شناسه خبر: ۸۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد

زمان پخش سریال نوری که نمیتوانیم ببینیم در تلویزیون | شکبه پخش سریال نوری که نمیتوانیم ببینیم از تلویزیون

عاشقانه جنگی «نوری که نمی‌توانیم ببینیم» ، به زودی در تلویزیون!+ شبکه و زمان پخش

به زودی سریال آمریکایی نوری که نمیتوانیم ببینیم با ژانر عاشقانه و جنگی از شبکه های تلویزیون پخش خواهد شد.در ادامه کمی درمورد سریال بخوانید.

سریال تمام نوری که نمیتوانیم ببینیم

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال نوری که نمیتوانیم ببینیم یک سریال عاشقانه جنگی  ۴ قسمتی محصول سینمای آمریکا است که درمورد اتفاقات زندگی یک پدر دختر است.این سریال جذاب به زودی در روز جمعه تاریخ 9 شهریور ماه از شبکه چهار تلویزیون پخش خواهد شد.اطلاعات بیشتر از این سریال را در ادامه بخوانید.

سریال کوتاه یا تک‌فصلی «تمام نوری که نمی‌توانیم ببینیم» را استیون نایت برای نتفلیکس تدارک دیده و نویسندگی کرده است و شان لِوی کارگردان چهار قسمت آن است. سریال بر اساس رمانی به همین نام از آنتونی دوئر شکل گرفته که جایزه پولیتزر را برنده شده است. این سریال درام از آبان ۱۴۰۲ عرضه شده است و تا کنون نقدهای مثبتی گرفته. اینجا معرفی و نقد این سریال را می‌خوانید. شاید دوست داشته باشید و ببینید.

زمان پخش از تلویزیون:

 از جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ (بامداد شنبه) هر شب ساعت ۲۴:۰۰ تکرار ساعت ۱۱:۰۰ و ۱۸:۰۰ از شبکه «چهار» سیما

خلاصه داستان سریال تمام نوری که نمی توانیم ببینیم:

داستان سریال تمام نوری که نمی‌بینیم یا تمام نوری که نمی توانیم ببینیم از این قرار است؛ ماری-لور در پاریس و نزدیک موزه تاریخ طبیعی زندگی می‌کند که پدرش در آن کار می‌کند. او وقتی دوازده‌ساله است، نازی‌ها پاریس را اشغال می‌کنند. پدر و دختر به سوی شهر بندری دژمانند سن-مالو می‌گریزند؛ جایی که عموی بزرگ و گوشه‌گیر ماری-لور در یک خانه بلند در کنار دریا زندگی می‌کند. آن‌ها ارزشمندترین و خطرناک‌ترین جواهر موزه را هم با خودشان حمل می‌کنند.

در سوی دیگر، ورنر فِنیگ در یکی از شهرهای معدنی آلمان، به عنوان یتیم با خواهر کوچک‌ترش بزرگ می‌شود. این دو با پیدا کردن یک رادیو و شنیدن اخبار و داستان‌های مکان‌هایی افسون می‌شوند که هرگز ندیده‌اند یا تصورشان را هم نمی‌کردند. ورنر در ساختن و تعمیر این ابزارهای جدید مهم، تخصص پیدا می‌کند و طولی نمی‌کشد که استعدادش در جهت ردیابی گروه مقاومت به کار گرفته می‌شود.

زمان و شبکه پخش سریال پرستاران از تلویزیون

سریال تمام نوری که نمیتوانیم ببینیم

عوامل و بازیگران سریال سریال تمام نوری که نمی بینیم:

تدارک و نویسندگی: استیون نایت، کارگردان: شان لِوی، مدیر فیلمبرداری: توبیاس اِی. اِشلیسلِر، تدوینگران: دین زیمرمن، کیسی سیکاکای و جاناتان کورن، آهنگساز: جیمز نیوتن هاوارد، بازیگران: آریا میا لوبرتی (ماری-لور لوبِلان)، لوییس هوفمان (وِرنِر فِنیگ)، لارس آیدینگر (راینهولد فون رامپِل)، هیو لوری (ایتیئن لوبلان)، مارک رافِلو (دانیل لوبلان) و…

استیون نایت انگلیسی را پیش از این با فیلمنامه‌های قول‌های شرقی دیوید کراننبرگ، ۲۰۰۷ و چیزهای زیبای کثیف استیون فریئرز، ۲۰۰۲ و با نویسندگی و کارگردانی فیلم لاک ۲۰۱۳ می‌شناختیم؛ و البته در قلمرو آثار تلویزیونی به عنوان خالق سریال محبوب پیکی بلایندرز ۲۰۱۳-۲۰۲۲. شان لِوی کانادایی هم بیش‌تر با کارگردانی فیلم‌های شب در موزه و تهیه‌کنندگی سریال چیزهای عجیب ۲۰۱۶ تا امروز شناخته می‌شود.

پخش سریال کره ای جدید «شاه ته جویونگ» از شبکه تماشا + زمان پخش

سریال تمام نوری که نمیتوانیم ببینیم

آیا می‌دانید:

  • این اولین نقش آریا میا لوبرتی است. او دانشجوی دکترا بود که با فراخوان بازیگری نابینا یا کم‌بینا روبه‌رو شد و در آزمون بازیگری این سریال شرکت کرد. سگ راهنمای او در طول فیلمبرداری در بوداپست همراهش بود.
  • تمام بازیگران آلمانی سریال، دوبلورهای خودشان در نسخه آلمانی‌زبان هستند.
  • نِل ساتِن، بازیگری که نقش کودکی ماری-لور را بازی می‌کند در زندگی واقعی هم نابینا است. او دچار گلوکوم مادرزادی است و این نخستین نقش هالیوودی بزرگ او به شمار می‌رود.
  • آدرس خانه سن-مالو که ماری-لور در آن مخفی می‌شود واقعی است اما از آنجایی که خانه فعلی پس از جنگ جهانی دوم ساخته شده است به خانه‌ای که در فیلم می‌بینیم شباهتی ندارد.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد