رنگ‌های تازه و جدید را امتحان کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد