شناسه خبر: ۸۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد

زمان پخش سریال داستان زندگی | شبکه پخش سریال داستان زندگی | زمان پخش سریال هانیکو

بعد از اوشین، هانیکو هم به تلویزیون می آید + زمان و شبکه پخش و ویدئو

زمان پخش و تیزر سریال ژاپنی داستان زندگی با نام اصلی هانیکو، از جمله سریالهای محبوب و نوستالژی دهه شصت قرار است به زودی از تلویزیون پخش شود.

هانیکو

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال داستان زندگی با نام اصلی «هانیکو» از جمله سریال های ژاپنی با موضوع محوری زنان است. این مجموعه داستان زندگی دختری به نام هانیکو را در زمان گذار جامعه سنتی ژاپن به جامعه مدرن نشان می دهد که با پشتکار فراوان و تشویق استاد خود ادامه تحصیل داده و عنوان اولین خبرنگار زن ژاپنی به استخدام یکی از روزنامه‌های آن دوران در می‌آید. حال این سریال نوستالژی دوباره در لیست پخش تلویزیون قرار گرفته است.

عاشقانه جنگی «نوری که نمی‌توانیم ببینیم» ، به زودی در تلویزیون!+ شبکه و زمان پخش

«داستان زندگی» هم با نام اصلی هانیکو از مجموعه سریال‌های صبحگاهی شبکه ان اچ کی ژاپن با محوریت زنان است که در سال ۱۹۸۶ و در ۱۵۶ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای از همین شبکه پخش شده است. این مجموعه، ژاپنِ در حال گذار از سنت به مدرنیته دوران میجی و تایشو را به تصویر می‌کشد و داستان دختری به نام رین (هانیکو) را روایت می‌کند که با تشویق استاد و سرسختی خودش موفق به ادامه تحصیل شده و به‌عنوان اولین خبرنگار زن ژاپنی به استخدام یکی از روزنامه‌های آن دوران درمی‌آید. این سریال در ایران و با نام «داستان زندگی» برای اولین‌بار از شبکه دو سیما پخش شد.

زمان پخش سریال «هانیکو» از تلویزیون 

سریال «هانیکو» قرار است پس از پایان سریال «افسانه خورشید و ماه» هر شب ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه تماشا پخش  شده  و  در ساعات ۱۲:۳۰، ۶:۳۰، ۰۰:۳۰ بازپخش شود.

ویدئو تیتراژ سریال «هانیکو»

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد