شناسه خبر: ۶۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد

قسمت ۳ جوکر ۲ | دانلود جوکر ۲ قسمت سوم | تماشای جوکر ۲ قسمت ۳

قسمت سوم جوکر 2 منتشر شد + دانلود

قسمت جدید جوکر 2 منتشر شده است. این برنامه که به میزبانی احسان علیخانی برگزار می شود. در ادامه قسمت سوم جوکر 2 را ببینید.

جوکر 2

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال جوکر 2 مدتی است که در فیلیمو پخش خود را آغاز کرده است. سریال جوکر 2 هر چهارشنبه ساعت 8 صبح از فیلیمو پخش می شود. شما می توانید برای تماشا و دانلود سریال جوکر 2 به لینک زیر مراجعه کنید.

برای تمشای آنلاین قسمت سوم جوکر 2 بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماشای آنلاین قسمت 3 جوکر 2

برای دانلود فصل اول سریال جوکر ۲ قسمت ۳ روی لینک زیر کلیک کنید

«« دانلود قسمت ۳ فصل ۱ سریال جوکر ۲ »»

داستان سریال جوکر ۲

«جوکر۲؛ طبقه بیست و یک» با تغییرات جذابی شروع شده. میزبان این سری برنامه جوکر، کسی نیست جز احسان علیخانی که پشت میزی پر از امکانات جدید نشسته و شرکت‌کننده‌ها رو در دکور بزرگ تر و مدرن تر این سری از جوکر زیر نظر داره.

دکور جوکر ٢ کلی جاهای مخفی داره که البته برای احسان علیخانی چندان مخفی نیست و خودش با استفاده از اون‌ها بازیگرها رو درگیر چالش‌هایی می‌کنه که نخندیدن براشون خیلی سخت میشه و در ٦ ساعت بازی، زیاد فرصتی برای نفس راحت کشیدن ندارن. البته چیزی که قرار نیست هیچکس یادش بره اینه که بقیه رو بخندون اما خودت نخند.

  • ژانر (موضوع) : کمدی
  • زبان : فارسی
  • سال انتشار : 1403
  • محصول کشور : ایران

بازیگران : مجید مظفری، سید جواد رضویان، بهرنگ علوی، محمدرضا علیمردانی، امیرحسین رستمی، نیما شعبان‌نژاد، نصرالله رادش و هادی کاظمی

درباره سریال جوکر ۲

سریال جوکر 2 به کارگردانی احسان علیخانی در سال 1403 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر ریلیتی شو و کمدی می‌باشد. .

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد