شناسه خبر: ۳۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد

کیت میدلتون | عکس های کیت میدلتون | استایل کیت میدلتون | استایل ملکه انگلیس

شیک ترین پالتوهای کیت میدلتون، ملکه بی رقیب دنیای مد و استایل + تصاویر

کیت میدلتون پرنسس انگلیس و همسر ویلیام، شاهزاده ولز، نه فقط به خاطر عناوین سلطنتی بلکه بخاطر استایل و لباس هایش همیشه مورد توجه بود است. در ادامه شیک ترین استایل های زمستانه کیت میدلتون را ببینید.

کیت میدلتون

پر بازدید

ترینی‌ها :

کاترین الیزابت کیت میدلتون، همسر ویلیام شاهزاده انگلستان است. کیت میدلتون علاوه بر دوسش انگلیس بودن در دنیای مد و لباس همیشه مورد توجه بوده و او را ملکه مد جهان خطاب می کنند. کیت میدلتون سبک پوشش خاص خودش را دارد و حتی تکراری لباس پوشیدن او در مراسم های مختلف باعث شده است که بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. در ادامه می توانید پالتو های زیبایی که کیت میدلتون برای مراسم های مختلف پوشیده است را ببینید.

کیت میدلتون یکی از شیک‌پوش ترین و خوش‌استایل‌ترین خانم‌ها در خانواده‌ی سلطنتی انگلستان است. او در هر موقعیتی بسیار شیک و مرتب ظاهر می‌شود و نمادی از مد مخصوص خود را ایجاد کرده است.

یقه اسکی لباسی است که در کمد لباس همه‌ی خانم‌ها وجود دارد. کیت میدلتون یقه اسکی را با یک کت رنگ روشن ست می‌کند. این یک روش ساده برای داشتن استایل گرم و در عین حال شیک است و با بسیاری از استایل‌ها ست می‌شود.

کفش‌های پاشنه بلند رنگ نود

یک روش ساده برای کشیده و بلند نشان دادن پاها و نمایش زیبایی استایل ست کردن لباس با کفش پاشنه بلند رنگ نود است. کیت میدلتون اغلب هنگام داشتن استایل مونوکروم یا تک رنگ از این کفش‌ها استفاده می‌کند که بدون بزرگنمایی و تمرکز بیش از اندازه روی کفش تاکیید شود. این کفش‌های پاشنه بلند نوک باریک با انواع مختلفی از لباس‌ها از جیر تا ساتن ست می‌شوند، قابل استفاده برای موقعیت‌های مختلف بوده و هیچگاه دمده نمی‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد