شناسه خبر: ۹۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد

آتش سوزی گسترده در بازار آهن تهران! + تعداد کشته شدگان

وقوع آتش‌سوزی گسترده در یک بازار آهن واقع در غرب پایتخت خبر داده‌اند که بنا به شواهد خسارات زیادی را به همراه داشته است.

آتش سوزی بازار آهن تهران

پر بازدید

ترینی‌ها :

آتش‌سوزی در یکی از بازارچه‌های بازار آهن شادآباد در غرب تهران روی داده و به دلیل وجود برخی اقلام اشتعال‌زا از جمله افشانه‌ها، ظروف حاوی چسب، سیلندرهای گاز، چسب‌های پولیکا و سایر مواد خطرناک در داخل فروشگاه‌ها و انبارهای این بازارچه به سرعت گسترش یافته است.

بنا به آخرین گزارش‌ها، در ادامه عملیات اطفای حریق، پیکر سه نفر که بر اثر آتش‌سوزی جان باخته‌اند، پیدا شده است.

برخی منابع خبری ضمن بی‌اطلاعی از منشا و علت اصلی آتش‌سوزی اعلام از تحت کنترل درآمدن این حادثه در بازار آهن غرب تهران خبر داده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران که در محل آتش‌سوزی حضور یافته بود به خبرنگاران گفت: برخی مغازه‌ها شرایط لازم را در نگهداری اجناس و کالاهای خود رعایت نکرده‌اند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی نیز با اشاره به برخی نگرانی‌ها نسبت به مشاهده دود غلیظ ناشی از آتش‌سوزی در غرب تهران، تاکید کرد که هیچ نوع حادثه‌ای در فرودگاه مهرآباد یا مناطق اطراف آن روی نداده و پروازها به صورت معمول در حال انجام است.

این آتش‌سوزی حوالی ساعت ۱۴دیروز روی داده و بنا به گزارش‌های داخلی، ضمن سرایت به تعداد زیادی از فروشگاه‌ها و انبارهای بازارچه آهن شادآباد، به چندین خودرو در این محل نیز خساراتی وارد کرده است.

به گفته سخنگوی آتش‌نشانی تهران، مامورانی از یازده ایستگاه به همراه تانکر‌های آب، بالابر، دستگاه‌های فوماتیک و خودروهای تنفسی به محل اعزام شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد