شناسه خبر: ۸۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد

علت عقب افتادن اکران فیلم آغوش باز

اکران فیلم سینمایی «آغوش باز» به تعویق افتاد! + جزئیات

به تازگی خبردار شده ایم اکران فیلم سینمایی آغوش باز در سینما به تعویق افتاده است.در ادامه جزئیات را بخوانید.

آغوش باز

پر بازدید

ترینی‌ها :

فیلم سینمایی آغوش باز که قرار بود در نیمه شهریور ماه بر روی پرده های سینما اکران شود،به مدت یک هفته به تعویق افتاده است.این فیلم سینمایی با ژانر عاشقانه طبق گفته ها قرار است در هفته آینده به اکران درآید.توضیحات را در ادامه ببینید.

«آغوش باز» که قرار بود از نیمه شهریور در سینماها روی پرده برود، در زمان دیگری اکران می‌شود.

اکران فیلم سینمایی «آغوش باز» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی که قرار بود از نیمه‌ شهریور ۱۴۰۳ آغاز  شود به دلایلی به مدت یک هفته به تعویق افتاد. پخش «آغوش باز» را فیلمیران برعهده دارد.

خونی تازه در رگ های سینما؛ بازگشت فیلم سازان مطرح به جشنواره فجر!

«آغوش باز» ششمین اثر سینمایی بهروز شعیبی است که پیش از این کارهایی چون «بدون قرار قبلی»، «روز بلوا»، «دارکوب»، «سیانور»، «دهلیز» و … را ساخته است. «آغوش باز» در بخش سودای سیمرغ چهلمین‌ و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشته و جزو سه فیلم برتر تماشاگران بوده است.

آغوش باز

در خلاصه داستان «آغوش باز» آمده است:

«سه قصه عاشقانه … سه زوج در فراز و نشیب روابط عاطفی، فرصت می‌یابند به تعریف جدیدی از عشق برسند.»

بازیگران سینمایی آغوش باز:

مهدی هاشمی، احترام برومند، حامد کمیلی، محسن کیایی، گلاره عباسی، شبنم گودرزی، وحید نفر، جواد خواجوی، علی عطایی، روژین فاطوری‌فر و با حضور حسن معجونی بازیگران این  کمدی-درام سینمایی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد