شناسه خبر: ۴۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد

استایل مناسب بهار | لباس زنانه برای مسافرت | استایل مسافرت زنانه

مسافرت بهاری چه لباسی بپوشیم ؟ | شیک ترین استایل های بهاری برای مسافرت + ویدیو

فصل بهار یکی از بهترین زمان برای مسافرته اما خیلی خوبه که قبل از سفر استایلمون رو انتخاب کنیم. در ادامه ایده های استایل بهاری رو براتون قرار دادیم.

استایل مسافرت بهاری

پر بازدید

ترینی‌ها :

استایل بهاری برای مسافرت بستگی به مکان و آب و هوایی دارد که سفر می کنید. برای استایل بهاری در سفر به جنوب و مناطق گرم تر لباس های راحت و خنک همراهتان باشد. اما اگر قصد سفر به غرب کشور را دارید، استایل بهاری خود را از بین لباس های با جنس ضخیم تر انتخاب کنید. در ادامه ایده های استایل بهاری را برای شما قرار دادیم.

ویدیو ایده های استایل بهاری

لباس های کاربردی برای سفر در بهار مخصوص خانم‌ها

هر شخص با توجه به شرایط و سبک زندگی که دارد می‌تواند برای خود پوشش خاصی انتخاب کند، اما بسیاری از افراد نمی‌دانند که در هر سفر بهتر است چه چیزی بردارند. بهترین لباس‌هایی که خانم‌ها می‌توانند در سفرهای بهاری به همراه داشته باشند به شرح زیر است:

  • مانتوهای نخی و آزاد

یکی از واجبات چمدان هر خانمی، مانتو است. بهترین انتخاب برای سفرهای فصل بهار به همراه داشتن مانتوهای نخی و آزاد می‌باشد. چرا که هم راحت است و هم خاطر جنسی که دارد دمای بدن را با دمای محیط به تعادل می‌رساند.

مانتو نخی

  • پیراهن‌های بلند

اگر می‌خواهید یک استایل جذاب داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم حتماً پیراهن بلند بردارید. این نوع لباس بیشتر برای مکان‌هایی که دریا و ساحل دارد مناسب است البته برای مکان‌های دیگر نیز می‌توان استفاده کرد و کاملاً به سلیق شخص بستگی دارد. لازم به ذکر است که پیراهن‌های بلند را حتی خانم‌های محجبه نیز می‌توانند استفاده کنند.

پیراهن بلند زنانه

  • تیشرت‌های آستین کوتاه و آستین بلند

تیشرت‌های آستین کوتاه و آستین بلند از دیگر گزینه‌هایی است که در معرفی لباس های راحت و کاربردی برای سفر در بهار توصیه می‌شود به این خاطر که هم به راحتی با سایر جزئیات استایل مثل شال، کیف، مانتو و... ست می‌شوند و هم اینکه راحت هستند.

تیشرت‌های آستین بلند هم به اندازه آستین کوتاه کارایی دارند و برای زمان‌هایی که هوا روبه سردی می‌رود گزینه خوبی به شمار می‌آیند. به هر حال فصل بهار غافلگیری‌های خاص خود را دارد به شکلی که در این لحظه هوا کاملاً آفتابی است اما در ساعت دیگر بارانی و ابری می‌شود.

  • شال‌های رنگی سبک و نخی

شال‌های نخی و سبک ساده هم فضای کمتری اشغال می‌کنند هم با هر تیپی به راحتی ست می‌شوند. توصیه می‌کنیم در کنار شال‌های رنگی، چند رنگ نود هم به همراه داشته باشید اگر به فکر استایل شیک هستید.

  • شلوارهای جین

یکی از معضلات و مشکلات سفر چروک شدن لباس‌ها است، پس باید لباس‌هایی را به همراه داشت که یا چروک نمی‌شوند یا در صورت چروک شدن با یک شست و شوی ساده می‌توان این مشکل را برطرف کرد. شلوارهای جین از این ویژگی برخوردار هستند به شکلی که اگر در چمدان به خوبی تا شوند، چروک نخواهند شد، با پوشیدن آنها نیز مشکلی در این باره به وجود نخواهد آمد.

  • لباس راحتی

به همراه داشتن لباس‌های راحتی برای زمانهای استراحت و خواب شب جزو ضروریات است. توجه داشته باشید که این لباس‌ها نه خیلی ضخیم و نه خیلی نازک باشند چون امکان دارد در هر دو صورت اذیت شوید.

  • اسلیپر و کفش اسپورت

همانقدر که سایر جزئیات در یک استایل اهمیت دارد، کفش نیز مهم است. اولین چیزی که پیش از زیبایی در سفرها مد نظر قرار می‌گیرد راحتی است، پس توصیه می‌کنیم به جای مدل‌های دیگر از کفش اسپورت استفاده کنید. بهتر است صندل یا اسلیپر نیز داشته باشید تا در طول سفر و زمان‌هایی که می‌خواهید راحت باشید آنها را با کفش جایگزین کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد