شناسه خبر: ۸۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد

تاریخ دقیق اکران فیلم شه سوار | بازیگران سریال شه سوار | داستان فیلم سینمایی شه سوار

اکران فیلم «شه‌ سوار» از نیمه دوم شهریور؛ طرفداران منتظر این فیلم جذاب باشید!

جدیدا اخباری در رابطه با تاریخ اکران فیلم سینمایی شه سوار منتشر شده است که ما در ادامه برای شما جمع آوری کرده ایم.

 فیلم شه‌ سوار

پر بازدید

ترینی‌ها :

فیلم شه سوار که ژانری طنز را دارد و از بازیگران اصلی آن میتوان به مهرداد صدیقان و الناز حبیبی اشاره کرد،خبر هایی از تاریخ دقیق اکرانش آمده است که این تاریخ را 21 شهریور اعلام کرده اند.در ادامه جزئیات دقیق تر این خبر را بخوانید.

تاریخ اکران فیلم شه سوار:

فیلم سینمایی «شه‌سوار» به کارگردانی حسین نمازی از روز چهارشنبه ۲۱ شهریور همزمان با روز سینما روی پرده خواهد رفت و قرارداد اکران این فیلم هم در جلسه روز یکشنبه شورای صنفی نمایش به ثبت خواهد رسید.

اکران فیلم سینمایی «آغوش باز» به تعویق افتاد! + جزئیات

خلاصه داستان فیلم شه سوار:

در خلاصه داستان فیلم شه سوار آمده است: به‌ دنبال درگذشت پدر خانواده در جریان برگزاری عروسی که چندبار بهم خورده است، خانواده او قصد پنهان کردن این خبر را دارند.

اکران فیلم شه سوار

بازیگران و عوامل فیلم شه سوار:

مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، هادی کاظمی، عباس جمشیدی‌فر، گیتی قاسمی، سعید عطایان، ایمان برات‌پور، حافظ نبی زاده، مهرناز افلاکیان، ناهید استواری، با هنرمندی عزت‌الله رمضانی‌فر با حضور امیر دژاکام بازیگران فیلم شه سوار هستند.

تدوین «شه‌سوار» را میثم مولایی و صداگذاری آن را آرش قاسمی برعهده دارد. همچنین فردین خلعتبری موسیقی این فیلم‌سینمایی را می‌سازد. این فیلم سینمایی محصول بنیاد سینمایی فارابی است که با مشارکت بخش خصوصی تولید شده است و در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور خواهد داشت.

اکران فیلم شه سوار

آیا این خبر مفید بود؟

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد