شناسه خبر: ۳۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد

پارچه مناسب لباس عید | پارچه مناسب مانتو | بهترین پارچه برای بهار

بهترین پارچه واسه دوخت لباس بهاری چیه؟ + تصاویر

خیلی از ماها دغدغه انتخاب پارچه برای فصل های مختلف رو داریم. در ادامه بهترین پارچه هایی که میتونید برای عید انتخاب کنید براتون قرار دادیم.

پارچه عید 1403

پر بازدید

ترینی‌ها :

پارچه های بهاری باید طوری باشه که بتونید از آن ها در مهمانی و دید و بازدید عید استفاده کنید. پارچه های بهاری علاوه بر مد و ترند بودن، باید جذابیت و شیک بودن را در استایل شما به وجود آورد. در ادامه بهترین پارچه های بهاری را که می توانید برای دوخت مانتو، کت و شلوار و یا حتی لباس برای مهمانی از آن ها استفاده کنید برای شما قرار دادیم.

پارچه ژاکارد

معرفی بهترین پارچه های عید 1403 را قصد داریم با معرفی دنیای جذاب پارچه ژاکارد مجلسی آغاز کنیم. پارچه های مختلفی را می توانید در میان مدل های پارچه ژاکارد مجلسی ببینید. انواع پارچه ژاکارد پفکی، ترک، تافته، لمه و ابریشم جزو پارچه های ژاکارد مجلسی به حساب می آیند. وجه اشتراک بیشتر این پارچه ها، الیاف درخشانی است که در تولید آنها به کار رفته است.

پارچه ژاکارد

در واقع درخشش زیبایی که الیاف لمه و سیم مختلف به این پارچه ها بخشیدند، آنها را تبدیل به پارچه مجلسی کرده است. شما می توانید با این مدل های منحصر به فرد و فوق العاده، انواع لباس مجلسی و مانتو را طراحی کنید. بیشترین کاربرد پارچه های عید 1403 در طراحی و تولید مانتو است. شما می توانید با این پارچه های پر نقش و رنگ که جزو ترندهای روز هستند، مانتوهای مختلفی طراحی کنید.

مخمل سوزن دوزی

پارچه ژاکارد مجلسی هم برای دوخت لباس های مجلسی و هم مانتو ی عید کاربرد داشت. در ادامه نیز قصد داریم یکی از بهترین پارچه های عید 1403 که می توانید از آن برای دوخت مانتو استفاده نمایید، معرفی کنیم. پارچه مخمل سوزن دوزی، پارچه ای نفیس و زیبا مخصوص خانم های خوش سلیقه است. طراحی این پارچه بی نظیر است و ترکیب مخمل و نخ های رنگی، جلوه ای فوق العاده ساخته است.

مخمل سوزن دوزی

این پارچه زیبا و متنوع برای دوخت لباس های مختلفی به کار می رود. استفاده از آن نیز محدودیت سنی ندارد. در نتیجه اگر یک خانم میانسال هستید، می توانید با آن یک مانتوی بلند داشته باشید. برای خانم های جوان مانتوهای کتی کوتاه می تواند انتخاب جذابی برای دید و بازدید عید باشد.

پارچه پولکی

اگر در میان پارچه های عید 1403 به دنبال پارچه ای مجلسی و کاربردی هستید، به شما پارچه پولکی را پیشنهاد می کنیم. شکی نیست که پارچه پولکی یک پارچه کاملا مجلسی است. از این پارچه بیشتر در طراحی لباس شب استفاده می شود. اما این پارچه حتی می تواند در طراحی مانتوهای عید نیز بسیار کاربردی باشد. می توانید از مدل های مختلف آن به عنوان خرجکار استفاده کنید.

پارچه پولکی

کت و شلوار و کت و دامن های طراحی شده با این پارچه می تواند هم در استایل روزمره و هم در مجالس رسمی مورد استفاده قرار گیرد. شلوار یا دامن پولکی خود را می توانید با شومیز کتان یا حریر ست کنید. کت های دوخته شده با این پارچه را می توانید با شلوار پارچه ای یا جین بپوشید. به این ترتیب استایلی منحصر به خود خواهید داشت.

پارچه دانتل کتان

طراحان لباس و خانم های خوش سلیقه معمولا به دنبال پارچه های خاص هستند. یکی از پارچه های خاصی که می توانیم در میان پارچه های عید 1403 به آن اشاره کنیم، پارچه دانتل کتان است. دانتل در خانواده تورها قرار دارد و به عنوان یک پارچه مجلسی شناخته می شود.

پارچه کتان دانتل

البته پارچه دانتل کتان به دلیل داشتن الیاف پنبه ای و مات، می تواند در استایل کژوال نیز کاربرد داشته باشد. به عنوان مثال، این پارچه یکی از پرطرفدارترین پارچه ها برای استفاده به عنوان خرجکار است. شما حتی می توانید از آن برای تزئین لباس های اسپرت مانند کت های جین نیز استفاده نمایید. علاوه بر این، این پارچه گزینه ای پرطرفدار برای دوخت مانتوهای مجلسی است. در واقع به همین دلیل در لیست پارچه های عید 1403 قرار دارد.

پارچه وال خامه دوزی

پارچه وال خامه دوزی یکی از بهترین پارچه هایی است که می توانید از پوشیدن آن در بهار و تابستان لذت ببرید. این پارچه می تواند نقش یک پیراهن ساحلی شیک را برای شما در سفر داشته باشد. علاوه بر این می تواند شومیزی مناسب دورهمی های نیمه رسمی برای شما بسازد.

پارچه وال خامه دوزی

البته بیشترین کاربرد این پارچه عید 1403 در طراحی مانتو است. خانم ها معمولا ترجیح می دهند در فصول گرم، مانتویی خنک بپوشند. پارچه وال خامه دوزی با داشتن زمینه وال و طرح های زیبا و ظریف، یکی از بهترین گزینه های ممکن برای دوخت مانتوهای خنک است. شما می توانید با این پارچه انواع مانتوهای کوتاه و بلند، نیمه رسمی و عروسکی را برای خود بدوزید. به طور کلی می توان گفت اگر طرفدار استایل راحت و کژوال هستید، این پارچه می تواند گزینه ای محبوب و همیشگی برای شما باشد. اگر به پارچه های طرحدار علاقه دارید، پارچه وال خامه دوزی طرحدار را فراموش نکنید. این پارچه را می توانید در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی دربازار مشاهده نمایید.

کرپ کنزو

پارچه کرپ، یکی از پرفروش ترین پارچه ها در هر فصلی است. پارچه کرپ کنزو نیز با توجه به کیفیت و ایستایی که دارد، در صدر لیست این پارچه های پرفروش قرار می گیرد. اما به این دلیل این پارچه در میان پارچه های عید 1403 قرار دارد که می توانید با آن مانتوهای بسیاری زیبا و جذابی طراحی کنید. پارچه کرپ کنزو، ساده و تک رنگ است. البته اگر اندکی درخشش نیاز دارید، می توانید از پارچه کرپ کنزو لمه استفاده کنید. اما در نهایت این پارچه معمولا بهترین گزینه برای طراحی و دوخت مانتوهای مجلسی است که به جواهردوزی یا سنگ دوزی نیاز دارد.

پارچه کرپ کنزو

بسیاری از خانم های جوان و میانسال، ترجیح می دهند مانتویی ساده، با ایستایی عالی و چروک پذیری اندک بر تن کنند. پارچه کرپ کنزو می تواند تمام نیازهای شما را برطرف نماید. مخصوصا که از الیاف فوق العاده ای تولید می شود و دوام بسیار بالایی دارد. این پارچه تنفس پذیری بالایی دارد و می توانید از آن در دوخت کت و شلوار، کت و دامن، شومیز، شلوار و دامن های تک بهره ببرید. این پارچه به آسانی با پارچه های طرحدار ترکیب شده و می توانید از انواع کرپ، دانتل و گیپور برای تزئین آن بهره ببرید.

پارچه ساتن پشت کرپ

این پارچه در واقع پارچه ای دو رو است که یک طرف آن را ساتن و روی دیگر آن را، کرپ تشکیل می دهد و می توان از دو طرف آن استفاده کرد. این پارچه درخشش کمتری نسبت به دیگر ساتن ها دارد و گزینه مناسبی برای لباس های رسمی و مجلسی است. سات پشت کرپ ویژگی های پارچه کرپ را دارد و از ایستادگی کمی برخوردار است‌. این پارچه کلاسیک سال ها پر طرفدار بوده و در مقابل چروک نیز، مقاومت خوبی دارد. با تمام این تعاریف، این پارچه برای طراح و خیاط های مبتدی گزینه خوبی نیست، چرا که دوخت همچین پارچه ای با این بافت لغزنده، نیازمند تجربه است.

پارچه ساتن پشت کرپ

پارچه جین

یکی از آیتم های ثابت کمد هر زن و مردی، لباس های جین است. اما پارچه های جین این بار در کمد شما می توانند تبدیل به چیزی بیشتر از شلوار بشوند. امسال شاهد دامن های ماکسی و پیراهن های اورسایز جین در هفته های مد بودیم. جین همیشه در صحنه مد باقی می ماند و جذابیت فوق العاده ای را به استایلتان می بخشد. از این پارچه با دوام، می توانید در استایل روزمره و اسپرت خود استفاده کنید و زیبا و شیک به نظر برسید.

پارچه جین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد