شناسه خبر: ۸۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد

مقدار حقوق تسلا برای کمک به آموزش ربات | نحوه آموزش ربات جدید تسلا

قدم بزنید و ماهیانه 500 میلیون از تسلا حقوق بگیرید! + توضیحات

کمپانی تسلا به تازگی اعلام کرده است که برای آموزش به رباتی که به تازگی ساخته شده است حقوق بسیار بالایی پرداخت میکند.توضیحات را بخوانید..

ایلان ماسک

پر بازدید

ترینی‌ها :

ایلان ماسک رئیس کمپانی تسلا در اخباری جدید اعلام کرده است رباتی جدید ساخته و برای آموزش این ربات انسان نما نیازی به افرادی با قابلیت و توانایی پیاده روی چند ساعته و خستگی ناپذیر را دارند.البته گفته که برای این کار حقوق بسیار بالایی را نیز در نظر گرفته است.

 تسلا قصد دارد چند نفر را برای کمک به آموزش ربات انسان‌نمای آپتیموس استخدام کند. این افراد می‌بایست لباس‌های خاصی را بپوشند که توانایی رصد حرکات آنها را دارد. همچنین آنها باید کارهایی را در طول روز انجام دهند که در نهایت قرار است ربات آپتیموس به‌عهده بگیرد.

حقایق باور نکردنی از زندگی ایلان ماسک؛ ثروتمند ترین فرد دنیا!

افراد متقاضی باید بتوانند حداقل ۷ ساعت در روز پیاده‌روی کرده و با حمل حداقل ۱۳ کیلوگرم وسایل و تجهیزات هیچ مشکلی نداشته باشند. همچنین این افراد باید برای مدت طولانی از یک هدست واقعیت مجازی استفاده کنند. در برابر این خدمات نیز می‌توانند تا حداکثر ۴۸ دلار در هر ساعت درآمد داشته باشند. چیزی که می‌تواند به‌صورت تقریبی حدود ۸۷۰۰ دلار در ماه یا ۵۰۰ میلیون تومان شود.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد