شناسه خبر: ۷۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد

ازدواج های ماندگار سینما | زوج های بازیگر عاشق

بازیگرانی که باهم ازدواج پایدار و موفق داشتن + عکس

با ما همراه باشید تا به معرفی بازیگرانی که باهم ازدواج کردند و زندگی موفق و شادی دارند بپردازیم.

بازیگران

پر بازدید

ترینی‌ها :

در بیشتر موارد مدت زمان ازدواج بازیگران به درازا نمی انجامد اما در برخی موارد این ازدواج ها پایدار میشوند. در ادامه تصاویری از مشهور ترین بازیگران ایرانی که با یکدیگر ازدواج کردند را میبینیم.

جواد عزتی و مهلقا باقری

زوج های بازیگر

مه لقا باقری متولد 25 خرداد 1360 در تهران است که در 24 سالگی و در سال 1384 با جواد عزتی از بازیگران سرشناس کشورمان ازدواج کرد،آ نها همسن هستند و فقط مه لقا باقری 6 ماه از جواد عزتی بزرگتر است. محمدجواد عزتی نیز در 20 دی 1360 در تهران به دنیا آمد. او فارغ‌ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است و با کار کودک بازیگری را شروع کرد.

این بازیگرهای ایرانی عاشق کله پاچه ان + عکس

علی اوجی و نرگس محمدی

زوج های بازیگر

هر دو متولد سال 1362 هستند و علی اوجی متولد اسفند 1362 و نرگس محمدی متولد فروردین سال 1362 می باشد، یعنی خانم بازیگر از همسر خود 11 ماه بزرگتر است.

 

نیما فلاح و سحر ولدبیگی

زوج های بازیگر

نیما فلاح متولد دی ماه 1351 و همسرش 1 تیر 1356 در تهران بدنیا آمدند.

اول تیر 1382، ازدواج سحر ولدبیگی و همسرش نیما فلاح انجام شد. ماجرای آشنایی این زوج بازیگر به سریال «پسرخاله ها» باز میگردد که سحر و نیما در آن همبازی بودند.

 

امیریل ارجمند و یاسمینا باهر

زوج های بازیگر

امیریل ارجمند اسفندماه سال 93 با یاسمینا باهر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان ازدواج کرد. ازدواج این دو هنرمند کشورمان بعد از چند سال آشنایی و رفت و آمد خانوادگی به صورت سنتی و با تایید خانواده ها شکل گرفت.

علی مصفا و لیلا حاتمی

زوج های بازیگر

مصفا در سال ۱۳۷۷ با بازیگر لیلا حاتمی ازدواج کرد. آن‌ها هنگام فیلم‌برداری لیلا (۱۳۷۵) با یکدیگر آشنا شدند. حاتمی در این‌باره گفت: «آقای مهرجویی اول من و علی مصفا را به‌هم علاقه‌مند کرد و بعد فیلمش را ساخت.» حاصل این ازدواج یک پسر و یک دختر است.

 

بابک حمیدیان و مینا ساداتی

زوج های بازیگر

بابک حمیدیان در اواسط سال 1394 با همکار خود یعنی خانم مینا ساداتی ازدواج کرده است. خبر ازدواج این زوج هنری در یک گفتگوی تلفنی با احسان علیخانی بصورت رسمی منتشر شد. مینا ساداتی (متولد 10 آذر 1360 در کاشان) بازیگر سینمای ایران است. او فارغ‌ التحصیل رشتهٔ گرافیک از دانشگاه هنرهای زیبای تهران می باشد.

 

فرخ نعمتی و سهیلا رضوی

زوج های بازیگر

سهیلا رضوی در سال ۱۳۵۳ با فرخ نعمتی، بازیگر سینما و تلویزیون، ازدواج کرد. این زوج دو فرزند پسر دارند. هر دو پسر آنها اکنون ازدواج کرده‌اند.

 

امیر جعفری و ریما رامین فر

زوج های بازیگر

نحوه آشنایی این زوج هنرمند در کلاس های بازیگری زنده یاد استاد حمید سمندریان شکل گرفت. آنها نخستین بار در حدود سال 1373 در نمایش دوجلاد و کلاس های بازیگری حمید سمندریان با هم آشنا شدند که این آشنایی به ازدواج ختم شد.

 

هادی کاظمی و سمانه پاکدل

زوج های بازیگر

24 مردادماه سال 97 بود که سمانه پاکدل خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد. و این زوج هنرمند بدون سر و صدا و بدون حاشیه زندگی مشترکشان را آغاز کردند .

 

سعید چنگیزیان و الهام کردا

زوج های بازیگر

سعید چنگیزیان در سال 1381 با الهام کردا(بازیگر مطرح کشورمان) ازدواج کرد. این زوج در یک دانشگاه تحصیل کرده و همین موضوع منجر به آشنایی و ازدواج آنها شد. سعید چنگیزیان و همسرش الهام کردا در فیلم سینمایی آندرانیک به کارگردانی حسین مهکام در کنار یکدیگر نقش آفرینی کرده اند.

 

افسانه چهره آزاد و شاهرخ فروتنیان

زوج های بازیگر

این دو هنرمند از بازیگرانی هستند که سال های زیادی در سینمای ایران فعالیت داشتندکه 36 سال پیش زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند.

 

مهدی صباغی و شیرین اسماعیلی

زوج های بازیگر

شیرین اسماعیلی  ۱۸ دی ۱۳۶۰ در تهران بدنیا آمد ، او سال هاست با آقای مهدی صباغی ازدواج کرده و متاهل می باشد و مهدی صباغی متولد ۱۳۵۶ در تهران ، لیسانس علوم اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی و فوق لیسانس شهرسازی از دانشگاه علم و صنعت را دارد.

 

علی اوسیوند و حمیرا ریاضی

زوج های بازیگر

حمیرا ریاضی با علی اوسیوند در سال 1378 ازدواج کرد این زوح صاحب یک دختر بنام یاسمین هستند.

 

مجتبی رجبی و حدیث میرامینی

زوج های بازیگر

حدیث میر امینی در سال 1395 با مجتبی رجبی، یکی از همکارانش ازدواج کرد و با انتشار عکسی در مورد همسرش اینگونه نوشت: به مژگان سیه کردی هزاران رخنه در دینم بیا کز چشم بیمارت هزاران درد برچینم. این زوج در سریال «شب می گذرد» همبازی بودند و برای اولین بار در مراسم جشنواره فجر کنار هم دیده شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد