شناسه خبر: ۸۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد

مصدومیت صابر ابر با چاقو | مزاحمت با چاقو برای صابر ابر

حمله به صابر ابر با چاقو توسط یک مزاحم!

خبر هایی از آسیب دیدن صابر ابر با چاقو به گوش میرسد که یک مزاحم در پی حادثه ای به او صدمه وارده کرده است.در ادامه ببینید.

صابر ابر

پر بازدید

ترینی‌ها :

صابر ابر از بازیگران و کارگردانان حرفه ای کشورمان به تازگی در اخباری مورد حمله و آسیب یک فرد مزاحم قرار گرفته است که این فرد در گذشته نیز صابر ابر را تهدید و اذیت کرده است.جزئیات بیشتر را بخوانید.

صابر ابر در پست اینستاگرامی خود با عنوان «امنیت» در مورد مزاحمت‌های این فرد نوشته است: «امنیت شخصی زندگی من و اطرافیانم با حضور یک مزاحم «ب.ب» طی چند سال گذشته دستخوش ناامنی شده است. اخیرا نیز تعدد محکومیت‌های کیفری صادره از قوه‌ قضاییه علیه ایشان به اوج خود رسیده و با توجه به اینکه هم‌اکنون این شخص با قید وثیقه تا صدور رای بعدی کیفری آزاد است همچنان از اقداماتی همچون حمله به قصد ضرب و جرح، تهدید به اسیدپاشی، تهدید به ربودن و در گونی انداختن و اقدام به آدم‌ربایی، اجیر کردن خفت‌گیر و زورگیر و نشر اکاذیب در فضای مجازی و غیره فروگذار نیست.»

تهدید به قتل صابر ابر و خانواده اش توسط مجرم سابقه دار!

فرد مزاحم با چاقو صابر ابر را مصدوم کرد. وکیل صابر ابر مزاحمت‌ها از جایی شروع می‌شود که آقای ابر ، ملکی در خیابان میرزای‌شیرازی تهران برای راه‌اندازی یک کافه از این فرد اجاره می‌کند.

وقتی بازسازی شروع شد، متوجه شدیم این فرد به شهرداری و سایر ادارات مراجعه و اعلام کرده که شریک آقای ابر است. این فرد سعی کرد با اذیت و آزار برای آقای ابر و همکاران‌شان با تهیه اسکرین‌شات و عکس از صفحات مجازی آقای ابر و ارسال آنها به پلیس فتا از ایشان به عنوان بر‌پایی مراکز فساد شکایت کند یک شب در حالی که آقای ابر در خیابان میرزای‌شیرازی در کنار ماشین‌شان به انتظار دوستی ایستاده بود ناگهان به ایشان حمله و با ضربات دسته‌ چاقو، صورت و گیجگاه آقای ابر را مضروب کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد