شناسه خبر: ۳۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد

تبدیل عکس به فیلم با هوش مصنوعی | ابزار runway هوش مصنوعی

خیلی راحت عکسو به فیلم تبدیل کن | کاربردی ترین ابزار هوش مصنوعی + ویدیو آموزش

هوش مصنوعی ابزارهای پرکاربرد متنوعی رو ارائه داده ولی مطمئنا این ابزار هوش مصنوعی براتون میتونه هم خیلی کاربردی باشه و هم جذاب.

ابزار هوش مصنوعی

پر بازدید

ترینی‌ها :

Runway، یک ابزار هوش مصنوعی ویرایشگر ویدیو مبتنی بر وب است که کاربران را قادر می‌سازد تا تمام بخش‌ های مورد نیاز کار خود را ویرایش کنند. علاوه بر این، ابزار هوش مصنوعی Runway از یادگیری ماشینی پشتیبانی می‌ کند و امکان تبدیل عکس به ویدیو را فراهم می کند. این ابزار هوش مصنوعی به طور کلی گردش کار ویرایش را ساده‌تر خواهد کرد. در ادامه به برخی از ویژگی‌های مهم این ابزار اشاره می‌کنیم.

ویدیو آموزش ابزار Runway

لینک دسترسی به ابزار Runway

امکانات ابزار هوش مصنوعی Runway

  • Green Screen / صفحه سبز: از قدرت هوش مصنوعی برای جایگزینی یا حذف پس‌زمینه ویدیو بدون نیاز به صفحه سبز فیزیکی استفاده کنید.
  • Depth Maps / نقشه‌های عمقی دقیق: Runway دارای کانال‌های عمقی است که برای همه محتوای شما در دسترس خواهد بود.
  • Optical Flow / جریان نوری: درک نحوه‌ی حرکت اجسام با تحلیل حرکت نسبی.
  • Remove Objects / حذف شی: یک ویژگی جذاب که به شما اجازه می‌دهد تا اشیاء ناخواسته را از تصاویر و ویدیوهای خود حذف کنید.

چگونه با هوش مصنوعی Runway ویدیو بسازیم؟

  • تبدیل متن به ویدیو

برای استفاده از هوش مصنوعی تبدیل متن به تصویر کافی است ابتدا به وبسایت Runway وارد شده و روی دکمه آبی بزرگ با لینک app.runwayml.com/ai-tools/gen-2 کلیک نمایید. حال می‌توانید دستورات متنی ساده‌ای مانند رباتی در حال نوشیدن قهوه را به Runway بدهید و ویدئو تحویل بگیرید.

باید به این نکته اشاره کرد که ویدئوهای این هوش مصنوعی صدایی ندارند و می‌توان گفت حرکت نیز در آن‌ها بسیار محدود و بیشتر به GIF شبیه است.

  • تبدیل عکس به ویدیو

کاربران همچنین می‌توانند عکسی را نیز آپلود نموده و از هوش مصنوعی Runway بخواهند ویدئویی با استفاده از آن ایجاد نماید.

در نظر داشته باشید که ساخت ویدئو با استفاده از این ابزار محدودیت‌هایی دارد و در حال حاضر به 60 ثانیه محدود شده است. این یعنی کاربران تنها می‌توانند تا 15 ویدئو را به صورت رایگان تولید نمایند. برای دسترسی به خروجی با رزولوشن بالاتر یا حذف واترمارک نیز باید 15 دلار به صورت ماهانه پرداخت کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد