شناسه خبر: ۴۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد

شلوارهای ترند ۲۰۲۴ | شلوارهای مد سال ۱۴۰۳

9 شلوار ترند که امسال پای هر خانم شیک پوشی میبینی + تصاویر

شلوار های مد سال را بدانید خیلی در انتخاب لباس و استایل کردن راحت تر خواهید بود. حتی با دیدن این شلوار می توانید ببینید کدامشان مناسب شما هستند.

شلوارهای ترند

پر بازدید

ترینی‌ها :

اطلاع از شلوارهای ترند می تواند کمک بزرگی برای جذابیت استایل شما باشد. بنابراین اگر به تیپ و استایل خود اهمیت می دهید و به روز بودن برایتان مهم است، شلوار های ترند را حتما بشناسید. در ادامه فهرستی از شلوارهای ترند 1403 را برای شما قرار دادیم.

1- شلوارهای پارچه ای و آزاد راسته

شلوار پارچه ای

ظهور استایل Copencore باعث شد که شلوارهای راسته پارچه ای یکی از بزرگ ترین ترندهای چند سال گذشته باشد و هیچ نشانه ای از کمرنگ شدن آنها در سال 2024 هم دیده نمی شود. این خبر خوبی برای کسانی است که به دنبال لباس های شیک با در نظر گرفتن راحتی و ظرافت هستند.

شلوار

2- شلوار پلنگی

اگه قدت زیر 160 هست این شلوارا رو اصلا نپوش! + ویدیو و تصاویر

شلوار پلنگی یکی از بزرگترین ترندهای امسال است. اگر بتوانید این سبک شلوار را به درستی ست کنید، قطعا برای بهار امسال استایل بسیار زیبایی خواهید داشت.

شلوار پلنگی زنانه

3- شلوار جین راسته

شلوارهای مد شده در دهه 90 یکی از محبوب ترین ترندها برای بهار و تابستان 2024 هستند و جینی که در آن دهه پیروز شده بود، بدون شک شلوار جین راسته بود. انتظار داشته باشید در ماه های آینده آنها را در همه جا ببینید.

شلوار

4- شلوار جین گشاد

مشخصه شلوار جین گشاد، گشاد بودن و کمی آزاد بودن آن است. چرا این شلوار اینقدر پرطرفدار است؟ به این دلیل که پاها را کشیده و بلند نشان می‌دهند.

با هر شلوار چه کفشی بپوشیم؟

شلوار

5- شلوار کارگو

یکی دیگر از ترندهایی که در بهار مدام به چشم‌تان خواهد خورد، شلوارهای کارگو است که در چند فصل اخیر توانسته محبوبیت خود را حفظ کند.

شلوار کارگو

6- شلوار جین گلدوزی

مانتو شومیزی را با چه شلواری بپوشیم؟

شلوار

7- شلوار بوت کات

شلوار بوت کات

8- شلوار مام استایل و مام فیت

شلوار

شلوار

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد