شناسه خبر: ۳۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد

رنگ های جذاب رژ لب | رژ لب پراستفاده | رژ لب های پرطرفدار

پراستفاده ترین رنگ های رژ لب که هر خانمی لازم داره!

رژ لب تکمیل کننده میکاپ است. برخی از رنگ ها جزو پراستفاده ترین رنگ های رژ لب محسوب می شوند که هر خانمی باید آن ها را داشته باشد.

پراستفاده ترین رنگ رژ لب

پر بازدید

ترینی‌ها :

انتخاب رنگ رژ لب شما بسته به سبک آرایش شما تعیین می شود و می تواند ظاهر میکاپ شما را تکمیل کند. چه برای یک مهمانی رسمی آماده می شوید و یا فقط یک شام صمیمانه دعوت شده اید، انتخاب رنگ رژ لب خیلی مهم است. هر چه مد تغییر کند، برخی از رنگ رژ لب ها هرگز از مد نمی افتند.در ادامه پنج رنگ رژ لب را معرفی خواهیم کرد که همیشه تأثیر گذار هستند.

۱. قرمز کلاسیک

رنگ رژ لب

قرمز کلاسیک جایگاه ویژه‌ای در میان طیف گسترده رنگ‌های رژلب دارد. این رنگ خیره‌کننده دهه‌هاست که محبوبیت خود را در میان خانم‌ها حفظ کرده است و به این زودی‌ها قدیمی نمی‌شود. رژلب قرمز کلاسیک چیز‌های زیادی در مورد یک زن می‌گوید. این به سادگی نشان می‌دهد که خانمی که این رنگ را برای رژلب انتخاب کرده‌ است، قدرتمند، جسور و پیچیده است. بنابراین شما هرگز نمی‌توانید با رنگ قرمز کلاسیک اشتباه کنید. قرمز کلاسیک برای مناسبت‌های رسمی، مهمانی‌های شبانه یا یک قرار صمیمانه بیرون از شهر عالی است.

گرم ترین رنگ های رژ لب برای سردترین روزهای سال!

۲. نود

رنگ رژ لب

طیف رنگ‌های نود در رژلب از آن دسته رنگ‌هایی هستند که در سال‌های اخیر به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده‌اند. رژلب نود یک رژ لب همه کاره است که هم برای مناسبت‌های غیررسمی و هم مکان‌های حرفه‌ای کاربرد دارد. همچنین برای استفاده روزمره هم ایدئال است، زیرا جذابیت لب‌های شما را به شکل ظریفی افزایش می‌دهد. رژلب نود را می‌توان بسته به مناسبت در طیف‌های مختلف از نود با ته رنگ صورتی گرفته تا نود با ته رنگ قهوه‌ای استفاده کرد.

۳. قهوه‌ای

رنگ رژ لب

محبوبیت رنگ قهوه‌ای در دنیای رژلب‌ها چیز جدیدی نیست. این رنگ رژلب به ویژه رنگ قهوه‌ای تیره و مات، از دهه ۹۰ به تدریج به دنیای مد حال حاضر بازگشته است. می‌توانید طیف روشن آن را برای روز امتحان کنید و برای شام خود کمی به رنگ قهوه‌ای عمق ببخشید. رژلب قهوه‌ای بهترین انتخاب برای رنگ‌های مختلف پوست است. به همان اندازه که رژلب قرمز ممکن است مناسب رویداد‌های شاد و قرار‌های شبانه باشد، رژلب قهوه‌ای هم جذاب و اسرارآمیز به نظر می‌رسد و سطح آرایش شما را به راحتی بالا می‌برد.

نمیدونی برا تابستون از چه رنگ رژ لبی استفاده کنی؟

۴. صورتی طبیعی

رنگ رژ لب

رژلب صورتی طبیعی یا همان رنگ لب، برای روز‌هایی که یک آرایش ساده و مینیمال را ترجیح می‌دهید و همچنین محل کار مناسب است. صورتی ملایم که به رنگ طبیعی لب شما نزدیک باشد کمک می‌کند تا ظاهر طبیعی لب‌هایتان را به شکل سرزنده‌تر و بهتری حفظ کنید. می‌توانید رژلب صورتی ماتی پیدا کنید که فقط یک سایه تیره‌تر از رنگ لب شما باشد تا در عین طبیعی بودن جذاب به نظر برسید.

۵. بورگاندی تیره

رنگ رژ لب

بورگاندی تیره، رنگی جذاب و خیره‌کننده برای فصول سرد پاییز و زمستان است. طیف روشن‌تر این رنگ دقیقا اثر جسورانه و جذاب یک رژ لب قرمز را دارد. با این حال تناژهای تیره‌تر آن، ظاهری جدی‌تر و قدرتمندتر القا می‌کند. کشیدن یک رژلب بورگاندی تیره می‌تواند آرایش شما را کاملا بر لب‌ها متمرکز کند. این رنگ با سایه چشم طلایی بسیار عالی و جذاب به نظر می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد