شناسه خبر: ۵۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد

ست کردن مانتو های رنگی | استایل کردن مانتو و شلوار رنگی

پوشیدن این رنگ مانتوها اعتماد به نفستو 2 برابر میکنه | اصول ست کردن مانتو های رنگی

برای بعضی از ماها پوشیدن مانتو های رنگارنگ کار سختی است، اما برای عوض شدن روحیه خودتون استایل کردن با این رنگ ها رو یاد بگیرید.

مانتو رنگی

پر بازدید

ترینی‌ها :

مانتو های رنگارنگ، امسال بسیار ترند شده و به عنوان لباس های مداد رنگی هم از آن ها یاد می شود. مانتو های رنگارنگ تاثیر زیادی در بالا بردن روحیه و اعتماد به نفس افراد دارد و به نوعی افراد سرزنده و جسور این سبک لباس پوشیدن را انتخاب می کنند. در ادامه ست کردن مانتو های رنگارنگ را برای شما قرار دادیم که بدانید چه رنگی کنار چه رنگی جذاب تر می شود.

اصول  کلی در ست کردن رنگ مانتو

1. در چرخه رنگ، بعضی رنگ ها گرم و برخی دیگر سرد هستند. رنگ های گرم متمایل به رنگ های قرمز، نارنجی و زرد و رنگ های سرد متمایل به رنگ های آبی، سبز و بنفش هستند. برای ست کردن و ایجاد هماهنگی رنگی ترکیب کردن رنگ های گرم با یکدیگر و رنگ های سرد با هم، روش خوبی است.

2. رنگ ها با افزودن رنگ سیاه تیره تر یا سیرتر می شوند که به این حالت «سایه » رنگ می گویند و با افزودن رنگ سفید، رنگ ها ملایم تر و روشن تر می شوند که به این حالت «ته رنگ» می گویند. با افزودن رنگ خاکستری نیز«تُن» رنگ ایجاد می شود. برای ست کردن مانتو ترکیب ته رنگ، سایه و تن رنگ با یکدیگر زیبا خواهد شد.

مانتو کرم رو با این رنگ ها ست کنی، 5 هیچ از بقیه جلوتری! + ویدیو

3. اولین نکته ای که باید بدانید این است که رنگ هایی همچون سفید، مشکی و طوسی رنگ های خنثی هستند و با اکثر رنگ های دیگر قابل ست شدن می باشند پس می توانید مانتو های سفید، خاکستری و مشکی خود را با هر رنگی که دوست دارید ست کنید.

4. اگر در ست کردن رنگ مانتو فردی جسور و با اعتمادبه نفس هستید، یک راه مناسب پوشیدن رنگ های مکمل با یکدیگر است اما باید رنگ مکمل را با رنگ ملایم تر متضادش بپوشید. مثلا برای ترکیب سبز و قرمز، سبز را در زمینه قرار دهید و مقداری رنگ های خنثی برای آرام تر شدن استایل خود نیز استفاده کنید و ادوات کوچک تر را به رنگ قرمز در بیاورید.

سفید و مشکی بهترین انتخاب برای ست کردن + عکس

5. رنگ های مشابه مانند سبز و زرد یا قرمز و نارنجی، رنگ هایی هستند که به هم نزدیکند، بنابراین پوشیدن مانتو هایی با این رنگ ها مناسب است اما بهتر است برای ست کردن رنگ های مشابه، بیش از سه رنگ را استفاده نکنید.

6. رنگ های اصلی آبی، قرمز و زرد هستند. ست کردن این رنگ ها با هم سخت است. برای ست کردن این رنگ مانتو ها با هم می توانید از رنگ های خنثی برای ایجاد ارتباط بین آنها استفاده کنید.

7. هر رنگی درجات مختلفی تیره یا روشن تر دارد، اگر می خواهید مانتویی را ست کنید، در ست خود از درجات مختلف رنگ های انتخابی تان استفاده کنید.

8. یک مانتو طرح دار را با یک یا دو رنگ خنثی یا لباس ساده بپوشید یا می توانید یک لباس طرح دار را با یک لباس ساده با رنگی از رنگ های لباس طرح دارتان ست کنید.

9. از پوشیدن لباس هایی با رنگ کاملا یکسان خودداری کنید و اگراز رنگ کاملا یکسان استفاده می کنید، یک تن خنثی برای ست خود انتخاب کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد