شناسه خبر: ۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد

بازیگران مرد ایرانی | بازیگران مرد سینمای ایران | پرطرفدارترین بازیگران دهه ۹۰

بازیگران مرد سینمای ایران که در دهه 90 پرطرفدار ترین بودند!

تعدادی از بازیگران مرد سینما دربین دیگر بازیگران محبوبیت بیشتری دارند، در اینجا لیستی از پرطرفدارترین بازیگران مرد ایرانی در سینمای دهه ۹۰ که محبوبیت خاصی بین همه دارند آورده ایم.

بازیگران مرد ایرانی

پر بازدید

ترینی‌ها :

در چند سال اخیر تعداد زیادی از بازیگران مرد ایرانی محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند، که حضورشان در سریال ها وفیلم های مختلف جذابیت آن را دو چندان کرده اند. حضور بازیگران مرد ایرانی جذاب در فیلم ها و سریال ها، بیننده های بیشتری را به آن جذب می کند. منظور از جذابیت صرفا چهره نیست؛ یک بازیگر مرد می تواند به خاطر شخصیت و یا نحوه بازی کردن خود در میان مردم محبوب شود. در این مقاله با تعدادی از پر طرفدارترین بازیگران مرد ایرانی در دهه 90 آشنا می شوید.

سینا مهراد

اولین نفر در لیست پرطرفدارترین بازیگران مرد ایرانی سینا مهراد است. سینا مهراد متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۰ در تهران است. او از کودکی عاشق هنرپیشگی بود و اولین بار در فیلمی با نام” مردی شبیه باران” بازی کرد. همچنین در “شب برهنه” که یکی از فیلم‌های پدرش بود، بازی کرد.او علاوه بر بازیگری دستیار کارگردان نیز بوده است.

سینا مهراد

ساعد سهیلی

نفر دوم لیست پرطرفدارترین بازیگران مرد ایرانی ساعد سهیلی است. ساعد سهیلی در ۳۰ بهمن ۱۳۶۶ در مشهد به دنیا آمد.  ساعد سهیلی باری نقش افرینی در فیلم “گشت ارشاد” که توسط پدرش ساخته شده بود به شهرت رسید و در دسته جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی قرار گرفت.

بازیگران مرد

بهرام رادان

این هنرپیشه خوش قیافه متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ است. رادان ۱۷۷سانتی ‌متر قد دارد، مجرد و فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی است. او در ابتدا به دلیل چهره جذاب و زیبایش در فیلم “شور عشق” معروف شد؛ اما کم کم فن بازیگری را آموخت و در فیلم‌های بسیاری بازی و جوایز زیادی نیز دریافت کرد.

بازیگران مرد

حامد بهداد

 نفر بعدی در لیست پرطرفدارترین بازیگران مرد ایرانی حامد بهداد است. او متولد ۲۶ آبان ۱۳۵۶ در مشهد است. حامد بهداد نقش های ماندگار زیادی بازی کرده است و به ایفای نقش در کاراکتر های عصبی و غیر نرمال شهرت دارد.

untitled

پارسا پیروزفر

این هنرمند معروف متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۱ در تهران است. او اولین فعالیت بازیگری خود را در فیلم پری در نقش “شیخ سالک” آغاز کرد. در کنار هنر  بازیگری بی‌نظیر او، چهره زیبایش هم دلیلی بر قرار گرفتن نام او در بین اسامی پرطرفدارترین بازیگر مرد ایرانی شده است.

بازیگران مرد

شهاب حسینی

سید شهاب الدین حسینی در ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران متولد شده است. اولین نقش افرینی او در سریال معروف پس از باران بود که با نقش‌آفرینی عالی خود باعث شد تا نام او در زمره هنرپیشگان به نام و جذاب سینمای ایران قرار بگیرد.

شهاب حسینی

هوتن شکیبا

هوتن شکیبا در ۲۴ خرداد سال ۱۳۶۳ در سنندج متولد شد. اولین بازی او در تئاتری به نام “ویالون‌هایتان را کوک کنید” بود که از پس آن جایزه بهترین بازیگر نقش اول را نیز از آن خود کرد.

بازیگران مرد

هومن سیدی

هومن سیدی متولد ۸ آذر ۱۳۵۹ است و در رشت به دنیا آمده است. او نقش های مختلف از جمله کاراکتر های کمدی و همچنین جدی را به خوبی اجرا می کند و همچنین به خوبی در نقش خود غرق شده و جزییات زیادی را به تصویر می کشد. تمتم این ها در کنار هم از جمله دلایلی هستند که این هنرمند را به یکی پرطرفدارترین بازیگران مرد ایرانی تبدیل کرده است.

هومن سیدی

 امیر جدیدی

یکی از افرادی که در لیست جذابترین بازیگر مرد ایرانی قرار دارد، امیر جدیدی است. او در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد. این بازیگر جوان و جذاب ایرانی در فیلم‌‌های بسیاری بازی کرده است. رخ دیوانه، عرق سرد، قانون مورفی و پدیده از جمله فیلم هایی است که جدیدی در ان ها به ایفای نقش پرداخته است.

امیر جدیدی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد