شناسه خبر: ۷۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد

داستان سریال هشت پا | بازیگران سریال هشت پا | زمان پخش سریال هشت پا | ژانر سریال هشت پا

«هشت پا»؛ سریال معمایی پلیسی که زودی به تلویزیون می آید

سریال پر ستاره هشت پا که به تازگی فیلمبرداری آن تموم شده است به زودی از شبکه های تلویزیون پخش میشود.بازیگران سریال هشت پا را در ادامه مطلب بخوانید

سریال هشت پا

پر بازدید

ترینی‌ها :

هشت پا یک سریال معمایی پلیسی است که تا الان در حال ساخت بوده و فیلمبرداری آن به تازگی به پایان رسیده است و طبق گفته ها قرار است بزودی از شبکه های تلویزیون و صدا سیما پخش شود و بازیگران بسیار خوبی هم در آن بازی میکنند.

احمد معظمی که قرار است به زودی، «هشت پا» سریال جدید خودش را به آنتن برساند در خصوص آخرین وضعیت این سریال می‌گوید.

داستان سریال هشت پا:

معظمی در پاسخ به سؤالی درباره آخرین وضعیت پخش مجموعه تلویزیونی هشت پا گفت: هشت پا سریالی در گونه پلیسی، معمایی و حادثه‌ای به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی است. این کار به سفارش سیما فیلم و ناجی هنر ساخته شده و نویسنده آن علی طالب‌آبادی است. به نظرم مجموعه هشت پا جزو مجموعه‌های پلیسی‌ است که فضای مدرن و به روزی را به تصویر می‌کشد و از این جهت می‌تواند به کار پر بیننده‌ای تبدیل شود.

بازیگران سریال هشت پا:

هنرمندانی همچون محمد صادقی، نادر سلیمانی، افسانه چهره آزاد، علی اسیوند، احمد نجفی، رویا جاویدنیا، ایرج نوذری، محمد فیلی، سودابه بیضایی، مینا وحید، هلیا امامی، علیرضا مهران، مینا وحید، ایوب آقاخانی، کمند امیر سلیمانی، علیرضا جلالی تبار، سپند امیر سلیمانی، حمید ابراهیمی، محمدرضا اکبری، محسن بهرامی، نسرین نکیسا، ابوالفضل جمشیدی، مسعود کشاورز، سیامک راشدی و ... در این سریال به ایفای نقش پردخته‌اند.

زمان پخش سریال هشت پا:

او با اشاره به اینکه دو سریال دیگر به من پیشنهاد شده تأکید کرد: فیلمبرداری سریال «هشت پا» به پایان رسیده و در مرحله تدوین، صداگذاری و موسیقی قرار دارد، اما از زمان پخش آن اطلاعی ندارم.

سردار منتظر المهدی در حاشیه بازدید از پشت‌صحنه سریال «هشت‌پا» اظهار کرده بود: این سریال علاوه‌بر جنبه‌های آموزشی و پیشگیری، دارای داستان و جذابیت‌های بصری خوبی است که قطعاً مخاطبان بسیاری را برای تماشای این سریال به خود جذب خواهد کرد.

سریال «هشت پا» در سکوت خبری فیلمبرداری‌اش آغاز شد؛ سریالی که از بازیگرانش حرفی به میان نیامد اما چهره محمد صادقی در صفِ اول بازدید سردار منتظرالمهدی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس از این مجموعه گویای این بود که یکی از بازیگران این سریال، او خواهد بود. البته بعدها احمد نجفی هم در گفت‌وگویی با تسنیم اعلام کرد که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد