شناسه خبر: ۸۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد

حضور اتباع افغانستانی در این استان ها ممنوع شد!

علاوه بر ممنوعیت ورود اتباع افغانی به این استان ها هیچ کارفرمایی در استان حق بکارگیری اتباع غیرمجاز افغانی را ندارد

اتباع

پر بازدید

ترینی‌ها :

ورود افغان ها به عنوان میهمان ناخوانده در ایران و زیاد شدن آن ها در برخی از شهر باعث به وجود آمدن ناامنی در سطح شهر ها شده است.حال ورود افغان ها در بعضی از شهر ها ممنوع اعلام شده است که علاوه بر کرمانشاه در اردبیل هم افغان ها مجاز به ورود نیستند.

ورود افغان ها به چه استان هایی ممنوع شد ؟

حمیدرضا کریمی در جمع خبرنگاران، با اشاره به ممنوعیت ورود اتباع غیرمجاز افغان به کرمانشاه، اظهار کرد: طبق مصوبات کمیسیون ساماندهی اتباع افاغنه، وزارت کشور و همچنین شورای تامین استان، حضور اتباع غیرمجاز افغانی در استان کرمانشاه ممنوع است.

وی افزود: علیرغم ممنوعیت ورود اتباع افغانستانی به کرمانشاه، گزارش‌هایی دریافت می‌شود مبنی براینکه در بسیاری از نقاط استان اعم از شهری و روستایی نسبت به بکارگیری اتباع غیرمجاز افغانی اقدام می‌شود.

قاچاق انسان حادثه آفرین شد! + آمار جانباختگان

فرمانده انتظامی استان اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: ما در حال حاضر اتباع غیرمجاز و یا افغانی حاضر در استان اردبیل نداریم و به هیچ وجه ورود اتباع غیرمجاز و افغانی به استان اردبیل وجاهت قانونی ندارد.

تقوی ادامه داد: چنانچه گزارشی از مردم و رسانه‌ها در زمینه حضور اتباع بیگانه به ویژه اتباع غیرمجاز افغانی به دست پلیس برسد، قطعا نسبت به پیگیری و برخورد قانونی در این زمینه اقدام خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی خبر خوبی بود

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد