شناسه خبر: ۳۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد

موزه دکتر معین | خانه قباد و شهرزاد | لوکیشن های سریال شهرزاد

خونه شهرزاد کجاست؟ | لوکیشن عاشقانه ترین سکانس های سریال شهرزاد + ویدیو و تصاویر

منزل قباد و شهرزاد در سریال شهرزاد را می توانید در این ویدیو ببینید که خانه دکتر معین در تهران است و الان موزه شده است.

لوکیشن سریال شهرزاد

پر بازدید

ترینی‌ها :

یک لوکیشن سریال شهرزاد، خانه قباد و شهرزاد بود که در خانه موزه معین فیلمبرداری شد. لوکیشن سریال شهرزاد در خانه های مختلف و تاریخی تهران بوده ولی سکانس های خانه شهرزاد و قباد را در این خانه زیبا ضبط کردند. همراه ما باشید تا لوکیشن سریال شهرزاد را ببینید.

خانه قباد و شهرزاد کجاست؟

لوکیشن سریال شهرزاد در خانه موزه استاد معین و استاد امیرجاهد فیلمبرداری شده است. این مجموعه متشکل از ۲ خانه قدیمی استاد محمد معین و پدر خانم وی یعنی استاد امیر جاهد موسیقیدان بزرگ معاصر و خالق اثر هزار دستان است که سال ۱۳۸۵ از سوی شهرداری تهران تملک شد و اکنون در قالب خانه موزه استاد معین و همچنین مرکز فرهنگی غدیر مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

خانه قباد و شهرزاد

خانه موزه استاد معین و استاد امیر جاهد، لوکیشن سریال شهرزاد بوده است. خانه‌ای که قباد و شهرزاد در آنجا زندگی می‎کردند در واقع همین خانه است. این خانه تاریخی در خیابان پیروزی، چهارصد دستگاه، نبش اتوبان امام علی، انتهای بایزید بسطامی است.مکان‌های گردشگری واقع در منطقه ۱۴ شامل خانه موزه استاد امیر جاهد و استاد معین، باغ وثوق الدوله، بازار گل شهید محلاتی، ورزشگاه تختی، گورستان ارامنه و قبرستان زرتشتیان است.

خانه قباد و شهرزاد

خانه موزه‌های استاد محمد معین و استاد امیر جاهد به عنوان خانه فرهنگ و خانه تصنیف به آموزش سازهای ایرانی و موسیقی جهانی، تئوری موسیقی، اصول آهنگسازی و … با حضور استادان برجسته می‌پردازد و در پایان دوره‌ها به هنرجویان گواهی‌نامه رسمی اعطا می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد