شناسه خبر: ۱۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد

سریال کره ای رمانتیک | سریال کره ای با موضوع درام

10 تا از محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه که بیش از یکبار میبینی!

سریال های کره ای جذابیت خاص خودشونو دارن و محبوبیت زیادی به خصوص بین نسل جدید پیدا کرده اند. اگر دنبال سریال کره ای درام می گردی همراه ما باش.

سریال کره ای

پر بازدید

ترینی‌ها :

جذابیت سریال کره ای باعث شده که در کشور ما هم محبوبیت زیادی پیدا کند. به خصوص سریال کره ای با موضوع درام که معمولا کوتاه بوده و در یک فصل به پایان می رسد. ما به معرفی دنبال سریال کره ای می پردازیم که بیشتر از یک فصل داشته باشد.

معرفی سریال های کره ای درام

۱- The Penthouse: The War in Life (۲۰۲۰)

سریال The Penthouse: The War in Life راه خود را به فهرست پربیننده ترین و محبوب ترین سریال های درام کره ای در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ باز کرد و به یکی از بهترین سریال های درام کره ای با بیش از یک فصل تبدیل شد. اگر به دنبال سریالی پرتنش، مجذوب کننده و غیرمنتظره هستید، این سریال بهترین گزینه شماست. فصل اول سریال در مورد داستان ها و زندگی خانواده های ثروتمند در منطقه هرا پالاس است. هر خانواده برای موفقیت فرزندانشان جاه طلبی های بزرگی داشته و برای حفاظت از آن ها دست به هر کاری می زنند.

سریال پنتهاوس

۲- Squid Game (۲۰۲۱)

شکی وجود ندارد که سریال Squid Game یک پدیده بین المللی و یکی از بهترین درام های کره ای تاریخ است. این درام کره ای سناریو بسیار جذاب و جدیدی داشت: افرادی که شرایط مالی وخیمی دارند، این شانس را پیدا می کنند که با رقابت در یک مسابقه برای بقا که برای سرگرمی ثروتمندان برگزار می شود، سختی های مالی شان را پشت سر بگذارند. اما همه چیز در سریال پیچشی تاریک به خود می گیرد وقتی شرکت کنندگان در می یابند که با هر بازی، باید بر سر زنده ماندن و نماندن با هم رقابت کنند.

Squid Game

۳- Dr. Romantic (۲۰۱۶)

سریال Dr. Romantic یک سریال بسیار موفق بود وقتی فصل اول آن در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، که آن را به یکی از بهترین سریال های کره ای تبدیل کرد. بعد از یک اتفاق تراژیک، بو یونگ جو زندگی مجللش را به عنوان یک پزشک تحسین شده در بزرگ ترین مرکز درمانی کشور رها می کند. بعد از تغییر نام، او در یک بیمارستان کوجک در استان گوانگ وون به طبابت می پردازد. او در بیمارستان دولدام به جراح ارشد تبدیل شده و دو پزشک موفق و برجسته دیگر بیمارستان را برای رسیدن به نهایت پتانسیل خود راهنمایی می کند. 

Dr. Romantic

۴- Hospital Playlist (۲۰۲۰)

پنج پزشکی که از دوران دانشکده پزشکی با هم دوست بوده اند شخصیت های اصلی درام کره ای Hospital Playlist هستند که یکی از بهترین سریال های درام کره ای با بیش از یک فصل به شمار می آید. در این سریال،شخصیت های اصلی با همان چالش هایی مواجه می شوند که هر پزشکی در دوران کاری خود با آن ها روبرو می شود، در حالی که همزمان تلاش دارند با مشکلات زندگی شخصی شان کنار بیایند.

جدیدترین سریال نمایش خانگی با بازیگران ترکی | معرفی سریال قهوه ترک + تیزر

Hospital Playlist

۵- Kingdom (۲۰۱۹)

وقتی پای تم های آخرالزمانی زامبی محور به میان می آید که حال و هوایی تاریخی دارند، سریال Kingdom از نتفلیکس در میان مخاطبان بین المللی بسیار محبوب بوده و یکی از بهترین سریال های درام کره ای با بیش از یک فصل است. این سریال روی سرگذشت یک ولیعهد تمرکز دارد که با توطئه سیاسی پیچیده ای توسط درباریان برای قتل پدرش مواجه می شود، در شرایطی که یک بیماری مرموز باعث شده بخشی از دربار و مردم کشور به هیولاهایی خونخوار تبدیل شوند.

Kingdom (۲۰۱۹)

۶- Yumi’s Cells (۲۰۲۱)

سریال Yumi’s Cells سریالی بی نقص برای کسانی است که با درام های کره ای آشنایی چندانی ندارند زیرا دارای یک رویت منحصربفرد و جلوه های تصویری است که به ندرت در دیگر سریال های درام کره ای دیده می شود. به عنوان یکی از بهترین درام های کره ای با بیش از یک فصل، زنی به درخواست های عاشقانه پاسخ نمی دهد زیرا سلول عشق او وارد کما شده است. به کمک یک مهندس بازی های ویدیویی و دیگر سلول هایش، این زن خیلی زود می تواند دوباره عشق را درک کند.  

Yumi’s Cells

7- Hello, My Twenties (۲۰۱۶)

سریال Hello, My Twenties یک عنوان مناسب و بی نقص برای این درام منتشر شده در سال ۲۰۱۶ است. این درام در مورد بلوغ با این ذهنیت ساخته شد که مورد توجه مخاطبان جوانی قرار گیرد که در دهه سوم زندگی خود قرار دارند. داستان این سریال کره ای در مورد پنج زن است که در خانه ای اشتراکی به نام Bell Opaque با هم زندگی می کنند. این پنج زن در ابتدا کاملاً با هم غریبه هستند و البته با شخصیت هایی کاملاً متفاوت.

 

Hello, My Twenties

8- Voice (۲۰۱۷)

درام کره ای Voice در ژانر تریلرهای پلیسی کارآگاهی از زمان شروع انتشار خود در سال ۲۰۱۷ همه را شیفته خود کرد، و بدون شک یکی از بهترین سریال های درام کره ای با بیش از یک فصل است. این سریال از هر چیزی در خود تکه ای دارد که از اپیزودی به اپیزود دیگر مخاطبان را متحیر می کند. هر اپیزود با یک قتل ترسناک جدید، تماس های تهدید کننده با پلیس و یک سبک روایت مرتبط در کلیت داستان همراه است.

Voice

9- Love Alarm (۲۰۱۹)

به عنوان یکی از بهترین درام های کره ای که در سال ۲۰۱۹ به شهرت رسید، سریال Love Alarm به لطف داستان جذاب، شخصیت های حسودی که یک مثلث عشقی پرتنش را خلق می کند و داستان تکان دهنده اش به یکی از محبوب ترین سریال های مبتنی بر کارتون های اینترنتی تبدیل شد. پایان فصل اول مخاطبان سریال را ناامید کرد زیرا سرنوشت شخصیت های اصلی را مشخص نکرد.

 

Love Alarm

10- Let’s Eat (۲۰۱۳)

وقتی برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، سریال Let’s Eat به خاطر فضای بامزه و بازیگران بسیار جذابش مورد استقبال مخاطبان کره ای قرار گرفت که به خلق یکی از بهترین سریال های درام کره ای با بیش از یک فصل منجر شد. این درام کره ای عمدتاً روی شخصیت لی سو کیونگ تمرکز دارد، زن مطلقه ای که به شدت به غذا علاقه دارد.

Let’s Eat

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان