شناسه خبر: ۲۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد

انواع شومیز | شومیز مد ۱۴۰۳ | شومیز ترند ۱۴۰۳

اگه استایل تک و خاص میخوای، این مدل شومیز ها رو بپوش + پارچه مناسب

شومیز یکی از لباس های خنکی است که برای تابستان بسیار مناسب است. اما خیلی خوبه که بدونیم چه شومیز هایی مده و اینکه چه پارچه ای برای تابستان مناسب شومیز هست.

مدل شومیز

پر بازدید

ترینی‌ها :

شومیز ها جز محبوب ترین لباس ها بین زنان هستند. تنوع زیادی که در شومیز ها وجود دارد باعث بالا رفتن کاربرد آن ها شده است. شما به راحتی می توانید در مهمانی، بیرون از خانه، تفریح و محل کار از شومیز استفاده کنید. در ادامه مدل های مختلف شومیز که امسال مد هستند را با هم می بینیم.

جدیدترین مدل های شومیز

اول یکم ایده جذاب مدل شومیز ببینیم!

شومیز های مد سال 1402

برای همه خانما لازمه که یک سری شومیز برای پوشیدن در مکان های مختلف داخل کمدشون داشته باشن. شومیز رو هم میتونید برای مهمانی های رسمی و خصوصی استفاده کنید و هم در محل و خارج از منزل. در ادامه برخی از شومیز های مد امسال رو براتون قرار دادیم

شومیز هایی که قسمت پشتش گلدوزی داره

شومیز 1

 

شومیز های تک رنگ (مخصوصا سبز، صورتی و آبی)

 

شومیز ساده

شومیز ساده جدید

شومیز های جنس لینن طرحدار

شومیز طرحدار لینن

شومیز و شلوارهای ست

 

شومیز 3

 

شومیزهای طرح دار که رنگ بندی درخشان و یا آبرنگی دارن

شومیز جدید

 

شومیز ساتن

 

شومیز 5

 

شومیز سفید

شومیز 6

 

شومیز های مینیمال

شومیز

شومیزهای اور سایز

شومیز 9

 

پارچه مناسب شومیز

هر کس می تواند با خرید پارچه برای شومیز، نمونه دلخواه خود را بدوزد. پارچه های پیشنهادی ما عبارتند از:

  • پارچه لینن شومیز: اگر در منطقه ای گرم زندگی می کنید یا در فصل تابستان هستید، شومیز لینن برایتان مناسب است.
  • پارچه پوپلین شومیز: یکی دیگر از انواع پارچه برای شومیز پوپلین می باشد. نمونه ای محبوب و البته پر استقبال که معمولا برای فصول گرم سال استفاده می شود. بسیار ظریف و نازک است.
  • پارچه جین: جین یکی از انواع پارچه های محبوب برای تولید لباس است. از پارچه جین برای دوخت شومیز نیز استفاده می شود.
  • پارچه کشمیر: پارچه کشمیر یک پارچه ضخیم و مناسب برای فصول سرد سال تلقی می شود. معمولا حالتی چهارخانه، اسپرت و شیک دارد.
  • پارچه فلانل: برخی از پارچه ها برای فصول مختلف سال گزینه خوبی هستند‌. پارچه فلانل برای شومیز یک گزینه مناسب بوده که ترکیبی از الیاف طبیعی مطلوب می باشد.
  • پارچه گاباردین: پارچه گاباردین برای شومیز دلخواه شما چنین خصایصی را به ارمغان می آورد. پارچه ای نرم که بسیار با دوام و خوش استایل است.
  • پارچه نخی: نخ پنبه ای یکی از بهترین متریال برای تولید پارچه و البته شومیز می باشد. نمونه ای دارای کیفیت بالا و ضخامت مطلوب است.
  • پارچه آکسفورد: پارچه آکسفورد برای دوخت شومیزهای رسمی مناسب ترین گزینه می باشد. این نمونه حالت خشکی بیشتری دارد و صاف می ایستد.
  • پارچه حریر: حریر یکی از انواع پارچه برای شومیز می باشد که طرفداران زیادی دارد. لختی و خنکی این پارچه باب میل بسیاری از بانوان است.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد