شناسه خبر: ۳۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد

سحر دولتشاهی | استایل های سحر دولتشاهی

10 تا از شیک ترین استایل های سحر دولتشاهی که حسابی دل میبره + تصاویر

سحر دولتشاهی یکی از بازیگران مشهور و محبوب ایرانی است که یکی از دلایل شهرتش میتونه خوش پوش بودن باشه.

سحر دولتشاهی

پر بازدید

ترینی‌ها :

سحر دولتشاهی از بازیگران ایرانی و بسیار محبوب کشور ماست. سحر دولتشاهی در رشته ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه تحصیل کرده است و با فیلم چهارشنبه سوری وارد سینما شد. سحر دولتشاهی را این روزها به عنوان همسر همایون شجریان می شناسند و شهرتش با این ازدواج چند برابر شد. در ادامه چند تا از بهترین استایل های سحر دولتشاهی رو در جشنواره های مختلف با هم میبینیم.

بیوگرافی کوتاه از سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی (زادهٔ ۱۶ مهر ۱۳۵۸) بازیگر اهل ایران است. او در رشتهٔ ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه تحصیل کرده‌است. فیلم چهارشنبه‌سوری (۱۳۸۴) نخستین حضور او در سینما و تئاتر نیمروز خواب آلود (۱۳۸۰) نخستین کار حرفه‌ای او بود. دولتشاهی دوبار برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های عصر یخبندان (۱۳۹۳) و چهارراه استانبول و عرق سرد (۱۳۹۶) برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شده‌است. او برای بازی در مجموعهٔ قورباغه (۱۳۹۹–۱۴۰۰) نامزد بهترین بازیگر زن درام از جشن حافظ شد.

سحر دولتشاهی

خانواده و تحصیلات سحر دولتشاهی

صحبت سحردولتشاهی در مورد موسیقی: «من همیشه علاقه خاصی به موسیقی داشتم و در سنین خیلی کم سه تار می‌زدم که دنبال نکردم. همیشه هم سعی کردم رابطه ام را با موسیقی حفظ کنم؛ از کلاس‌های سولفژی که در دانشگاه گذراندم تا دوره‌های آوازی که رفتم.»

سحر دولتشاهی در ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمد. او از همان سنین کم کارت مربی‌گری و نجات غریق داشت و در خیلی از مسابقات مادرش را همراهی می‌کرد. او در ابتدا در رشته مهندسی شیمی مشغول به تحصیل بود که از این رشته انصراف داد. وی دانش‌آموخته رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و لیسانس مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه آزاد است.

مادر او نایب رئیس فدراسیون شنا و هیئت علمی دانشگاه تربیت معلم و پدرش مهندس مکانیک است. او یک خواهر (نسیم) و یک برادر (روزبه) دارد. روزبه دانش‌آموخته دانشگاه شهید بهشتی و فوق لیسانس محاسبات در کانادا و نسیم دانش‌آموخته دانشگاه تهران و دکترای باستان‌شناسی در برلین است. خانوادهٔ او از نوادگان خاندان قاجاری دولتشاهی هستند.

 

استایل های سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی همسر همایون شجریان، علاوه بر بازیگری، عنوان داور بین المللی فیلم را هم در کارنامه خود دارد. در سال های اخیر ، پالت رنگی لباس های این بازیگر، تنوع بیشتری داشته و رفته رفته رنگ های خنثی و اصلی (مخصوصا قرمز) در استایلش بیشتر دیده شده است.

همچنین شلوارهای از بالا گشاد و مانتو های ماکسی هم جزو علاقه مندی های این بازیگر است.  سحر دولتشاهی به المان های ایرانی علاقه زیادی داره و در سال های اخیر جزو خوش پوش های جشنواره ها بوده است. در ادامه بهترین استایل های سحر دولتشاهی را با هم ببینیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد