شناسه خبر: ۶۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد

فیلم های رعنا آزادی ور | همسر رعنا آزادی ور | زندگی نامه رعنا آزادی ور

بیوگرافی رعنا آزادی ور؛ از فیلم سینمایی مارمولک تا سریال زخم کاری!

رعنا آزادی‌ور بازیگر نقش سمیرا در سریال زخم کاری کارنامه پرباری در سینما و نمایش خانگی دارد که در ادامه می خوانیم.

رعنا آزادی ور

پر بازدید

ترینی‌ها :

رعنا آزادی ور، بازیگر ایرانی سینما، تلویزیون و تئاتر، متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در تهران است که در سال ۱۳۸۲، با نقش آفرینی در فیلم مارمولک به کارگردانی کمال تبریزی، نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری سینما کسب کرد.

زندگی شخصی رعنا آزادی ور

این بازیگر ایرانی تمایلی به آشکارسازی اطلاعات مربوط به خانواده و کودکی خود ندارد و از موضوعات مربوط به زندگی شخصی‌اش سخنی نمی‌گوید. اطلاعات درباره رشته تحصیلی او، پدر و مادرش و سایر اعضای خانواده او به صورت دقیق موجود نیست. اطلاعات درباره زندگی خصوصی رعنا آزادی‌ور از زمانی که وی در سن ۱۹ سالگی وارد حوزه بازیگری شده و در کلاس‌های بازیگری شرکت کرده، آغاز می‌شود.

+رعنا+آزادی+ورپدر

ازدواج رعنا آزادی ور

مهدی پاکدل همسر رعنا آزادی‌ور پس از جدا شدن از همسر اولش با او ازدواج کرد. آقای پاکدل متولد ۱۰ تیر ۱۳۵۹ است و از بازیگران سینما و تلویزیون  است که نقش‌آفرینی‌های او را در بسیاری از فیلم‌ها و آثار تلویزیونی دیده‌ایم. 

رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل در فیلم‌های سینمایی «محمد رسول الله(ص)» و «چهار راه استانبول». همچنین موزیک ویدیوی قطعه «ابر می‌بارد» از آلبوم رگ خواب همایون شجریان، با یکدیگر هم‌بازی بودند.

نقش همایون شجریان در ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل

آلبوم رگ خواب همایون شجریان که در اسفندماه سال ۱۳۹۵ منتشر شد، شامل یک قطعه به نام ابر می‌بارد بود. ابر می‌بارد موزیک ویدئویی عاشقانه داشت که نقش اصلی آن را رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل بازی می‌کردند. این موزیک ویدئو این روزها حسابی دست به دست شده و برخی به شوخی و جدی از نقش این موزیک ویدئو و آهنگ همایون شجریان در ازدواج این زوج می‌گویند.

 

رعنا آزادی‌ور

 

کارنامه هنری رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون سرگیجه، زاگرس، کارگران مشغول کارند، پارک وی، هفته ای یک بار آدم باش، شیرین، خاک آشنا، تهران در جستجوی زیبایی، درباره الی، این سیب هم برای تو، محمد رسول الله، داره صبح میشه، خشم و هیاهو، حریم شخصی، در وجه حامل، لونه زنبور، چهارراه استانبول، به وقت خماری و سونامی را در کارنامه هنری خود دارد.

نقش رعنا آزادی ور در سریال زخم کاری 

شاید بتوان مهم‌ترین و بهترین کاراکتری که رعنا آزادی ور در طول دوران حرفه‌ای‌اش تا این لحظه بازی کرده را به شخصیت سمیرا در سریال زخم کاری اطلاق کرد. شخصیت فم‌فتال که ولع ثروت و قدرت به او امکان هر گونه جنایتی را می‌دهد. در فصل دوم سریال زخم کاری سمیرا با حفظ همان روحیه پس از حذف مالک به سراغ مهره اصلی مافیای اقتصادی رفته و با طلوعی ارتباط برقرار کرده است. بدون شک می‌توان سمیرا را جزو شخصیت‌های برگزیده آثار نمایشی دانست که بخش مهمی از این شخصیت‌پردازی به بازی قابل توجه آزادی‌ور بر می‌گردد و توانایی او در درک درست نقش و اجرای به موقع آن.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد