شناسه خبر: ۳۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد

پریناز ایزدیار | استایل های پریناز ایزدیار | لباس های پریناز ایزدیار

8 استایل خیره کننده پریناز ایزدیار در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی

پریناز ایزدیار رو نه فقط همیشه بسیار شیک و با استایل خاص میبینیم بلکه جز معدود بازیگرای ایرانی هست که لباس تکراری هم میپوشه!

پریناز ایزدیار

پر بازدید

ترینی‌ها :

یکی از بازیگران ایرانی بی حاشیه که اکثر مردم دوستش دارند، پریناز ایزدیار است. این بازیگر خوش چهره و محبوب نه فقط در بازیگری بلکه در استایل و پوشش هم مورد پسند است. پریناز ایزدیار همیشه سعی کرده در پوشش و استایل حد و مرزها را رد نکند و سبک خاص خود را داشته باشد. در ادامه 8 تا از بهترین استایل های پریناز ایزدیار رو با هم میبینیم.

بررسی استایل های شیک و زیبای پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار در سال ۱۳۶۴ در شهر بابل چشم به جهان گشود و همچنین مادرش اهل بابل و پدرش اهل ساری بوده و طبق گفته خودش به زبان مازندرانی کاملا مسلط است. او دارای تحصیلات لیسانس گرافیک است. پریناز یک بازیگر و صداپیشه موفق و مشهور ایرانی است.

استایل پریناز ایزدیار

پریناز بعد از بازی در سریال زمانه ساخته شده توسط حسن فتحی شهرت یافت. خانم ایزدیار در سال ۱۳۹۴ جهت بازی در فیلم ابد و یک روز موفق به گرفتن سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش اول زن از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. ایزدیار فرزند کوچک خانواده است و دارای یک خواهر و برادر است. سولماز خواهر پریناز ایزدیار و بردارش هردو پزشک هستند.

رقص جنجالی بهرام رادان و پریناز ایزد یار | سکانس لو رفته سریال جیران

استایل های پریناز ایزدیار

شلوارهای بگی و آزاد انتخاب مناسبی برای کسانی با قد متوسط و بلند است. پریناز این شلوارها را به همراه پالتو و مانتو‌های متنوعی هماهنگ می‌کند و استایل‌های زیبایی خلق می‌نماید.

اغلب مواقع پریناز را با استایلی تقریبا کژوال مشاهده می‌نماییم؛ لباس‌هایی که می‌توان از آن‌ها برای محل کار و محیط‌های نیمه‌رسمی استفاده کرد.

پوشیدن لباس‌هایی تا سر زانو توسط خانم ایزدیار یکی دیگر از ویژگی‌های استایل او می‌باشد. چیزی که در پریناز وجود دارد این است که او بیشتر از هر فرد دیگری به استایل‌های مینیمال علاقه دارد اما از طرح و پترن‌های متنوع نیز خوشش می‌اید.

منبع: مدیسه

آیا این خبر مفید بود؟

  • ناشناس ارسالی در

    میگم این پیشبنده ک ایزدیار اونورکی بسته انگار

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد