شناسه خبر: ۴۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد

مانتو بدون دکمه | ایده مانتو جلو بسته | مدل مانتو جلو بسته ۱۴۰۳

با مانتو جلو بسته؛ دیگه نگران «چی بپوشم» نباش! + ایده استایل

مانتو جلو بسته یکی از زیباترین لباس ها برای بهار و تابستان است که به سبک های مختلفی استایل کنید. همراه ما باشید تا جذاب ترین مدل ها را ببینید.

مدل مانتو جلو بسته

پر بازدید

ترینی‌ها :

مانتو جلو بسته در بهار و تابستان جزو کاربردی ترین لباس ها است. از مانتو جلو بسته در مکان های مختلف مانند محل کار، دانشگاه، مهمانی و دورهمی نیز می توانید استفاده کنید. در ادامه ایده های جذاب مانتو جلو بسته را ببینید.

تیپ کولردار میخوای؟ شومیز جلو بسته بپوش + ایده استایل

بهترین مدل مانتو جلو بسته امسال (۱۴۰۳)، شامل مانتوهای دامنی، عبایی، سارافان چند تکه و کلوش می شود؛ منتها در هنگام خرید این مدل مانتوها، معیار های مهم مانند جنس، رنگ و قد را فراموش نکنید! بهترین جنس مانتو، جنسی است که قابلیت تنفس، شستشوی راحت، چروک پذیری کم و… را داشته باشد.

بهترین مدل مانتو جلو بسته با رنگ سفید یا مشکی است. شما می توانید این لباس زیبا را با یک شلوار جین راسته ست کنید و از استایل کژوال خود لذت ببرید. استفاده از کیف های کنفی بزرگ با این مدل مانتو باعث زیباتر شدن استایل شما خاوهد شد. شلوارهای گشاد نخی تیره گزینه مناسبی برای ست کردن با این لباس است. در سال های اخیر انواع مانتو جلو بسته توجه دختر خانم های جوان را به خود جلب کرده است.

15 مدل مانتو عروسکی بهاری برای شمایی که هم باکلاسی هم جوان پسند!

مانتو شومیزی را با چه شلواری بپوشیم؟

به خانم هایی که از مانتوهای تک رنک و یکنواخت خسته شده اند، پیشنهاد می کنیم با مانتو جلو بسته طرح دار استایل خود را جذاب کنند. این مدل مانتو استایل متنوع و متفاوتی را برای خانم ها ایجاد می کند. البته خانم هایی که تو پر هستند باید در انتخاب مانتو جلو بسته بیشتر دقت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد