شناسه خبر: ۷۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد

آیفون ۱۵ پرفروش ترین گوشی | آمار پرفروش ترین گوشی ها

آیفون ۱۵ پرفروش ترین گوشی جهان شد | لیست پرفروش ترین گوشی ها

لیست پرفروش ترین گوشی های موبایل و برند ها مشخص شد و 3 مدل گوشی سری 15 جزو پرفروش ترین ها قرار گرفتند.بیشتر بخوانید...

آیفون 15

پر بازدید

ترینی‌ها :

طبق گفته های جدید کمپانی بزرگ اپل ، آیفون 15 نه‌ تنها محبوب‌ترین مدل‌ آیفون محسوب می‌شود؛ بلکه عنوان پرفروش‌ترین گوشی جهان در فصل اول ۲۰۲۴ را از آنِ خود کرده است.در ادامه لیست فهرست پرفروش ترین گوشی های جهان را نیز مشاهده میکنید.

 آیفون 15 پرفروش‌ترین گوشی جهان در سه‌ماهه دوم 2024 نام گرفت و آیفون 15 پرو مکس که در سه‌ماهه اول پرفروش‌ترین گوشی بود، و آیفون 15 پرو، به‌ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند. آیفون 14 نیز رتبه ششم این لیست را به خودش اختصاص داده است.

روش‌های مراقبت از آیفون به‌گفته کارمند شرکت اپل                  

آیفون 15

سامسونگ

سامسونگ در این بازه زمانی توانسته ۵ جایگاه را از بین ۱۰ گوشی پرفروش بازار به دست آورد. نسخه 5G گلکسی A15 در رتبه چهارم این لیست و نسخه 4G آن در رتبه ششم قرار دارد و A55 سامسونگ رتبه هفتم را به دست آورده. پرچم‌دار قدرتمند کره‌ای‌ها، گلکسی S24 اولترا، رتبه نهم این لیست را از آن خود کرده است. در انتهای لیست نیز میان‌رده اقتصادی سامسونگ، گلکسی A05، دیده می‌شود.

در مقایسه با سه‌ماهه دوم 2023، تعداد جایگاه‌های سامسونگ از ۶ به ۵ جایگاه کاهش یافته است. طبق تصویر بالا، در آن بازه زمانی نسخه 4G گلکسی A14 پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ بود و جایگاه‌های بعدی به‌‌ترتیب به گلکسی A54، گلکسی A14 5G، گلکسی S23 اولترا، گلکسی A04e و گلکسی A34 اختصاص داشت.

Samsung-Galaxy-A15-5G-6-768x768

شیائومی

اما به‌غیراز اپل و سامسونگ، شیائومی نیز در این لیست نماینده‌ای دارد. شیائومی 13C 4G دستگاه اقتصادی این شرکت است که هشتمین گوشی پرفروش سه‌ماهه دوم 2024 بود. اکنون دستگاه‌های شیائومی نه‌تنها در آسیا و خاورمیانه، بلکه در آفریقا، آمریکای لاتین و منطقه کارائیب نیز به فروش می‌رسند؛ اتفاقی که دامنه کاربران این شرکت را گسترش داده است.

بااین‌حساب، انتظار می‌رود در فصول بعدی دستگاه‌های بیشتری از شیائومی در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌ها حضور داشته باشند.

شیائومی 13C 4G

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد