شناسه خبر: ۳۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد

سریال ترکی | سریال های ترکی پر طرفدار | سریال ترکی دهه ۹۰

معرفی پرطرفدارترین سریال های ترکی دهه ۹۰ | کدوم این سریال ترکی ها رو دیدی؟

معرفی چند سریال ترکی که از نظر مخاطبان برترین سریال ها در طول تاریخ هستند. با ترین تاپ همراه باشید تا پرطرفدارترین سریال های ترکی اواخر ۱۳۹۰ تا سال ۱۴۰۲ را به شما معرفی کنیم.

سریال ترکی

پر بازدید

ترینی‌ها :

تماشا کردن سریال ترکی می تونه یه انتخاب خیلی خوب برای شب های طولانیه پاییز باشه. اگر ژانر درام و عاشقانه دوست دارین حتما نگاه کردن سریال ترکی رو تو برنامه هاتون قرار بدین تا برای چند ساعتی از هم دغدغه هاتون رها بشین. تو این خبر ترین تاپ چند سریال ترکی که از نظر مخاطبان برترین به حساب میان رو بهتون معرفی کرده.

سریال ترکی عشق 101

سریال ترکی

سال ساخت

2020-2021

تعداد قسمت

2 فصل 8 قسمتی

خلاصه

دانش آموزان نوجوانی از طریق یک کلاس درس در یک ترکیه سنتی، شیفته معلم از لحاظ احساسی سردرگم خود می‌شوند. عشق ۱۰۱ که براساس یک رمان پرفروش بین‌المللی ساخته شده است یک داستان جوانانه در ترکیه دهه ۹۰ را به تصویر می‌کشد. دانش‌آموزانی که با هم تلاش می‌کنند تا مدرسه خود را نجات بدهند و زنی را که دوست دارند را از ترک مدرسه بازدارند.

سریال پرنده سحر خیز

 

سریال ترکی

 

سال ساخت

2018-2019

تعداد قسمت

51 قسمت

خلاصه

 سریال عطر عشق در مورد دختری به نام صنم است که رویای نویسنده شدن دارد ولی والدین، او را بین دوراهی ازدواج و نویسنده شدن قرار داده اند. او به یک شرکت تبلیغاتی وارد می شود و در آنجا عشقی بین صنم و رئیس شکل می گیرد. این سریال جذاب ترکی را می ‌توانید با دوبله فارسی نیز مشاهده کنید

سریال عشق اجاره ای

 

سریال ترکی

سال ساخت

2015-2017

تعداد قسمت

69 قسمت

خلاصه

سریال ترکیه ای عشق اجاره ای روایتی از زندگی دختری فقیر به نام دافنه (با بازی الچین سانگو / Elçin Sangu) است که از مادربزرگ، خواهر کوچک‌تر و برادر بزرگ‌ترش باید مراقبت کند. دافنه به خاطر پول با پیشنهاد جالبی وارد یک بازی عاشقانه با رئیس خود می‌شود

سریال دریای سیاه

 

سریال ترکی

سال ساخت

2018-2019

تعداد قسمت

64 قسمت

خلاصه

داستان این سریال ترکیه ای، از بهترین سریال های ترکی ، راجع به دختری به نام نفس است که در دوران نوجوانی به تاجر ثروتمندی به نام ودات فروخته می‌شود. بعد از سال‌ها تحمل رنج و خشونت، نفس فرصت این را پیدا می‌کند که فرار کند. اما در همین حین عاشق منجی خود طاهر کاله‌لی می‌ شود.

سریال ایزل

 

سریال ترکی

 

سال ساخت

 

2009-2011

تعداد قسمت

2 فصل؛ 71 قسمت

خلاصه

بهترین دوستان عمر و زنی که دوستش داشت، با طرح نقشه‌ای شریرانه به او خیانت می‌کنند. بعد از مجموعه‌ای از اتفاقات ناگوار، عمر با چهره و نام جدیدی، ایزل، برای انتفام از کسانی که به او خیانت کردند بازمی‌گردد. ایزل با گروه بازیگران شگفت‌انگیز و داستان خارق‌العاده‌اش، یکی از بهترین سریال های تلویزیونی تاریخ ترکیه است.

سریال دختر سفیر

 

سریال ترکی

سال ساخت

2019-2021

تعداد قسمت

52

خلاصه

داستان این اثر از سریالهای ترکی،برتر دختر سفیر ، در مورد عشق افسانه‌ای و جاویدان ناره، فرزند سفیر ترکیه، و سانجار، فرزند کشاورزی عامی، است. این دو جوان، از کودکی عاشق یکدیگر بوده و در نهایت تصمیم به فرار و پیوند با یکدیگر می‌گیرند. با این حال، ناره در شب عروسی ناپدید می‌شود. هشت سال بعد، سانجار در حال ازدواج با دختری به نام منکشه بوده و زندگی نسبتا موفقی دارد، اما این زندگی آرام دیری نپاییده و با ورود دوباره ناره به زندگی او به کل فرومی‌پاشد. با این وجود، پیچش داستانی این سریال ترکی را باید در تغییر شخصیت ناره جستجو کرد؛ مادری که اکنون صاحب یک فرزند از سانجار به نام ملک است.

آیا این خبر مفید بود؟

  • ناشناس ارسالی در

    پرنده سحرخیز عالیه

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد