شناسه خبر: ۴۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد

لباس برای قد بلند شدن | ترفند های قد بلند شدن

اگه میخوای قد بلند دیده بشی، این لباسا رو بپوش! + ایده لباس

اگه می خواید سبک استایلتون طوری باشه که قد بلندتر دیده بشید، باید یه سری نکات رو رعایت کنید که ترفندهایی است برای بلند قد شدن!

لباس برای قد بلند شدن

پر بازدید

ترینی‌ها :

یکی از مهم ترین موارد برای قد بلند شدن، انتخاب لباس مناسب است. شما با استایلی که در نظر می گیرید، می توانید تاثیر زیادی در قد بلند شدن خود داشته باشید. ما در ادامه استایل هایی را که کمک زیادی به شما برای قد بلند شدن می کنند را قرار داده ایم.

۱. پوشیدن لباس سایز مناسب

پوشیدن لباس سایز مناسب

انتخاب سایز درست و مناسب لباس، نکته‌ای به‌ظاهر ابتدایی اما ضروری در استایل است. لباس‌های خیلی گشاد و سایز بزرگ، شما را کوتاه‌تر از اندازه‌ی واقعی نشان می‌دهند. همچنین لباس‌های خیلی تنگ و جذب، توجه را به قسمت‌های کوتاه بدن جلب می‌کنند. در نتیجه لباسی که انتخاب می‌کنید، با توجه به فرم بدن و قد شما، باید متناسب باشد. برای خانم‌های کوتاه‌قد، لباس‌ سایز کوچک معمولا مناسب است. البته توجه داشته باشید، لباس مورد نظر آن‌قدر تنگ و کوچک نباشد که خیلی به بدنتان بچسبد.

۲. پوشیدن لباس تک‌رنگ یا سبک مونوکروم

پوشیدن لباس مونوکروم

استایل مونوکروم، به معنی پوشیدن لباس تک‌رنگ است که باعث ایجاد ظاهر بهتر برای خانم‌های قد کوتاه می‌شود. در این سبک، شما می‌توانید از تناژهای مشابه یک‌رنگ استفاده کنید. پوشیدن لباس به سبک مونوکروم، یکی از رایج‌ترین راه‌های بلند نشان دادن قد است. لباس‌های تک‌رنگ ظاهری یکپارچه برای اندام شما ایجاد می‌کند. همچنین استفاده از لباس‌های یک‌رنگ شما را لاغرتر و کشیده‌تر نشان می‌دهد.

۳. انتخاب لباس‌های آستین بلند

انتخاب لباس های آستین بلند

پوشیدن لباس‌های آستین ‌بلند، به اندام شما ظاهری یکدست و زیبا می‌دهد. لباس‌های آستین‌ بلند باعث می‌شود اندام شما کشیده‌تر دیده شود. توجه کنید که آستین لباس‌های شما ساده باشد و از پوشیدن لباس‌های آستین پفی دوری‌کنید. آستین‌های پف‌دار این لباس‌ها به‌ دلیل داشتن حجم زیاد پارچه، بالاتنه شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهند.

۴. استفاده از لباس‌های دارای طرح راه ‌راه عمودی

لباس های راه راه

پوشیدن لباس با پترن راه ‌راه عمودی، یک راه حل تضمینی برای خانم‌های قد کوتاه است. خط‌های عمودی لباس، چشم‌ها را گول زده و شما را قد بلندتر نشان می‌دهد. هرچقدر خطوط راه راه باریک‌تر باشد، اندام شما لاغرتر و کشیده‌تر به نظر می‌رسد؛ پس هرگز از لباس‌های راه راه عمودی غافل نشوید و حتما این آیتم جذاب را در کمد لباس خود داشته باشید.

۵. پوشیدن شلوار جین دمپا گشاد یا بوت کات

شلوار جین بوت کات

شلوار جین دمپا گشاد یا بوت کات، دوتا از بهترین مدل‌های شلوار برای خانم‌های قد کوتاه هستند. شوار سبک بوت کات از زیر زانو گشاد می‌شود و کوتاهی پاها را بهتر می‌پوشاند؛ درنتیجه شما قد بلندتر دیده می‌شوید.  همچنین کفش‌های پاشنه بلند، بهترین گزینه برای تکمیل  استایل با شلوار دمپا گشاد و بوت کات  است. اندازه‌ی بلندی شلوار معمولا باید در حدی باشد که قسمتی از پاشنه را بپوشاند تا پاها کشیده‌تر به نظر برسد.

۶. پوشیدن لباس‌های بالاتر از زانو

لباس بالاتر از زانو

دامن و پیراهن‌ یا کت‌های کوتاه، گزینه‌ی عالی برای قدبلند نشان دادن شما هستند. این آیتم‌ها به‌ویژه برای خانم‌های ریزنقش بسیار ایدئال است و تاثیر زیادی روی تناسب ظاهرشان دارد. البته قرار نیست کلا لباس‌های بلند یا قد متوسط را فراموش کنید؛ فقط توجه داشته باشید که انتهای لباس، زیر یا بالای پهن‌ترین قسمت ساق پا قرار بگیرد. اگر لباس روی پهن‌ترین قسمت ساق پا باشد، شما را حجیم‌تر نشان می‌دهد.

۷. پرهیز از پوشیدن لباس‌هایی با طرح بزرگ و درشت

مانتو طرح درشت

طرح‌های بزرگ و درشت روی لباس، الگوهای ممنوعه برای خانم‌های قد کوتاه هستند. این طرح‌ها با حجیم نشان دادن بدن، قد شما را کوتاه‌تر جلوه می‌دهند. لباس با پارچه‌ی ساده و بدون طرح، بهترین انتخاب برای افراد قد کوتاه است. اما اگر به پوشیدن لباس‌های طرح دار علاقه دارید، لباس دارای پترن‌های ریز و ظریف را انتخاب کنید تا اندام شما را کشیده‌تر نشان دهد.

۸. پوشیدن لباس‌های ماکسی ساده

افراد زیادی، لباس ماکسی را برای خانم‌های کوتاه‌ مناسب نمی‌دانند، اما انتخاب لباس ماکسی مناسب، به بلندتر دیدن شدن خانم‌ها کمک می‌کند. لباس ماکسی شما باید پارچه‌ای با طرح و رنگ ساده داشته باشد. این سادگی باعث ایجاد یک خط عمودی در استایل شما می‌شود و قد شما را بلندتر به نظر می‌رسد. لباس ماکسی باید اندازه مناسبی داشته باشد و روی زمین کشیده نشود.

۹. ست بودن رنگ کفش و شلوار

ست بودن کفش و شلوار

هماهنگ بودن رنگ کفش و شلوار، خطای دید ایجاد کرده و این موضوع، باعث قد بلند دیده شدن شما می‌شود. هم‌رنگ بودن رنگ شلوار و کفش توجه را به سمت پاها جلب کرده و با ایجاد خطوط عمودی در پایین‌تنه پاها را کشیده‌تر نشان می‌دهد. در انتخاب شلوار، دقت کنید که در قسمت مچ پا جذب نبوده و راسته باشد. همچنین از خرید شلوارهای کوتاه خودداری کنید چون باعث کوتاه به نظر رسیدن پا‌ها می‌شود. شلواری که انتخاب می‌کنید، باید دارای قد متناسب و کمر بلند باشد.

۱۰. انتخاب لباس یقه هفت شکل به‌جای یقه گرد

لباس های قد بلند شدن

لباس‌های یقه هفت یا V شکل، باعث می‌شود طول گردن و قد شما کشیده‌تر به نظر برسد. وجود یقه V شکل در لباس‌ها، چهره شما را بازتر نشان داده و توجه را به صورت و گردن شما جلب می‌کند. البته پوشیدن لباس یقه هفت به معنی فراموش کردن لباس‌های یقه گرد نیست، اما با احتیاط از لباس‌های یقه گرد در استایل خود استفاده کنید. برای مثال، با اضافه کردن گردن بند یا شال‌گردن به استایل خود، توجه را از گرد بودن یقه دور کنید.

۱۱. پوشیدن کفش‌های نوک تیز

لباس های قد بلند شدن

کفش‌های نوک تیز، یکی از المان‌های مهم استایل برای خانم‌های قد کوتاه است. اگر کفش‌های نوک تیز شما، پاشنه بلند هم باشند، ظاهری کشیده و زیباتر به پاهای شما می‌دهند. البته اگر طرفدار کفش‌های پاشنه‌دار نیستید، کفش‌های نوک تیز بدون پاشنه هم تاثیر کافی روی بلندتر دیده شدن شما خواهند داشت. همچنین رنگ نود به دلیل نزدیکی به رنگ پوست بدن یک گزینه‌ی عالی برای انتخاب کفش است. کفش رنگ نود، با ایجاد ظاهر یکدست و مناسب، پاها را بلندتر نشان می‌دهد.

۱۲. پوشیدن کمربند بالاتر از خط کمر

استفاده از کمربند، یک روش عالی و رایج است که خانم‌های قد کوتاه استفاده می‌کنند. اضافه کردن این اکسسوری کاربردی، ظاهری جذاب و مدرن به استایل شما می‌دهد. البته اگر علاوه بر قد کوتاه، اندام ظریفی هم دارید، از انتخاب کمربندهای پهن پرهیز کنید چون اندام شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهد. استفاده از یک کمربند همرنگ با لباس، جلوه‌ای کشیده به اندام شما می‌بخشد.

۱۳. استفاده از اکسسوری‌های مناسب با جزئیات کم

قد بلند شدن

استفاده اکسسوری‌های ساده با اندازه مناسب، از اصول مهم لباس پوشیدن برای خانم‌های قد کوتاه است. اگرچه برخی از آن‌ها مانند کیف‌های بزرگ، بسیار شیک و جذاب هستند، اما بزرگی اکسسوری‌ها فضای زیادی را گرفته و شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهد. تاثیر این موضوع روی خانم‌های ریزنقش دو چندان است. پس اکسسوری‌های ظریف و متناسب با سایز خود انتخاب کرده و در تعداد استفاده از آن‌ها زیاده‌روی نکنید.

استایل درست راهی برای بلندتر به نظر رسیدن خانم‌های قد کوتاه

در این مقاله ۱۳ نکته مهم لباس پوشیدن برای خانم‌های قد کوتاه را کامل بررسی کردیم. با رعایت این موارد تا حدودی دغدغه‌ی قد کوتاه را کمرنگ کنید و یک استایل جذاب و فوق‌العاده برای خود بسازید. ضروری‌ترین نکته برای بلندتر به نظر رسیدن، ایجاد خطوط عمودی در استایل است، چون اندام شما را کشیده‌تر نشان میدهد. با استفاده از استایل مونوکروم و لباس های راه راه عمودی، این خطوط عمودی را ایجاد کنید تا با استفاده از خطای دید، ظاهری بلندتر به استایل شما بدهد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد