شناسه خبر: ۱۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد

مینی اسکارف | کاربرد مینی اسکارف | ایده استایل با مینی اسکارف

متفاوت ترین استایل ها رو با مینی اسکارف داشته باش | کاربردهای گوناگون مینی اسکارف

مینی اسکارف تو لیست اکسسوری پرطرفدار و محبوب قرار داره. کاربرد این وسیله چیه؟ با ما همراه باشید تا بهتون بگیم.

مینی اسکارف

پر بازدید

ترینی‌ها :

مینی اسکارف در واقع نوعی اکسسوریه در عرض کوچکتر از روسری. این روزها مینی اسکارف کلی طرفدار داره و شاید یکی از علت محبوبیت این اکسسوری کاربردهای مختلفش باشه. این مطلب بهتون میگه چطوری می تونید با مینی اسکارف می تونید استایل شیکی برای خودتون بسازید. 

مینی اسکارف چیست؟

مینی اسکارف یا روسری کوچک، یک لوازم جانبی مد و پوشاک است که به عنوان یک جزء از لباس‌ها به کار می‌رود. این اسکارف کوچک عموماً در اندازه‌هایی بین ۴۵ تا ۶۰ سانتیمتر در طول و ۳۰ تا ۴۰ سانتیمتر در عرض تولید می‌شود. 

مینی اسکارف‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند و می‌توانند با لباس‌های مختلفی ست شوند. این اسکارف‌ها معمولاً از پارچه‌های نرم و خنک مانند ابریشم، پنبه، ویسکوز و یا پلی استر ساخته می‌شوند که به راحتی قابل شستشو هستند و برای هر فصل سال مناسب هستند. 

کاربرد مینی اسکارف

  • استفاده از مینی اسکارف به‌عنوان روسری یکی از جذاب‌ترین روش‌های به‌کارگیری این اکسسوری جذاب است. کافی است اسکارف مورد نظرتان را با کت لینن یا کت کرپ اور سایز محبوب‌تان ست کنید؛ آن را در مقابل گلو گره بزنید و از استایل منحصر به‌فردتان لذت ببرید.

  • دور نگه‌داشتن مو از روی صورت توسط دستمال سر یک راه عالی هنگام های کینگ، دویدن کار و فعالیت‌های دیگر است.

  •  شومیز یا پیراهن هم می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای استایل با مینی اسکارف باشد. می‌توانید مینی اسکارف انتخابی‌تان را با یک شومیز یا پیراهن خنک تابستانه ست کنید و بپوشید. اگر پیراهنتان راه راه یا چهارخانه باشد، بهتر است در این صورت یک مینی اسکارف با رنگ خنثی را انتخاب کنید .در این حالت، استفاده از یک کیف کوتاه دستی هم در کنار آن جالب به نظر می‌رسد. جلیقه یا سارافون هم با مینی اسکارف می‌تواند گزینه‌ی جالبی باشد.

راهنمای ست کردن لباس

  • در صورت تمایل، می‌توانید از مینی اسکارف درست مانند باندانا استفاده کنید و در عین پوشاندن موها آن را پشت سرتان گره بزنید. برای منظور، کافی است روسری مورد نظرتان را مثل همیشه به‌صورت مثلثی تا بزنید؛ سپس، لبه تا خورده را در امتداد پیشانی قرار داده و گوشه‌های خارجی را به سمت پشت سر و زیر موها برده و گره بزنید.

  • برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار، جلوگیری از نفوذ عرق به داخل چشم، گرم نگه‌داشتن، استفاده زیر کلاه موتورسواران.

 اصول ست کردن کیف و کفش

  • با استفاده از مینی اسکارف‌های زیبای‌تان به‌سادگی می‌توانید کیف دستی خود را تزئین کنید. این روش خصوصا برای روح بخشیدن به استایل مونو کروم یا تک رنگ به‌کار می‌رود. برای این منظور، کافی است روسری کوچک‌تان را به روش مثلثی تا بزنید. سپس، به‌شیوه‌ای که قبلا هم گفتیم با استفاده از تا زدن پی‌درپی آن را به‌صورت یک نوار نسبتا ضخیم درآورده و دور دستگیره کیف گره بزنید.

آیا این خبر مفید بود؟

  • ناشناس ارسالی در

    مینی اسکارف امسال هم مده؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد