شناسه خبر: ۷۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد

موضوع فیلم ۱۰۰ سال | بازیگران فیلم صد سال

فیلم « 100Years»؛ فیلمی که هیچوقت قرار نیست ببینید!

100 سال فیلمی است که تا 100 سال آینده قرار نیست هیچکسی آن را ببیند.جزئیات و داستان این فیلم را بخوانید

فیلم 100 سال

پر بازدید

ترینی‌ها :

فیلم 100 سال یک فیلم سینمایی با ژانر تخیلی است که تا یک قرن آینده و یا همان 100 سال آینده به هیچ عنوان اکران نمیشود و عمر ما نیز برای تماشای آن قد نمیدهد.این فیلم برای فیلم بازان تبدیل به یک معما و پازل شده است و مشتاقانه به دنبال این فیلم هستند.

" 100Years " این فیلم در سال 2015 به نویسندگی جان مالکوویچ و کارگردانی رابرت رودریگز ساخته شده اما نکته عجیب آن تاریخ اکرانش میباشد که در سال 2115 است! ایده ساخت این فیلم که در نگاه اول به نظر می‌رسد از دل داستان‌های علمی‌تخیلی بیرون آمده، بخشی از کمپین تبلیغاتی برای کنیاک لوئی سیزدهم (Louis XIII Cognac) است؛ نوشیدنی‌ای که به همان میزان از زمان و انتظار و صبر نیاز دارد تا به کمال نهایی خود برسد.

فیلم 100 سال

اما داستان فیلم تا به امروز به خوبی مخفی نگه داشته شده است و بجز تیزرهایی کوتاه که از آن منتشر شده است، کسی از جزئیات آن اطلاع ندارد. این فیلم درون یک گاوصندوق مخصوص با فناوری بسیار پیشرفته پشت شیشه‌های ضدگلوله در فرانسه نگهداری می‌شود و به‌گونه‌ای طراحی شده که تنها پس از گذشت یک قرن در تاریخ 18 نوامبر 2115 به طور خودکار باز خواهد شد. بلیط های نمادین از فلز برای تاریخ اکران آن ساخته شده که خریداران آن میتوانند بلیط ها را به فرزاندان خود بدهند!

جان مالکوویچ در فیلم «صد سال» نقش‌آفرینی کرده است، فیلمی که در تاریخ ۱۸ نوامبر سال ۲۱۱۵ میلادی اکران خواهد شد. جزئیات در مورد اتفاقات و داستان این فیلم بسیار اندک است اما بنابر گزارش‌ها، داستان این فیلم کوتاه در همان سال ۲۱۱۵ جریان دارد و رابرت رودریگز و دیگر عوامل سازنده سعی کردند تا به بهترین شکل ممکن آینده را در داخل این اثر پیش‌بینی کنند. در ادامه می‌توانید تیزر منتشر شده برای این فیلم را مشاهده کنید، فیلمی که آن را هرگز نخواهید دید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد