شناسه خبر: ۶۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد

ربات نات کوین | فاز جدید نات کوین

نات کوین وارد ورژن جدید شد + ربات نات کوین رو چطوری فعال کنم؟

اسم بازی نات کوین تلگرام را کمتر کسی نشنیده است. برای اطلاع از فاز جدید نات کوین ادامه مطلب را بخوانید.

ربات نات کوین

پر بازدید

ترینی‌ها :

خداحافظ بتا. بخش Notcoin Explore رسما راه اندازی شد. از زمان انتشار توکن NOT$ در ۲۷ اردیبهشت، Notcoin Explore مراحل خاصی را بهبود بخشیده و در نهایت به چیزی محکم و منحصر به فرد تبدیل شده است. اکنون در ربات نات کوین، همه می توانند به راه اندازی پروژه های جدید با جوایز و بازی های جدید دسترسی داشته باشند.

هرچه بیشتر به پروژه ها کمک کنید، مزایای بیشتری دریافت خواهید کرد. جامعه محور؟ بله!

خریدهای سطحی

اکنون یک سیستم سطح، باز است که پاداش های شما را چند برابر می کند و امکان دسترسی به پیشنهادات ویژه را فراهم می کند.

سطح طلایی، نرخ پاداش پایه را ۱۰۰۰ برابر افزایش می دهد، در حالی که سطح پلاتینیوم آن را ۵۰۰۰ برابر افزایش می دهد. خیلی بالاست؟ شاید!

راکی رابیت، ایردراپی که به زودی جایگزین همستر می شود! + آموزش بازی

سیستم ارجاع، فاز جدید و دوستان جدید

شما دوستانی دارید، درست است؟ آنها را دعوت کنید و ۱۵٪ از خریدهای سطح آنها را در نات کوین دریافت کنید.

نهنگ هایی با بیش از ۳۰۰ زیرمجموعه در مرحله‌ی استخراج ۲۵ درصد و البته جایگاه جدیدی را دریافت خواهند کرد. هیچ چیز بدون توجه نخواهد ماند.

ورود به ربات نات کوین

همچنین به محض ورود به ربات نات کوین با لینک زیر که قرار داده شده 7 روز پلاتین رایگان ( بهترین سطح نات‌ کوین ) را دریافت میکنید.

ربات نات کوین رو حتما از کانال های تلگرامی معتبر دریافت کنید. ربات Notcoin را تلگرام خود جستجو کنید، وارد ربات شوید و بر روی دکمه “Start” بزنید.

لینک ورود به ربات نات کوین

توضیح کوتاهی درباره نات کوین

حوالی سال ۲۰۱۸ بود که توسعه‌دهندگان تلگرام تصمیم گرفتند بلاکچین لایه ۱ اختصاصی خودشان را با نام «Telegram Open Network» یا به اختصار تون کوین (TON) راه‌اندازی کنند. پس از مدتی، توسعه و نگهداری این پروژه به بنیاد تون (TON) سپرده شد و حالا، طی ماه‌های اخیر، تیمی وابسته به TON از پروژه جدید و پرسروصدای خود با عنوان نات کوین (Notcoin یا به اختصار NOT) رونمایی کرده است.

با توجه به رشد قیمت ارزهای دیجیتال و استقبال از بازی‌های P2E در سال‌های اخیر، نات کوین نیز خیلی زود بر سر زبان‌ها افتاد و در همان ماه اول راه‌اندازی توانست نزدیک به ۵۰۰ هزار کاربر جذب کند. نسخه اولیه آن در مجموع به بیش از ۶۵۰ هزار کاربر رسید. نسخه رسمی Notcoin در اولین روز از سال ۲۰۲۴ معرفی و عرضه شد و طبق آخرین آماری که توسط تیم نات کوین اعلام شده است، در حال حاضر بیش از ۳۳ میلیون بازیکن دارد و به‌طور متوسط، روزانه بیش از ۶ میلیون نفر در این بازی فعال هستند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

  • سید مجتبی ارسالی در

    سلام
    امید که سلامت و تندرست باشید
    لینک دعوت فاز جدید نات کوین آغاز شد
    https://t.me/notcoin_bot?start=er_47574321

  • مجتبی ارسالی در

    سلام
    امید که سلامت و تندرست باشید
    لینک دعوت فاز جدید نات کوین آغاز شد
    https://t.me/notcoin_bot?start=er_47574321

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد