شناسه خبر: ۹۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد

با این ترکیب خانگی تمام چربی های بدنت رو از بین ببر + طرز تهیه

این ترکیب خانگی که به چای عربی مشهور است. سوخت و ساز بدن را بالا میبرد و باعث سوزاندن چربی میشود.

چای سبز برای لاغری

پر بازدید

ترینی‌ها :

چای سبز یکی از چای هایی معروف  به چربی سوزی معروف از این چای دارای آنتی اکسیدان، پتاسیم، ویتامین‌های گروه ب، منیزیوم، منگنز و کافئین است. از جمله خواص چای سبز می‌توان به خاصیت ضدپیری و لاغری آن اشاره کنیم.

تحقیقات زیادی در مورد اثرات احتمالی مصرف چای سبز به طور مرتب انجام شده است، اما شواهد کمی مبنی بر تاثیر نوشیدن چای سبز بر سلامتی وجود دارد. البته باید اضافه کرد در برخی افراد که مشکل فشار دارند، فشار خون را پاییین می‌آورد.

آیاچای سبز با زیره لاغر میکند ؟

به این صورت که چای سبز و زیره هر دو با افزایش متابولیسم و کاهش اشتها فرد را لاغر میکند، اما تأثیر آن‌ها بر لاغری محدود است و برای نتیجه‌گیری مطلوب باید همراه با رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم استفاده شوند.

با این روش ساده در پیاده روی بیش تر چربی بسوزون !

ترکیب چای سبز با نعناع و زنجبیل و زیره فوق‌العاده است. در کشور‌های خارجی به این دمنوش “چای عربی” می‌گویند که خاصیت لاغری دارد.

طرز تهیه دمنوش چای سبز و زیره:

برای آماده کردن این دمنوش، مقداری چای سبز، نعنا ترجیحا تازه، مقدار کمی زنجبیل و کمی زیره سیاه را در آب جوش بریزید و اجازه بدهید بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه دم بکشد.

سپس آن را صاف کنید و در صورت تمایل با یک قاشق چای‌خوری عسل بنوشید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد