شناسه خبر: ۷۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد

صداپیشگی حامد بهداد | انیمیشن سینمایی ژولیت و شاه

حامد بهداد در نقش مهد علیا در انیمیشن «ژولیت و شاه»!

خبر هایی از حضور درخشان حامد بهداد به عنوان صدا پیشه در انیمیشن سینمایی ژولیت و شاه در حال پخش است.درمورد این خبر در ادامه بخوانید.

حامد بهداد ژولیت و شاه

پر بازدید

ترینی‌ها :

حامد بهداد بازیگر سینما و تئاتر و همچنین صداپیشه بسیار قوی و حرفه ای کشورمان به تازگی قرار است در انیمیشن سینمایی ژولیت و شاه نقش مهد علیا و یا همان مادر ناصرالدین شاه قاجار را صدا پیشگی کند و همچنین سهمی در ترانه خوانی در انیمیشن نیز داشته است.

داستان انیمیشن ژولیت و شاه:

این انیمیشن سینمایی به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر و تهیه‌کنندگی آرمان رهگذر، در ژانر کمدی-رمانتیک و موزیکال ساخته شده و به وقایع تاریخی مربوط به شکل‌گیری تئاتر غربی در ایران می‌پردازد.

داستان «ژولیت و شاه» درباره جولی، بازیگر جوان تئاتر است که به دعوت ناصرالدین شاه برای ایفای نقش ژولیت به ایران می‌آید. اما نقشه شاه برای او تنها به یک اجرای ساده محدود نمی‌شود.

این انیمیشن سینمایی برای نخستین بار در جشنواره بین‌المللی فانتازیا ۲۰۲۱ و سپس در جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی ۲۰۲۲ به نمایش درآمده است. همچنین «ژولیت و شاه» در بخش انتقال تجربه (Work in Progress) جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی ۲۰۲۳ نیز حضور داشته است.

دانلود سریال «لالایی» عمو پورنگ قسمت اول

حامد بهداد ژولیت و شاه

نقش حامد بهداد

حامد بهداد در انیمیشن سینمایی «ژولیت و شاه» به جای شخصیت مهد علیا، مادر ناصرالدین شاه قاجار، صداپیشگی کرده است. این خبر از سوی روابط عمومی استودیو هورخش اعلام شده است.

حامد بهداد علاوه بر صداپیشگی شخصیت مهد علیا، ترانه مربوط به این شخصیت را نیز اجرا کرده است. این همکاری دومین تجربه مشترک او با استودیو هورخش است. پیش از این، او در انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به جای شخصیت ضحاک صداپیشگی کرده بود.

دیگر صدا گذاران

در این پروژه، امین قاضی به عنوان مدیر دوبلاژ و سام استودیو برای ضبط صدای صداپیشگان همکاری دارند. همچنین نصرالله مدقالچی، دوبلور پیشکسوت، به جای میرزا حسین‌خان سپهسالار، صدراعظم ناصرالدین شاه، صداپیشگی کرده است.بهنام جلیلیان آهنگسازی و میثم یوسفی ترانه‌سرایی کرده‌اند. بهزاد عمرانی، خواننده گروه بمرانی و امید نعمتی، خواننده گروه پالت، نیز از دیگر صداپیشگان این اثر هستند.

حامد بهداد ژولیت و شاه

حامد بهداد ژولیت و شاه

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد