شناسه خبر: ۷۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد

جدایی جنیفر لوپز از بن افلک | دادخواست جدایی جنیفر لوپز

جدایی و دادخواست رسمی طلاق جنیفر لوپز از بن افلک ! + جزئیات

جنیفر لوپز و بن افلک زوج معروف هالیوودی که حدود 2 سال از رابطه دوباره شان می گذرد، بار دیگر از هم جدا شده اند. در ادامه جزییات مربوط به آن رابخوانید.

جنیفر+لوپز

پر بازدید

ترینی‌ها :

جنیفر لوپز 54 ساله و بن افلک از دوستان دوران جوانی یکدیگر هستند که یکبار تجربه رابطه ناموفق با یکدیگر را داشته اند. این زوج هالیوودی پس از گذراندن فراز و نشیب های زیاد، مجددا در ژوییه 2022 با یکدیگر ازدواج کردند. این در حالیست که خبر جدایی مجدد آنها دوباره بر سر زبان ها افتاده است و جنیفر دادخواست رسمی مبنی بر طلاق دوباره از بن افلک را پر کرده است.

جنیفر لوپز  و بن افلک برگه‌های طلاق را امضا کردند و به زودی بیانیه‌ی مشترک منتشر می‌کنند. زندگی مشترک این زوج مشهور و سلبریتی بیش از دو سال دوام نداشت. منابعی نزدیک به جنیفر لوپز و بن افلک تایید کردند که آنها درمورد جدایی به توافق رسیدند.

1791_320

جنیفر لوپز و بن افلک ستارگان هالیوود بعد از دو سال زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند. لوپز پس از ماه‌ها شایعه جدایی رسماً از بن افلک درخواست طلاق داد.

افشای دلیل عجیب جدا شدن جنیفر لوپز و بن افلک !

براساس اسناد دادگاه که به دست رسانه‌ها رسیده جنیفر لوپز روز سه‌شنبه در دادگاهی در لس آنجلس بدون حضور وکیل درخواست طلاق کرد. در اسناد دادگاه تاریخ جدایی ۲۶ آوریل ذکر شده است.

رابطه عاشقانه آنها بعد از همکاری در فیلم جنایی-کمدی «گیگلی» در سال ۲۰۰۲ شروع شد. آنها قصد داشتند در همان سال ازدواج کنند اما اوایل سال ۲۰۰۴ به روابط خود پایان دادند.

جنیفر لوپز و بن افلک

این چهارمین ازدواج ناموفق جنیفر لوپز و دومین ازدواج ناموفق بن افلک است.

افلک، ۵۲ ساله، قبلا با جنیفر گارنر، هنرپیشه، ازدواج کرده بود که چند سال بعد از آشنایی آنها روی صحنه فیلم سال ۲۰۰۱ پرل هاربر بود. آنها که سه فرزند دارند در سال ۲۰۱۵ بعد از یک دهه از هم جدا شدند.

جنیفر لوپز نیز از ازدواج خود با مارک آنتونی دو فرزند دارد که در این مدت به بن افلک نزدیک شده بودند. همچنین فرزندان این دو ستاره نیز در این مدت رابطه نزدیکی با یکدیگر ایجاد کردند.

بهترین فیلم های «جنیفر لوپز» به پیشنهاد طرفدارانش!

در چند ماه اخیر شایعات زیادی درباره مشکلات زناشویی این دو و جدایی قریب‌الوقوع‌شان شکل گرفت. حضور این دو ستاره بدون حلقه ازدواج و رابطه سرد جنیفر و بن در انظار عمومی به گمانه‌زنی‌ها دامن زد.

منابع نزدیک ماه‌ها پیش گزارش داده بودند که این زوج جدا از هم زندگی می‌کنند و ممکن است عمارت ۶۰.۸۵ میلیون دلاری خود را بفروشند.

جنیفر لوپز و بن افلک

جنیفر لوپز که دارایی خالصش ۴۰۰ میلیون دلار گزارش شده از زمان ازدواج با بن چهار فیلم منتشر ساخته است، از جمله پروژه ۲۰ میلیون دلاری «این من هستم… حالا: یک داستان عاشقانه»، که داستان احیای رابطه عاشقانه این زوج را مستند کرده است.

بن افلک بازیگر برنده اسکار که دارایی خالص گزارش شده‌اش ۱۵۰ میلیون دلار است پس از ازدواج دومش در فیلم‌های هوا (۲۰۲۳) و هیپنوتیزم (۲۰۲۳) بازی کرده است. او همچنین اخیراً ساخت دنباله‌ای بر فیلم «حسابدار» را به پایان رسانده است.

جنیفر لوپز و بن افلک

ادعا می‌شود که پرونده طلاق جنیفر در بحبوحه دعوای حل نشده او و بن بر سر پول است.

همچنین گفته می‌شود که افلک، که به خاطر ترجیح به حفظ حریم خصوصی‌اش شناخته‌شده است، از عشق لوپز به قرار گرفتن در کانون توجه، که منبع بالقوه اصطکاک آنها بوده، ناراضی بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد