شناسه خبر: ۲۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد

طرح ناخن مناسب دانشگاه | ایده های طرح ناخن | ایده های طرح ناخن نود

بهترین ایده های طرح ناخن برای محل کار و دانشگاه | طرح ناخن نود + عکس

براتون بهترین و شیک ترین مدل های طرح ناخن آوردیم که با خیال راحت می تونین با استفاده از این مدل ها برین دانشگاه. مدل هاش رو ببینیم؟

طرح ناخن

پر بازدید

ترینی‌ها :

طرح ناخن رو بر اساس چه معیاری انتخاب می کنین؟ رنگ مورد علاقتون یا جایی که قصد دارین برین؟ تو این خبر ما چند تصویر طرح ناخن براتون گذاشتیم که با رنگ های نود طراحی شدن و شما می تونین با استفاده از این رنگ های ناخن هر جایی که دوست دارین با خیال راحت برین. کاربرد این مدل طرح ناخن همه جاییه؛ این مدل لاک نود رو بزن و با خیال راحت برو مهمونی. ببینیم ایده های ناخن رو؟

تصاویر طرح ناخن نود

 

رنگ مناسب برای لاک ناخن

 به احتمال زیاد تا به الان زیبایی ترکیب رنگ طوسی و مشکی در کنار رنگ‌های نود را دیده‌اید. یکی از بهترین موقعیت‌ها برای استفاده از این ترکیب، بر روی لاک ناخن می‌باشد. لاک‌های نود بسیار شیک و رسمی هستند و برای استفاده روزمره، حتی در مراکز رسمی و اداری گزینه ایده آلی می‌باشند.

 در روانشناسی رنگ‌ها، رنگ نور به عنوان یک رنگ گرم و منتقل کننده امنیت و آرامش شناخته می‌شود. این رنگ تا حدودی در مخاطب خود مدرن بودن را ایجاد می‌کند. ترکیبات متفاوت این رنگ در کنار سایر رنگ‌ها می‌تواند معانی متفاوتی داشته باشد. رنگ‌هایی که مکمل خوبی برای ترکیب شدن با رنگ نور هستند عبارتند از سبز، زیتونی، قهوه‌ای، برنز، کاراملی و… .

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد